torpilcidayı 14 Ekim 2019 09:00
Artırsan ne fayda? Yarın bütün kalantorların borcunu sileceksin, indireceksin! Gariban halkada 10 lira öğrenim kredisini ödemedi diye icra yollayacaksın... Hepsinin dışında sen öncelikle tüm esnafların gelirini doğru gösterip göstermediğini adam akıllı bir denetlemeye başlasan hiç bu vergi artışına gerek kalmaz, devletin vergi geliri %100 den fazla artar. Hadi biri yalan desin bakalım.
0 2 Şikayet Et
ayhann68 12 Ekim 2019 22:44
arkası gelmez !
0 2 Şikayet Et
Veefa 12 Ekim 2019 19:41
Zenginlerin vergisi artırılacak denince bayağı zoruna gitmiş, esnafın hepsini aynı kefeye koymuşsun. Esnaflık sınavla girilmiyor isteyene kapısı sonuna kadar açık, hele bir de bakkal olursan değme keyfine(!)(365 gün 00:7-23:00). Ben memurluğu da gördüm esnaflığı da. Şükür, şükretmek başka.
Özellikle esnaflardan vergi alınmaya başlanmalıdır. Esnafların ezici çoğunluğu vergi vermiyor. Esnaflar, vergilerle yapılan hizmetlerden de herkesten fazla faydalanıyor.
onder390, 1 ay önce
2 3 Şikayet Et
maraton27 12 Ekim 2019 16:37
Hayırlı olsun çok geç kalınmış bir uygulama
0 14 Şikayet Et
sarperener 12 Ekim 2019 16:08
Otomobil vergilerinde de bazı pürüzler var; örneğin 45 bin liralık bir pikap 2800 lira vergi verirken, 450 bin liralık, küçük motorlu bir lüks otomobil 1000 lira vergi veriyor.Demek ki 45 binlik pikap kullanan kişi, yarım milyonluk arabanın sahibinden daha zengin. :)
2 25 Şikayet Et
sarperener 12 Ekim 2019 16:04
İyi bir uygulama.Dünyanın bütün gelişmiş ülkelerinde oturmuş bir sistem.Bizde genelde teşvikler zenginlere verilir, vergiler fakirlerden alınırdı.Artık bu değişiyor! :)
1 18 Şikayet Et
xmusax 12 Ekim 2019 16:04
ortalama bir memur emeklisi üç bin lira aylık alıyor ama diğer taraftan yedi bin lira emekli aylığı alan var .bu aylık farklılıkları hep devlet bütçesine zarar veriyor.
0 9 Şikayet Et
matiat111 12 Ekim 2019 15:36
Zenginden halihazırda vergi alamayan devlet nasıl daha fazla alacak merakla bekliyorum
0 39 Şikayet Et
mesut2015 12 Ekim 2019 15:05
Yerli ve yabancı Futbolcular, şarkıcılar kesinlikle çok sıkı takip edilmeli.
1 41 Şikayet Et
trust.111 12 Ekim 2019 14:56
Yine orta sınıf becerilecek, anlaşıldı...
9 37 Şikayet Et
123