İnternetmahir 13 Kasım 2019 17:00
Aleyküm selam. Allah darda bırakmasın ama bu işin ne olursa olsun ahireti hesabı var Hocam bunu bir an olsun unutmamak gerekiyor.
"mecbur olduğu için, izni olmadığı için, maddi durumu elvermediği için, bebeğine bakacak kimsesi olmadığı için, bebeğini teslim edecek kimsesi olmadığı için..." diye yazmıştım mecburiyetine örnek olarak... neyse üstat, mevzu nerden nereye geldi, neticede helali haramı biliyoruz elhamdülillah, ama sistem insanları günaha sevk ediyor mecburen, dediğim gibi başınıza gelince, aklınıza da gelirse bu muhabbet anlarsınız elbet... selametle...
dumman6, 2 ay önce
3 1 Şikayet Et
dumman6 13 Kasım 2019 16:17
"mecbur olduğu için, izni olmadığı için, maddi durumu elvermediği için, bebeğine bakacak kimsesi olmadığı için, bebeğini teslim edecek kimsesi olmadığı için..." diye yazmıştım mecburiyetine örnek olarak... neyse üstat, mevzu nerden nereye geldi, neticede helali haramı biliyoruz elhamdülillah, ama sistem insanları günaha sevk ediyor mecburen, dediğim gibi başınıza gelince, aklınıza da gelirse bu muhabbet anlarsınız elbet... selametle...
Mecburiyeti maddi olarak yetersiz kalınması değilde ne söyler misiniz? Özel sektörde çalışan annenin bunu yapmaması yapamamasına ne dersiniz? Hiçbir mazaret bu haramı helal kılamaz kusura bakmayın.
İnternetmahir, 2 ay önce
2 2 Şikayet Et
İnternetmahir 13 Kasım 2019 15:58
Mecburiyeti maddi olarak yetersiz kalınması değilde ne söyler misiniz? Özel sektörde çalışan annenin bunu yapmaması yapamamasına ne dersiniz? Hiçbir mazaret bu haramı helal kılamaz kusura bakmayın.
hak sizin, hakkınıza düştüğü kadarını helal edin veya etmeyin bu sizin tercihiniz ama gün gelir o raporu mecburiyetten almak zorunda kalırsanız, mecburiyetten alan diğer insanların neden almak zorunda kaldığını belki o zaman anlarsınız...
dumman6, 2 ay önce
5 0 Şikayet Et
dumman6 13 Kasım 2019 15:46
hak sizin, hakkınıza düştüğü kadarını helal edin veya etmeyin bu sizin tercihiniz ama gün gelir o raporu mecburiyetten almak zorunda kalırsanız, mecburiyetten alan diğer insanların neden almak zorunda kaldığını belki o zaman anlarsınız...
Buna çocuklar bile güler. Talep ettim verdise ben napiiiimmm yok ya böyle vir dünya yazdıklarınızı okudunuz mu Allah aşkına. Kusura bakmayın tuşlu telefonuda yok otobüsle de gelip gitmiyor krallar gibi yaşıyor. Ben yaşamasın etmesin demiyorum asla ama ağlamasın sızlamasın devlete kapağı attım ohhh deyip doğdum ver maaşı allll deyip yan gelip yatıp birşey üretmeyip fırsat verilincede ağlaya ağlaya ölen tiplere karşıyım. Ayrıca mama bez fiyatlarını araştırınız çok yazmışsınız. Gerçekten yazdıklarınıza üzüldüm doktor raporu veriyor diye isteyeni edepli yaptığınız için. O haram haksız izin parasında bu milletin evlatlarının hakkı var ben hakkımı helal etmiyorum.
İnternetmahir, 2 ay önce
0 3 Şikayet Et
İnternetmahir 13 Kasım 2019 15:18
İşini gerçekten yapan hakkını veren bu işi erdemle yapan tüm vatan evlatlarını öğretmenlerimi tenzih ederek şunu diyorum. Bu memlekette mesleği öğretmenlik olan ama hakkını vermeyen devlete kapağı atma derdinde olanların ola ki işleri elinden alınsa açık söylüyorum başka bir iş yapamaz açlarından ölürler. Başka bir iş yapamazlar. Öğretmenlik kutsaldır bilene cenneti kazandırır sözüm ek derslere sırf para gözüyle bakıp alakalı alakasız bilsin bilmesin anlamadığı derse girene derste öğrenciye birşey anlatamayana yıllardır meslekten bıkmış ama bırakıp gitmeyene ve sürekli şikayet edene. Onlar yok mu o şükürsüz tipler Allahın verdiklerini bilmeyenler hakka girenler eyvah eyvah..
