bozanli 10 Ekim 2019 14:47
bir haberdede aynı yorumu yapmışsın,yani kopyala yapıştırla kolaya kaçıyorsun.ama bugün hdp bahsettiğin yardımı alıyorsa bu chp sayesindedir,hdpkk chp desteği ile chp'li her evden hdpkk'ya verilen oylarla meclise girmiştir,İstanbulun malum semtlerinde hdpkk oylarına bakarsan daha net anlarsın,hatta barajı aştığı için pilav dağıtan belediye başkanlarınız bile oldu,teröre destek verdiği için görevden alınan hdpkk'lı belediye başkanlarını kimlerin ziyaret ettiğini hatırlatmama gerek bile yok sanırım,yani teröre destek chp'nin işidir chp ulusal güvenlik sorunu haline gelmiştir,operasyon için istenen tezkereye dahi içten destek verememiş,içi yana yana evet demiştir ne yazıkki.
walla seçimden önce hdp ye hazineden 83 milyon seçim yardımını ben yapmadım.meclisteki hdp+pkk lılara kırmızı plakaları ben vermedim bişey daha hdp+pkk lılara tbmm yi yönetme yetkisini de ben vermedim andımız geri gelsin dendiğinde yine ben çekimser kalmadım boş konuşmayın deyince kızıyorsunuz
özgürlük20, 1 ay önce
1 1 Şikayet Et
poyraz.0.6 09 Ekim 2019 16:33
Aziz-i Mutlak olan Devleti, hiiiç karıştırma kirli politik emellerine.. Bi-zahmet.
Devletimize Sayın Devlet Bahçeli'ye Allah sağlıklı ömürler ihsan etsin Allah başımızdan eksik etmesin Amin
Serhan Mukan, 1 ay önce
5 26 Şikayet Et
TıbbiGörüntülemeTek 09 Ekim 2019 16:26
Arka fonda '' Sen gelmez oldun '' adlı şarkıyı dinleyerek okudum haberi.
6 14 Şikayet Et
liberta33 09 Ekim 2019 16:23
Bizde liderler ölene kadar koltuktan kalmaz bilmiyormusunuz niye yalan haber yapıyorsunuz adam üşütmüş sadece.
3 14 Şikayet Et
halkın sesisi 09 Ekim 2019 15:51
meclisteki hdpkk lılara kırmızı plakayı verenler senin gibi iki cami arasında kalanlar işte.Rte ye ders verecez diye veya sırf düşmanlıktan oyunu hdpkk ya verdin ve kırmızı plakayı ellerinle hediye ettin.
walla seçimden önce hdp ye hazineden 83 milyon seçim yardımını ben yapmadım.meclisteki hdp+pkk lılara kırmızı plakaları ben vermedim bişey daha hdp+pkk lılara tbmm yi yönetme yetkisini de ben vermedim andımız geri gelsin dendiğinde yine ben çekimser kalmadım boş konuşmayın deyince kızıyorsunuz
özgürlük20, 1 ay önce
23 3 Şikayet Et
Ugurhandan 09 Ekim 2019 15:39
nasılda sevinç naraları atıyorlar...cumhur ittifakı bozulacak,millet ittifakı başa geçecek.chpkk ve İP,hdpkk ,SP sempatizanları yorumları döşemişler.siz bu milletin chpkk ile hdpkk birlikteliğine oy vereceğini mi sanıyorsunuz?belediye seçimleriyle genel seçimleri karıştırmayın..kriz var ,batıyoruz,ölüyoruz yönlendirmelerini herkes görüyor.bu millet zaten chpkk ile hdpkkyı başa getirirse kendini asmış demektir.asla böyle bir hata yapmaz....
31 9 Şikayet Et
Eagle-suvari 09 Ekim 2019 15:07
evvela geçmiş olsun fakat işte ömür dediğin su misali; ne artar ne eksilir anlayan anladı..
7 47 Şikayet Et
seyyyahh 09 Ekim 2019 14:58
Sayın Bahçeli Suriye operasyonun planlamaktadır. derin Devlet iş başındadır kimse şüpheye düşmesin.
27 7 Şikayet Et
seher27 09 Ekim 2019 14:55
AK parti 17 senedir MHP'siz yönetiyor ve tek başına kazanıyor. Ana muhalefet partisi ise 70 senedir tek başına iktidar olamıyor. Keşke bunu okuyabilseydiniz biraz aydınlanırdınız.
Bari camdan el sallasaydı. Sen olmazsan iktidar elden gider suriye operasyonu bile hükümeti kurtaramaz
dgman, 1 ay önce
26 7 Şikayet Et
seher27 09 Ekim 2019 14:53
HDP ya da başka partiye ödeme kanunlara göre yapılır. Bunu önce öğrenin. O ödemeyi AK parti yapmaz. HDP'den suç işleyenlerin dokunulmazlığı kaldırıldığında, hapse gönderildiğinde, kayyım atandığında onlarla kucaklaşanları millet görüyor. HDP veya başka parti yasal olarak kurulur tıpkı FETÖ dernekleri vakıfları gibi suç işlerlerse devlet de cezasını verir/veriyor. Mecliste olup suç işlemeyen bütün vekiller TBMM'ye başkanlık yapabilirler bundan daha doğal birşey olmaz. Siz Türkiyeyi çadır devleti zannetmişsiniz.
walla seçimden önce hdp ye hazineden 83 milyon seçim yardımını ben yapmadım.meclisteki hdp+pkk lılara kırmızı plakaları ben vermedim bişey daha hdp+pkk lılara tbmm yi yönetme yetkisini de ben vermedim andımız geri gelsin dendiğinde yine ben çekimser kalmadım boş konuşmayın deyince kızıyorsunuz
özgürlük20, 1 ay önce
17 4 Şikayet Et
123