ert1234 13 Ekim 2019 16:03
şöyle ki formasyon saçmalığı asıl amacı öğretmen yetiştirmek olan eğitim fakültesi mezunlarının haklarını gasp ediyordu. asıl amacı bilim insanı yetiştirmek olan fen edebiyat fakültesi her yerde mantar gibi açıldığı için zaten amacından sapmış sanki öğretmenlik onlarında 1. tercihiymiş gibi olmaya başlamıştı. Formasyonla bu hak onlara veriliyordu. Kaldı ki eğitim dersleri alrak öğretmen olunamaz. Eğitim fakültesinde bunun yanında uygulama staj dersleri ve o bölümün yani fizik kimya matematik gibi bölümlerde sadece teorik bilgi değil fizik kimya matematiğin öğrencilere nasıl öğretilmesi gerektiği ile ilgili derslerde vardır. Oysa fen edebiyat fakültesi sadece teorik bilgiyi artırmaya yöneliktir.
Nasıl haksız bi uygulama merak ettim açar mısın biraz
ferit ercan yargun, 12 ay önce
1 0 Şikayet Et
ferit ercan yargun 11 Ekim 2019 21:51
Bu şekilde artık fen edebiyat mezunları öğretmen olamayacak çünkü bu yeni belirlenen belge öğretmen olmaya hak Kazananlar başvurabilecek Yani eğitim Birimleri dersini almış (formasyon) ileKPSS den puan almış olan arkadaşlar başvurabilecek
1 1 Şikayet Et
ferit ercan yargun 11 Ekim 2019 21:45
Nasıl haksız bi uygulama merak ettim açar mısın biraz
inşallah kaldırırlar. haksız bir uygulama.
ert1234, 12 ay önce
0 0 Şikayet Et
ert1234 11 Ekim 2019 09:50
inşallah kaldırırlar. haksız bir uygulama.
3 2 Şikayet Et
Rorororo 10 Ekim 2019 19:42
4 sene ogretmenligi haketmis adam bu bolumden mezun olacak ve atanamaycak fabrikada calisacak oteki tarafta basit bolum okuyan binlerce kisiye formasyon verilecek 2 milyrlar karsiliginda zaten ogretmenligi bitiren atanamiyorken oburkuleri nasil atiyacaksin her sistemimiz cacik haksiz adaletsiz kapatin artik üniveristeleri bos bosuna para emek gidiyor. en azindan ordaki pislkk fuhus uyuşturucu orgut.gibi ortamlari gormesinler. yapin her yeri polis okulu en azindan atisi mevzuati ogrensinler
9 6 Şikayet Et
hakanker 10 Ekim 2019 15:21
bir şekilde önünü kesecekler bakalım nezaman? zaten bu formasyonu alan herkes ben öğretmenim demesine yol açtı.ipini kopartan formasyon almış .dkab kapattılar ilahyat fak. tamamına verir hale geldiler.fen edebiyatların durumu zaten ortada.kökten çözüm eğitim fakültesi dışında kımse öğretmen olmasın. hatta ruh benden saglıgı yerınde kişileri seçsinler.
4 7 Şikayet Et
Edebiyatçıı25 10 Ekim 2019 11:35
Arkadaşlar soruşturdum açılıyorsa gidin alın verilecekmiş sadece lafmış bu bilgi..
6 5 Şikayet Et
Edebiyatçıı25 10 Ekim 2019 08:39
Arkadaşlar başvuru yaptık biz dersler bu ay sonu başlayacak kapatılır mı sizce???
5 2 Şikayet Et
SorunCevaplayıN 10 Ekim 2019 07:35
düşünmediğin kesin. düşünde idin bu soruyu sormazdin
aa evet nasıl düşünemedik bunu başvuru yapmayalım tamamdır sağolun çok
burcu232323, 12 ay önce
2 1 Şikayet Et