ahmet2503 09 Ekim 2019 22:47
Eğitim fakültesinde : müzik öğretmenliği var. Konservatuvarlarda müzik bölümü vs. Bölümleri var. Güzel sanatlar fakültesinden müzik bölümü vs. Bölümler var. Bunlarında birleştirilmesi gerekmiyor mu? Çoğu üniversitede bu bölümler aktif. çoğunda öğrenci bile yok? Bu israf degilmi?
0 5 Şikayet Et
ölüm_hak 09 Ekim 2019 00:30
Sayın Cumhurbaşkanımız Reisimizin el atması gereken öncelikli konulardan birisi de, sokakta yürürken başına taş düşse suçu cumhurbaşkanına atan ruh hastalarının tedavi masraflarını devletin karşılaması için kanun hükmünde kararname çıkarmasıdır.
Yar. Doç. Dr. luk gibi saçma bir kadroyu Öğretim Üyesi Dr. şeklinde değiştirerek bilim adamlarımızın önünü açan ve Türk biliminin ilerlemesini sağlayan Sayın Cumhurbaşkanımız bu konuya da bir an önce el atmalıdır bence !?
kemalmax, 1 hafta önce
13 3 Şikayet Et
kemalmax 08 Ekim 2019 16:53
Yar. Doç. Dr. luk gibi saçma bir kadroyu Öğretim Üyesi Dr. şeklinde değiştirerek bilim adamlarımızın önünü açan ve Türk biliminin ilerlemesini sağlayan Sayın Cumhurbaşkanımız bu konuya da bir an önce el atmalıdır bence !?
11 8 Şikayet Et
osman bedreddin 08 Ekim 2019 16:07
Öncelikle ziraat fakültesinin çok bölümü var. Çoğusu anlamlı değil.Bölüm mezunları Tarımorman bakanlığında genellikle alakasız birimlerde çalışıyorlar. Çünkü bu bölümlere ihtiyaç yok.Bir envanter çıkarılsa herşey ortaya çıkar. Tarım ekonomisi bölümü! Bu ülkenin iktisat ve işletme fakülteleri, bölümleri var. Tarım makinaları! Bu ülkenin makina mühendislikleri var. Zootekni bölümü! Su Ürünleri bölümü yada su ürünleri fakültesi! Bu ülkenin veteriner fakülteleri var. Veteriner Fakültesi temel tıp bilimlerinde %80 Tıp fakültesiyle örtüşür. Ziraat fakülteleriyle ortak payda ısfıra yakın. Asla onun çatısı altında olamaz.
Güzel gelişme, ama yetmez. Tek lisans programından ibaret, yada zorlamayla birkaç lisans programı eklenmiş fakülteler de acilen birleştirilmelidir. Örneğin; Su Ürünleri Fakülteleri ve hatta Veteriner Fakülteleri, Ziraat Fakültesi çatısı altında; Mimarlık Fakülteleri vb., Mühendislik Mimarlık Fakülteleri çatısı altında; Hemşirelik Fakülteleri ve hatta Eczacılık Fakülteleri, Sağlık Bilimleri Fakültesi çatısı altında birleştirilmelidir. Eğer bu Türkiye genelinde gerçekleştirilebilirse, çok güzel bir tasarruf sağlanmış olacaktır. Kalite konusunda da bir düşüş olacağına kesinlikle ihtimal vermiyorum. Birde lisans programlarının kontenjanları acilen düşürülmelidir ki hiç bir bölüm yada üniversite atıl duruma düşmesin, kalite artsın.
OĞUZ.1071, 2 hafta önce
3 7 Şikayet Et
Bleed 08 Ekim 2019 14:21
Fen ve Sosyal bilimler olmak üzere, sadece 2 çatı uygulanmalı. Çoğu üniversitede böle böle 4-5 enstitü var. Hem mali hem de insan gücü kaybı.
3 7 Şikayet Et
blizzard912 08 Ekim 2019 08:45
üniversiteler kapatılmalı. diplomalı işsi pompalamanın anlamı yok. eğitim kalitesi artsın. asgari ücretle mühendis mimar çalışmasın. elimde diploma olsun ben 4 yıllık okuyacam diyen de açıköğretim okusun.
13 35 Şikayet Et
ilterisa33 08 Ekim 2019 08:34
Tüm birimlere belli kriterler getirilerek gereksiz birimler kapatılmalı ya da tek çatı altında toplanmalı. Bir üniversitede 5 ayrı enstitü...
2 24 Şikayet Et
albatros52 07 Ekim 2019 23:11
Aman ne tasarruf. Trabzona Samsuna AdanaYa ikinci üniversite aç İstanbul üniversitesini ikiye böl her il ilçe belde ve kasabalara öğrencisiz fakülte yüksekokul aç tasarruf yapıyoruz. Bu ülkede hiç mi birşey iyiye gitmez. Tasarruf için 1. İkinci öğretimler kapatılmalı 2. Birinci öğretimlere harç parası gelmeli 3. Üniversiteden atılma olmalı 4. Açık ve uzaktan eğitim için 25 yaşını doldurma şartı olmalı 5. Tercih sistemi liselere geçiş sistemi gibi olmalı
9 54 Şikayet Et
hulahopp 07 Ekim 2019 22:59
Saçma olmuş. Kpss tercihlerinde özellikle enstitü ismi belirtiliyor.
5 17 Şikayet Et
mebego 07 Ekim 2019 22:52
tasarufa önce öğrenci gelmeyen bölümlere yeni kadrolar açmayı engelleyerek başlayabilirsiniz. bölüm kapanmış hala kadro ilanı yapıyorlar adam alıyorlar.
1 38 Şikayet Et
123