Ysfalgn 09 Ekim 2019 16:26
Bu olay şuan benim başımda başka şehirde bire bir aynı olayı onaylıyorken benim davaya red veriyor Allah soracak bunların hesabını biz soramıyoruz
0 3 Şikayet Et
drej47 08 Ekim 2019 10:45
Aklın yolu birdir. Ama aynı mahkemenin kendi kararlarında ya da aynı konuda farklı mahkemelerin farklı kararlarında yargı bağımsızlığı ve tarafsızlığı yok demektir. FETÖ-AKP ortaklığının mahkemeleri getirdiği durum budur.
1 4 Şikayet Et
Gülçin43-11 08 Ekim 2019 10:29
Size başımdan geçen durumu paylaşayım. 2011 den beri idari mahkeme ve akabinde danıştay da devam eden dosyam bulunmaktaydı.her seferinde değişik kararlar sonucunda 2 kere 4/A dan 4/B'ye. ve iki sefer de işime son verildi. Yani memuriyettten çıkarıldım. İnsan hayatı bu kadar kolay mı harcanıyor. Danıştay tetkik hakimin beni savunmasına rağmen kurul olumsuz karar verdi. Benim bir hayatım var, sorumluluklarım var. tam 8 yıl süren mücadelem.... Ben işim için çocuklarımdan ayrı kaldım, bu kadar eziyet çektim,hakkını vererek çalıştım ama sonuç hiç oldu. Emsaller gösterilmesine rağmen olumsuz kararlar verildi. Tam 11 yılım gitti. Giden yıllarım,emeğim ve çocuklarımın hakkını kim öder, nasıl olur bilmiyorum. Onu da bu kararlara imza atanlar düşünsün... Şimdi süreç Anayasa Mahkemesinde devam ediyor. İnanıyorum İlahi Adalete. Duam ise dosyanın iyi incelenmesi ve vicdanlı, merhametli hakimlerin karar vermesi...... Şu anda ikinci üniversiteye başladım. Bilin bakalım hangi bölümdür. ADALET....
2 17 Şikayet Et
merttan 08 Ekim 2019 08:08
Anayasa ve avrupa insan hakları sözleşmesi gözerilmiyor kdk haklı olduma karar verdi fakat idare sağlık bakanlığı uymadı idare mahkemeleri idareyi tasdikleri anayasa ve aihs görmezden gelinerek elbette sonuna kadar gideceğim fakat Anayasa aihs sadece üstün olursan uygulanmakta yoksa yorum Anayasanın ve aihs nin üstüne geçmekte
0 15 Şikayet Et
fat42 08 Ekim 2019 07:42
Amirin onay vermedi ise banane diyen mahkemeler bile var. Türkiyedeki adaletten çok fazla bir şey beklememek gerek.
0 21 Şikayet Et
chargo40 08 Ekim 2019 05:41
Çok güzel bir konuya değinilmiş farklı karar vermelerinin sebebi dava dosyalarının okunmaması kopyala yapıştır şeklinde karar vermeleri kamu vicdanını ve insanların hayatlarını ne şekilde etkileyecek diye bir düşünce kesinlikle yok
0 26 Şikayet Et
sevenkalp1 08 Ekim 2019 04:18
İzmir Bölge İdare Mahkemesi Özellikle 2 Dairesi çok Doğru kararlar vermesine karşın Ankara Bölge idare mahkemesi özellikle 7 dairesi aynı davada Hatalı karar veriyor Ayrıca davanın seyrini değiştirecek olan sadece idarenin elinde bulunan hiç bir evrağı resen talep etmiyorlar bu evraklar getirilmeden idare lehine karar veriyorlar.
0 16 Şikayet Et
88my 08 Ekim 2019 02:42
çok güzel tespit, zaten olmayan hukukun olmadığının yazılı bir kanıtı daha,
2 24 Şikayet Et