Bu devletin tek sözleşmeli personeli öğretmenler zaten. Öğretmenlik yapmış biri olarak nasıl rahat ortamlarda şartlarda çalıştıklarına şahit olarak yeter artık diyorum. Memurlar net mi öğretmenler net mi belli değil.
sngr661, 2 ay önce
3 0 Şikayet Et
İnternetmahir 13 Kasım 2019 15:13
Buna çocuklar bile güler. Talep ettim verdise ben napiiiimmm yok ya böyle vir dünya yazdıklarınızı okudunuz mu Allah aşkına. Kusura bakmayın tuşlu telefonuda yok otobüsle de gelip gitmiyor krallar gibi yaşıyor. Ben yaşamasın etmesin demiyorum asla ama ağlamasın sızlamasın devlete kapağı attım ohhh deyip doğdum ver maaşı allll deyip yan gelip yatıp birşey üretmeyip fırsat verilincede ağlaya ağlaya ölen tiplere karşıyım. Ayrıca mama bez fiyatlarını araştırınız çok yazmışsınız. Gerçekten yazdıklarınıza üzüldüm doktor raporu veriyor diye isteyeni edepli yaptığınız için. O haram haksız izin parasında bu milletin evlatlarının hakkı var ben hakkımı helal etmiyorum.
haktan bahsediyorsun bende diyorum ki öğretmenin yaz tatiline, yarı tatile gelen analık izinleri yanıyor! diğer memurların böyle bir mağduriyetleri yok! nerde hak, nerde eşitlik? o öğretmene senelik izin hakkı verilmedi diye neden analık iznini yakıyor kanun! bu yanlışın düzelmesi gerekiyor, ikincisi öğretmeni elinde sefer tası evden getirdiği yemeği yiyen, işe otobüsle, dolmuşla giden kişiler olarak görmek istiyorsunuz herhalde, böyle mi mutlu olacaksınız, böyle adalet sağlanmış olacak, gariban öğretmen, fakir öğretmen, muhtaç öğretmen, öğrencisi iphone x kullanırken, tuşlu telefon kullanan öğretmen... bu mu görmek istediğiniz? yok öyle bir dünya, herkes gibi öğretmen de dünya nimetlerinden yararlanacak, bu onun en doğal hakkı, ha kimisi anadan babadan zengindir, kimisinin kocası, karısı çok maaş alıyordur, o mercedese biner, bmw ye biner, isterse özel şoför tutar öyle gelir işe kime ne bundan? ama bir öğretmen maaşı kimseyi mercedes sahibi yapmaz az çok matematik ve hesap kitap bilen bunu da bilir... rapor almaya gelince, eğer bir kişi hasta olmadığı halde, sırf bebeğinin bakımı için, izin hakkı olmadığı için, maddi açıdan zorlanmamak için (emziremeyen anneler için bir kutu mama 50 tl olan ülkemizde, 1 kutu mama 2-3 gün gidiyor, hesabını da yapayım ayda 500-600 TL sırf mama parası tutuyor, 200-250 TL bez parası tutuyor, ücretsiz izinle ver bakayım bu mama parasını) hekime gidip bana rapor ver diyor, hekim de o raporu verip karşılığında para alıyorsa burda AHLAKSIZLIK kimde alanda mı verende mi? mecbur olduğu için, izni olmadığı için, maddi durumu elvermediği için, bebeğine bakacak kimsesi olmadığı için, bebeğini teslim edecek kimsesi olmadığı için rapor almak zorunda kalan mı? yoksa 5 dk da o raporu hazırlayan mı?
