enerjikmuhendis 16 Ekim 2019 12:18
öncelikle sen kimseye ne yapıp yapmayacağını söyleyemezsin bir. ikincisi türkiye'nin bir almanya,japonya olamaması mühendislerin suçu olsaydı keşke.teknolojiye ve bilime verilen değer, yapılan yatırımlar ortada. tabii takip ediyor isen. merak etme ben özel sektörde de çalıştım. ama senin iddia ettiğin gibi bir japonya, almanya olamadığımız için mühendisliğimin hakkını veremediler. mühendis gibi çalıştırmadılar beni ve çevremdeki birçok mühendis arkadaşımı.boşa atıp tutmuyorum yani;) ha ayrıca kudurmam. çünkü korkmuyorum siz eğitim fakülteliler gibi.sizden daha fazla matematik yapacağız diye bu laflar.o yüzden kuduran sizsiniz. daha çok çalış daha çok puan al kpss'den ne dersin?
Mühendis isen mühendislik yapıcaksın başka bir mesleğe saldırma hakkın yok senin gibi mühendisler çalışmadığı için Almanya japonya değiliz. Kudurma kelimesini sana iade ediyorum
maraton27, 1 hafta önce
0 0 Şikayet Et
ert1234 13 Ekim 2019 16:03
şöyle ki formasyon saçmalığı asıl amacı öğretmen yetiştirmek olan eğitim fakültesi mezunlarının haklarını gasp ediyordu. asıl amacı bilim insanı yetiştirmek olan fen edebiyat fakültesi her yerde mantar gibi açıldığı için zaten amacından sapmış sanki öğretmenlik onlarında 1. tercihiymiş gibi olmaya başlamıştı. Formasyonla bu hak onlara veriliyordu. Kaldı ki eğitim dersleri alrak öğretmen olunamaz. Eğitim fakültesinde bunun yanında uygulama staj dersleri ve o bölümün yani fizik kimya matematik gibi bölümlerde sadece teorik bilgi değil fizik kimya matematiğin öğrencilere nasıl öğretilmesi gerektiği ile ilgili derslerde vardır. Oysa fen edebiyat fakültesi sadece teorik bilgiyi artırmaya yöneliktir.
Nasıl haksız bi uygulama merak ettim açar mısın biraz
ferit ercan yargun, 1 hafta önce
0 0 Şikayet Et
ferit ercan yargun 11 Ekim 2019 21:51
Bu şekilde artık fen edebiyat mezunları öğretmen olamayacak çünkü bu yeni belirlenen belge öğretmen olmaya hak Kazananlar başvurabilecek Yani eğitim Birimleri dersini almış (formasyon) ileKPSS den puan almış olan arkadaşlar başvurabilecek
1 0 Şikayet Et
ferit ercan yargun 11 Ekim 2019 21:45
Nasıl haksız bi uygulama merak ettim açar mısın biraz
inşallah kaldırırlar. haksız bir uygulama.
ert1234, 1 hafta önce
0 0 Şikayet Et
ert1234 11 Ekim 2019 09:50
inşallah kaldırırlar. haksız bir uygulama.
1 1 Şikayet Et
Rorororo 10 Ekim 2019 19:42
4 sene ogretmenligi haketmis adam bu bolumden mezun olacak ve atanamaycak fabrikada calisacak oteki tarafta basit bolum okuyan binlerce kisiye formasyon verilecek 2 milyrlar karsiliginda zaten ogretmenligi bitiren atanamiyorken oburkuleri nasil atiyacaksin her sistemimiz cacik haksiz adaletsiz kapatin artik üniveristeleri bos bosuna para emek gidiyor. en azindan ordaki pislkk fuhus uyuşturucu orgut.gibi ortamlari gormesinler. yapin her yeri polis okulu en azindan atisi mevzuati ogrensinler
8 5 Şikayet Et
hakanker 10 Ekim 2019 15:21
bir şekilde önünü kesecekler bakalım nezaman? zaten bu formasyonu alan herkes ben öğretmenim demesine yol açtı.ipini kopartan formasyon almış .dkab kapattılar ilahyat fak. tamamına verir hale geldiler.fen edebiyatların durumu zaten ortada.kökten çözüm eğitim fakültesi dışında kımse öğretmen olmasın. hatta ruh benden saglıgı yerınde kişileri seçsinler.
4 7 Şikayet Et
maraton27 10 Ekim 2019 14:29
Mühendis isen mühendislik yapıcaksın başka bir mesleğe saldırma hakkın yok senin gibi mühendisler çalışmadığı için Almanya japonya değiliz. Kudurma kelimesini sana iade ediyorum
eğitim fakültesi mezunlarının da kendilerini bir şey sanmaları.. çakma öğretmenmiş..eğitim fakültesinde aman aman bir eğitim veriliyor sanki :) tek fark eğitim bilimleri dersleri onu da bu şekilde formasyon eğitimiyle sonradan almak mümkün oluyor. kuduruyorsunuz siz de. eğitim fakültesi mezunları. kendinizi bir matah sanmayı bıraksanız mı artık acaba.
enerjikmuhendis, 1 hafta önce
7 9 Şikayet Et
enerjikmuhendis 10 Ekim 2019 12:23
eğitim fakültesi mezunlarının da kendilerini bir şey sanmaları.. çakma öğretmenmiş..eğitim fakültesinde aman aman bir eğitim veriliyor sanki :) tek fark eğitim bilimleri dersleri onu da bu şekilde formasyon eğitimiyle sonradan almak mümkün oluyor. kuduruyorsunuz siz de. eğitim fakültesi mezunları. kendinizi bir matah sanmayı bıraksanız mı artık acaba.
öğrenmenlik okumayan üniversitede formasyon alarak çakma öğretmen olmamalı
maraton27, 1 hafta önce
11 15 Şikayet Et
Edebiyatçıı25 10 Ekim 2019 11:35
Arkadaşlar soruşturdum açılıyorsa gidin alın verilecekmiş sadece lafmış bu bilgi..
6 5 Şikayet Et
123456