hakanker 11 Ekim 2019 10:31
ozman olen kişinin abisi yalan atıyor boşuna haberlere cıkıyor.akp milletvekilimiz en doğrusunu bilir.hatta yabancı bile çalıştırıyorlar valla hayranım bızım türk hastabakıcılarımıza ne olmuş:?? ver aylık 3000 5000 dolar baktır. nasılsa mılletvekılı maaşları da ortada. para gani
1 0 Şikayet Et
SHU02 11 Ekim 2019 10:10
Birşeyle olmamışsa bile birşeyler olmuştur...
1 0 Şikayet Et
ert1234 11 Ekim 2019 09:55
o gün orda ne oldu öncesinde ne oldu biz bilmesek bile Allah biliyor. milleti kandırabilrisin ama Allah'ı kandıramazsın
2 8 Şikayet Et
aob 11 Ekim 2019 09:39
bunların asıl karın ağrısı vekilin akp li olması. başak bir partini vekili olsa idi, o zam göreydin yorumaların şeklini. İki yüzlü dürüstlükten uzak kişilikler.
Vekil ifade vermeyi lütuf görmemiş her şeyi anlattım demiş bu yorumları yazanlar metni okumadan yazıyor herhalde. İnsanın vekil olması suçlu olduğu anlamına gelmez.
muhendıs123, 1 ay önce
7 2 Şikayet Et
torpilcidayı 11 Ekim 2019 09:24
Senin nasıl kolaylık sağladığını bir Allah birde senin kolaylık sağladıkların biliyordur. Tam emin olamamakla birlikte kesinlikle o kızı senin öldürdüğünü, senin o kıza tacizde bulunduğunu düşünüyorum. Ve artık adam öldürüp intihar süsü verecek kadar şirazeden çıktığınızı... Yalan dolan rüşvet adaletsizlik falan alışmıştıkta, bu kadarıda çok fazla.
2 8 Şikayet Et
Derdiya 11 Ekim 2019 08:53
bunca gün niye bekledin o zaman açıklasaydın ya, konuyla ilgili tüm bilgileri soruşturma savcısına verdim, bundan sonra benim konuşmamam soruşturmanın selameti içindi deseydiniz ya.
3 15 Şikayet Et
Er-kişi 11 Ekim 2019 08:48
Bu adamda büyük sıkıntı var çünkü kim sıkışıyorsa vatan millet sakarya diyor bu da öyle demeye başlamış.
4 26 Şikayet Et
muhendıs123 11 Ekim 2019 08:28
Vekil ifade vermeyi lütuf görmemiş her şeyi anlattım demiş bu yorumları yazanlar metni okumadan yazıyor herhalde. İnsanın vekil olması suçlu olduğu anlamına gelmez.
Vay be ifade vermeyi lutuf gören bir vekil.
eagle_34, 1 ay önce
16 4 Şikayet Et
kader de gülecekmiş 11 Ekim 2019 08:24
sağol teşekür ederim sn vekilim karnım tok şimdi kahvaltı yaptım :)
5 19 Şikayet Et
can hüseyin arat 10 Ekim 2019 22:46
Milletvekili Dokunulmazlığı zaten ağır suçüstü hallerinde geçerli değil gündem yoğun ken bir açıklama yapayım diyor heralde unutulur gider diyor önemli olan Allah'a hesap vermek inşallah ordada yüce yaratıcıyı inandırırsın
7 77 Şikayet Et
12