dumman6, 2 ay önce
3 0 Şikayet Et
dumman6 13 Kasım 2019 14:21
haktan bahsediyorsun bende diyorum ki öğretmenin yaz tatiline, yarı tatile gelen analık izinleri yanıyor! diğer memurların böyle bir mağduriyetleri yok! nerde hak, nerde eşitlik? o öğretmene senelik izin hakkı verilmedi diye neden analık iznini yakıyor kanun! bu yanlışın düzelmesi gerekiyor, ikincisi öğretmeni elinde sefer tası evden getirdiği yemeği yiyen, işe otobüsle, dolmuşla giden kişiler olarak görmek istiyorsunuz herhalde, böyle mi mutlu olacaksınız, böyle adalet sağlanmış olacak, gariban öğretmen, fakir öğretmen, muhtaç öğretmen, öğrencisi iphone x kullanırken, tuşlu telefon kullanan öğretmen... bu mu görmek istediğiniz? yok öyle bir dünya, herkes gibi öğretmen de dünya nimetlerinden yararlanacak, bu onun en doğal hakkı, ha kimisi anadan babadan zengindir, kimisinin kocası, karısı çok maaş alıyordur, o mercedese biner, bmw ye biner, isterse özel şoför tutar öyle gelir işe kime ne bundan? ama bir öğretmen maaşı kimseyi mercedes sahibi yapmaz az çok matematik ve hesap kitap bilen bunu da bilir... rapor almaya gelince, eğer bir kişi hasta olmadığı halde, sırf bebeğinin bakımı için, izin hakkı olmadığı için, maddi açıdan zorlanmamak için (emziremeyen anneler için bir kutu mama 50 tl olan ülkemizde, 1 kutu mama 2-3 gün gidiyor, hesabını da yapayım ayda 500-600 TL sırf mama parası tutuyor, 200-250 TL bez parası tutuyor, ücretsiz izinle ver bakayım bu mama parasını) hekime gidip bana rapor ver diyor, hekim de o raporu verip karşılığında para alıyorsa burda AHLAKSIZLIK kimde alanda mı verende mi? mecbur olduğu için, izni olmadığı için, maddi durumu elvermediği için, bebeğine bakacak kimsesi olmadığı için, bebeğini teslim edecek kimsesi olmadığı için rapor almak zorunda kalan mı? yoksa 5 dk da o raporu hazırlayan mı?
Yok yok ne haksızlığı Hocam. Siz düzenleme iyileştirme değil yapmış olduğunuz haksız kazancın hukuki olmasını ileride başınızın ağrımamasını istiyorsunuz özetle. Çünkü olmayan rahatsızlığınız için rapor veeee maaş alıyorsunuz. Bilmemisiniz o para haram harammmmm ücretsiz izin neden almıyorsunuz çünkü paradan asla vazgeçemezsiniz biri birşey dese vay efendim öğretmenler böyle şöyle okul bahçeleri wolskvagen toyota ford marka sıfır araçlardan geçilmiyor vicdan merhamet ve AHLAK
İnternetmahir, 2 ay önce
1 1 Şikayet Et
sngr661 13 Kasım 2019 12:55
Bu devletin tek sözleşmeli personeli öğretmenler zaten. Öğretmenlik yapmış biri olarak nasıl rahat ortamlarda şartlarda çalıştıklarına şahit olarak yeter artık diyorum. Memurlar net mi öğretmenler net mi belli değil.
8 3 Şikayet Et
İnternetmahir 13 Kasım 2019 11:32
Yok yok ne haksızlığı Hocam. Siz düzenleme iyileştirme değil yapmış olduğunuz haksız kazancın hukuki olmasını ileride başınızın ağrımamasını istiyorsunuz özetle. Çünkü olmayan rahatsızlığınız için rapor veeee maaş alıyorsunuz. Bilmemisiniz o para haram harammmmm ücretsiz izin neden almıyorsunuz çünkü paradan asla vazgeçemezsiniz biri birşey dese vay efendim öğretmenler böyle şöyle okul bahçeleri wolskvagen toyota ford marka sıfır araçlardan geçilmiyor vicdan merhamet ve AHLAK
öğretmenlik mesleğinde bayanlara doğum izninde haksızlık yapılıyor, böyle bir deşiklik yapılacaksa 657 de de yapılmalı, şöyle ki; bayanın doğum doğum öncesi 8 doğum sonrası 8 hafta analık izni hakkı var, doğum yaz tatili veya yarıyıl tatiline denk gelirse bu izni tatile denk gelen kadar kısmı yanıyor, oysa yıllık izin kullanabilen diğer memurlar analık iznini 16 hafta olarak tamamını kullanıyor ve bitiminde senelik iznini ekleyip bebeğine daha uzun süre izinli bakabiliyor, kendisi de iyileşme süreci daha rahat oluyor... bebeğe bakacak kimse de yoksa o an bayan mecbur rapor alıyor, aslında bayanlara doğumdan sonra yarım maaş vererek bebek kendini toplayıp ayaklanana kadar en az 1-1,5 sene analık izni verilmesi gerekir...
dumman6, 2 ay önce
7 0 Şikayet Et