Meraklı Malahat 06 Aralık 2019 20:30
Merhaba ben 2016 yılında olan ve 4 yıl geçerliliği bulunan sınava girdim ama tercih yapmadım. 2020 yılında okuduğum üniversiteden mezun olacağım. 2016 yılında lise düzeyinden girmiştim 2020 yılında üniversiteyi bitirdikten sonra o puanla tercih yapabilir miyim ?
0 2 Şikayet Et
economi06 18 Kasım 2019 17:41
anladım hocam sistem o şekilde malesef.. peki şunu merak ediyorum ben lisans mezunuyum onlisans sinavina girebilir miyim peki tercih yapmayacam..
evet ikinci kez ve lisans sınavına girdimve lisans puanı ile tercih yapamadım ösym burosunada başvurdum ancak lisans mezunu olarak onlisanstan tercih yapamazsınız yani gih ten th sınıfına geçebilmek için ikinci bir 4 yıllık bölüm bitirmek gerekecek
gih-öteki, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
gih-öteki 18 Kasım 2019 15:54
evet ikinci kez ve lisans sınavına girdimve lisans puanı ile tercih yapamadım ösym burosunada başvurdum ancak lisans mezunu olarak onlisanstan tercih yapamazsınız yani gih ten th sınıfına geçebilmek için ikinci bir 4 yıllık bölüm bitirmek gerekecek
2. kez sınava onlisanstan mi girdiniz lisans mi
economi06, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
suys 18 Kasım 2019 10:34
engelli memurlar için en azından atandığı kurumda 5 yıl görev yapmış personele nakil hakkı tanınırsa sanırım kimsenin yeniden ekpss ye girmesine gerek kalmaz.sayın editörler bunu ilgili yerlere duyursanız ne kaybedersiniz,hayır kaybetmezsiniz biz engellilerin hayır duasını alırsınız...
0 2 Şikayet Et
23hazan 18 Kasım 2019 07:48
öğretmenlik için tercih yapamıyorum çünkü EKPSS'de sadece çocuk gelişimi bölümü mezunları için kontenjan açılıyor. 2020EKPSS Sınavına az kaldı ve lütfen bu tür sıkıntılar düzeltilsin tercihlerde engelli öğretmenlerde unutulmasın bölüm şartı öğretmenlikte kalksın.
1 1 Şikayet Et
*efsun 18 Kasım 2019 07:22
Sosyoloji bitirdikten sonra formasyonda aldım ancak öğretmenlik için tercih yapmak istediğimde sadece çocuk gelişimi bölümü mezunları için kontenjan açıldığını gördüm yani bu bölüm bitirenlerin dışında öğretmen alınmıyor bu haksızlık değil mi? Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetlerde VKHİ olarak atandım. Önlisans klarak atandım ve 13 yıllık memurum son 9 yıldır lisans mezunuyum işletme ve sosyoloji lisans mezunuyum formasyonda aldım ancak bölüm şartı yüzünden yerimde sayıyorum. Çalıştığım kurum için bölüm şartı önemli değil aslında çünkü Meb'den sınıf öğretmenleri ve başka branşlarda öğretmenler bizim kuruma geçiş yapıyor her yıl, bize neden zorluk çıkarılıyor soruyorum.
1 0 Şikayet Et
economi06 17 Kasım 2019 12:54
2. kez sınava onlisanstan mi girdiniz lisans mi
lisans mezunu olarak memur olarak atandındıktan sonra onlisans bilg program bölümünden bilgisayar teknikeri olarak atanmak için sınava girdim.Ancak sistem tercih yapmama izin vermedi,lisans mezunu olup onlisans olarak tercih yapılmıyor hiçbir şekilde bu büyük bir handikap.Gih ten teknik hizmetlere ,teknikerliğe başvuramadık yukardaki yazıda bu ayrıntı yok.
gih-öteki, 2 ay önce
0 2 Şikayet Et
63aa 17 Kasım 2019 03:45
Engelli öğretmen ataması bekliyorum.
2 5 Şikayet Et
Ak kara 17 Kasım 2019 01:50
İntihar eden saadet öğretmenin ismi okul sitesinden apar topar silindi buna sebep olan idarecilerin ismi niye hala orda.....
3 2 Şikayet Et
gih-öteki 16 Kasım 2019 23:39
lisans mezunu olarak memur olarak atandındıktan sonra onlisans bilg program bölümünden bilgisayar teknikeri olarak atanmak için sınava girdim.Ancak sistem tercih yapmama izin vermedi,lisans mezunu olup onlisans olarak tercih yapılmıyor hiçbir şekilde bu büyük bir handikap.Gih ten teknik hizmetlere ,teknikerliğe başvuramadık yukardaki yazıda bu ayrıntı yok.
2 2 Şikayet Et
12