maraton27 10 Ekim 2019 14:39
Liseden kamuya atandım Allah nasip etti merhaba meslek lisesi makina bölümü çalıştığım kurum 399 kit iki yıllık mı okumak lazım dört yıllık mı bilgisi olan var mı varsa yazsın lütfen
0 0 Şikayet Et
arif e.h. 10 Ekim 2019 11:52
Merhabalar ben mühendislik fakültesi mezunuyum.YÖK de bana mühendis oldun diye diploma verdi. Ama aynı YÖK mühendis olman için ünvan değişikliği sınavına girmen gerekiyor diyor. Bu nasıl bir uygulama anlayamadım.
3 3 Şikayet Et
murat2438 09 Ekim 2019 20:13
merhabalar ben teknisyen kadrosunda tekniker maasi almaktayim suan muhendislik fakultesinde son sinifdayim bende bu hakdan yararlanirmiyim bilgisi olan var mi ama suna aciklikda getirmek isterim ise girerken tekniker diplomasinda ise basladim tesnisyen olarak anlatabilmisimdir umarim 660 tl mi yansiycak sadece kadro alinca bu artacak mi benim baska kuruma gecis gibi bir hak kazanimim olacak mi bana kisacasi hangi anlamda kazanim saglacak
4 0 Şikayet Et
emrepomak 09 Ekim 2019 13:43
Benim söylediğim şu örneğin iki kişi maaş-tahakkuk bürosunda çalışıyor.Biri İİBF mezunu diğeri Ziraat mühendisliği.Her ikiside 4 yıllık lisans mezunu.Mühendis mühendislikle ilgili bir iş yapıyorsa mühendis maaşı alsın buna kimsenin itirazı yok.Aynı büroda çalışan 3 kişi biri İİBF mezunu öğrenimine uygun iş yapıyor ama tekniker ve mühendis olan diğer iki arakdaşından 1.000 ile 3.000 TL arası eksik maaş alıyor itirazım buna.
bu kişilerin teorik olarak aynı işi yapmaları imkansız. tekniker teknik hizmetler sınıfında, iibf mezunu da genel idari hizmetler sınıfında çalışmaktadır. üst öğrenim zam ve tazminatını almak için teknik hizmetler sınıfında çalışıyor olmanız gerekmektedir. genel idari hizmetler sınıfında memursunuz ve mühendislik bitirdiniz ; üst öğrenim zam ve tazminatını alamazsınız.
urukhaie, 2 hafta önce
0 4 Şikayet Et
baskentliaslan 09 Ekim 2019 13:33
unvan degisikligi sinavı kaldırılsın.Teknik okul mezunları unvanlarını alsın yıllardır sınav acılmayan kurumlar var.
8 23 Şikayet Et
Ersin AYDOĞAN 09 Ekim 2019 12:26
sadece intibak yaptırdım unvan değişikliği bekliyoruz ne zaman açılırsa
hocam intibak mı yaptırdınız. yani kadronuz hala tekniker ama maaşınız mühendislik bitirdğiniz için mi arttı ?
kuvvetmira.7, 2 hafta önce
1 2 Şikayet Et
urukhaie 09 Ekim 2019 11:40
bu kişilerin teorik olarak aynı işi yapmaları imkansız. tekniker teknik hizmetler sınıfında, iibf mezunu da genel idari hizmetler sınıfında çalışmaktadır. üst öğrenim zam ve tazminatını almak için teknik hizmetler sınıfında çalışıyor olmanız gerekmektedir. genel idari hizmetler sınıfında memursunuz ve mühendislik bitirdiniz ; üst öğrenim zam ve tazminatını alamazsınız.
Mühendis veya Tekniker alanı ile ilgili işi yapıyorsa maaşını alabilmeli. İki memur düşünün biri İİBF mezunu diğeri ziraat mühendisi aynı büroda aynı işi yapıyorlar. Ziraat mühendisi İİBF mezunu arkadaşından en az 2-3 bin TL fazla maaş alıyor. Yapılan işe baksan aslında İİBF mezununun alanına giren iş. Sen o kişiyi yaptığı işle alakalı bölümde okuduğu için cezalandırıyorsun olacak şey değil.
emrepomak, 2 hafta önce
3 4 Şikayet Et
emrepomak 09 Ekim 2019 11:26
Mühendis veya Tekniker alanı ile ilgili işi yapıyorsa maaşını alabilmeli. İki memur düşünün biri İİBF mezunu diğeri ziraat mühendisi aynı büroda aynı işi yapıyorlar. Ziraat mühendisi İİBF mezunu arkadaşından en az 2-3 bin TL fazla maaş alıyor. Yapılan işe baksan aslında İİBF mezununun alanına giren iş. Sen o kişiyi yaptığı işle alakalı bölümde okuduğu için cezalandırıyorsun olacak şey değil.
7 8 Şikayet Et
accakir 09 Ekim 2019 10:21
önce oku ondan sonra yorum yap. mühendislik bitirme sınavı demiyor dikkat ediyorsan. mühendislik bitiren diyor. yani tekniker olan kişi 4 yıllık mühendislik okuyup bitirdikten sonra maaş durumundan bahsediyorlar.
Mühendislik bitirme sınavı nedir arkadaş? Hakkaniyete uygun değil bence
Darbelimatkap77, 2 hafta önce
5 12 Şikayet Et
Gokhann86 09 Ekim 2019 10:15
olur tabi