Reisss16 22 Eylül 2019 19:48
ikmlerin kadroya alınmasınıda ekleyin lutfen
1 2 Şikayet Et
poyraz.0.6 22 Eylül 2019 15:21
Terör, Tecavüz ve çocuk tecavüzcüleri hariç, geri kalanın hepsine %50 indirimli infaz yasası tedavüle alındı diyorum Sevgi Hanım. Anlayamadığınız düşüncesindeyim. Hayır hasenat bunun neresinde:) bilemedim doğrusu.
Hayırlı olsun inşallah ülkemiz için güzel şeyler olacak.
A.SEVGİ MUTLU, 2 ay önce
2 6 Şikayet Et
A.SEVGİ MUTLU 22 Eylül 2019 14:01
Hayırlı olsun inşallah ülkemiz için güzel şeyler olacak.
12 5 Şikayet Et
poyraz.0.6 22 Eylül 2019 12:34
Yüz kızartıcı tecavüz ve çocuk istismarı gibi suçlar hariç, infaz yasasını çoktan uyguladılar ne yazık ki.. sayın bahçali'yi, tespih ve masa arkadaşına kavuşturücekler
af ilgili bisey istemiyor halk
Mazeret38, 2 ay önce
3 21 Şikayet Et
Mazeret38 22 Eylül 2019 10:39
af ilgili bisey istemiyor halk
5 23 Şikayet Et
backhand 22 Eylül 2019 10:37
Hukuk fakültesi ve kontenjan azalmadan adalet sisteminde kalite olanaksız. Parası olanlar değil aklı olanlar hukuk okumalı.
3 33 Şikayet Et
zerone01 22 Eylül 2019 09:33
Devlet suç işleyeni düşündüğü kadar bu ülke için fazladan çalışanı düşünmüyor yazık .Adam hani diyorlarya devlete kapagı atmış yani memur olmuş ama yatmamış ülkem için milletim için daha ne yapabilirim diyor gidiyor ikinci üniversitesini hukuk fakültesini bitiriyor onca zorlukla okuyor dört yıl sonra devlet teşekkür edecegine hadi git staj yap dışarda bir yerde diyor peki neden çalıştığı kurumun hukuk müşavirliğinde yapamıyor stajınıda dışarda bir avukatın bürosunda çay getir götür yapıyor önce bu sorunun cevabı verilmeli ey feyzioglu şimdi buna da gül çünkü fıkra gibi gerçekten değilmi .Sonuç olarak vicdanları tatmin etmedikten sonra 100 tane yargı paketi çıksa ne yazar
5 19 Şikayet Et
ahkalin 22 Eylül 2019 08:54
bu yıl hukuk fakültesine giren herkesi kapsıyor
ben dgs ile geçiş yaptım 09092019 da kaydoldum. ben şimdi sınava mı giricem. bu işlemleri yaparken herşeyi düşünüp bunu unutmuşmu büyüklerimiz?
brs41, 2 ay önce
1 11 Şikayet Et
chloem 22 Eylül 2019 08:50
memurlar.net den bu pakette, memur iken hukuk fakültesi bitirenlerin staj sorunu ile ilgili bir haber yapmasını da beklerdim. Memur nasıl staj yapacak, en azından ücretsiz izin düzenlemesi eklemek çok mu zor olurdu bu pakete.
7 23 Şikayet Et
brs41 22 Eylül 2019 08:25
ben dgs ile geçiş yaptım 09092019 da kaydoldum. ben şimdi sınava mı giricem. bu işlemleri yaparken herşeyi düşünüp bunu unutmuşmu büyüklerimiz?
14 1 Şikayet Et
12