hayatixxx 13 Ekim 2019 18:59
iktidarın kucağına oturmanın terör örgütünün kucağına oturmaktan çok mu farkı var? meselesi vatan millet olsa ben bu ülkeyi yöneteceğim der
mesela başörtüsü yasağının,imam hatiplerin ortakısımlarının açılması,katsayı zulmünün sonlanması için verdiği destek,hiç olmasa pkk'ya karşı sözde millet ittifakının karşısında olduğu için desem yetmezmi ? Gerçi sizin gibi milliyetçi geçinip hdp kucağında oturanların bunu anlaması çok zor.
bozanli, 1 ay önce
0 2 Şikayet Et
bozanli 13 Ekim 2019 11:05
mesela başörtüsü yasağının,imam hatiplerin ortakısımlarının açılması,katsayı zulmünün sonlanması için verdiği destek,hiç olmasa pkk'ya karşı sözde millet ittifakının karşısında olduğu için desem yetmezmi ? Gerçi sizin gibi milliyetçi geçinip hdp kucağında oturanların bunu anlaması çok zor.
20 senedir bu ülkeye o kadar çok hizmetini gördük ki saymaya başlasak bitiremeyiz, rica etsek bir tanesini söyler misiniz?
hayatixxx, 1 ay önce
6 1 Şikayet Et
hayatixxx 12 Ekim 2019 19:45
20 senedir bu ülkeye o kadar çok hizmetini gördük ki saymaya başlasak bitiremeyiz, rica etsek bir tanesini söyler misiniz?
hastalanınca umutlanan çakallara duyurulur,koca kurt dönüyor,allah sağlık ve afiyet versin,bu ülkenin dostu ve bekçisi kaç siyasetçi kaldı şunun şurasında
bozanli, 1 ay önce
1 19 Şikayet Et
bozanli 12 Ekim 2019 15:28
bence siz bu ülkenin vatandaşı olduğunuzu unutmuşsunuz
unutmuştur o şimdiye milletvekili olduğunu.
muratgun922, 1 ay önce
19 2 Şikayet Et
bozanli 12 Ekim 2019 15:27
hastalanınca umutlanan çakallara duyurulur,koca kurt dönüyor,allah sağlık ve afiyet versin,bu ülkenin dostu ve bekçisi kaç siyasetçi kaldı şunun şurasında
38 6 Şikayet Et
Nizamettin1453 12 Ekim 2019 15:07
Nesi varmış onuda bi söyleselerdi, ciddi birşeymiymiş?
1 20 Şikayet Et
muratgun922 12 Ekim 2019 14:57
unutmuştur o şimdiye milletvekili olduğunu.
8 19 Şikayet Et
muhakemeci 12 Ekim 2019 14:06
Evvela geçmiş olsun, fakat ömür dediğiniz kuş misali; ne artar ne de eksilir. anlayan anladı..
4 58 Şikayet Et