sarperener 08 Kasım 2019 10:45
Tüm öğrenciler de 100 tam puan alsa, piyasanın ihtiyacı kadar istihdam için, yeni sınav yöntemleri geliştirilir ve yine 1 milyonda 50 bin kişi iş bulabilir.Mevzu eğitim niteliğinden çok, ekonomik atmosferdir.:)
Tabii öğretmenlere bağlayacağım. Siz okulda ders vermiyor musunuz. ? Yoksa sınıfta palyaco mu oynatıyorsunuz.
xxlarge-, 3 ay önce
2 4 Şikayet Et
sarperener 08 Kasım 2019 10:41
Seminerde öğretmen her zaman ek ders alır.Bunu bilmeyen bazı öğretmen düşmanlarının cahilliğine verin... :)
3 11 Şikayet Et
resimöğretmeni:( 07 Kasım 2019 22:30
Bir memur dairede sürekli tatilde zaten. :))
Ders mi olacak ki ek ders verilsin. seminermiş bir zahmet ona da gidiversinler. bir memur daireye geldi diye kimse ek ücret vermiyor.
capello86, 3 ay önce
14 27 Şikayet Et
resimöğretmeni:( 07 Kasım 2019 22:28
Haberi sabah gördüm. Birazdan öğretmen düşmanları gelir deyip yorum yapmaktan vazgeçtim. Gelmişler ya la! :)))
4 43 Şikayet Et
m.aydın 07 Kasım 2019 20:18
Zaten hakkımızdı,olması gereken yapıldı.
8 34 Şikayet Et
M Y T H 07 Kasım 2019 17:47
Bu konudaki sıkıntılarınızın adresi öğretmenler değil.Gerekli makam ve merciler ile muhatap olmalısınız.
Ben sana bir şey söyleyeyim mi . Geri kalanlar 12 yıllık eğitim sonunda sanatkar ve esnaf da olamaz. Verilen 12 yıl eğitim sonucunda çocuklar zaten 18 yaşına gelecek. Bu çocuğa hangi mesleği öğretirsin bana bir söyle. Zaten okullarda öğretilen bilgiler günlük hayatta hiç bir işe yaramıyor.
xxlarge-, 3 ay önce
4 18 Şikayet Et
xxlarge- 07 Kasım 2019 17:19
Ben sana bir şey söyleyeyim mi . Geri kalanlar 12 yıllık eğitim sonunda sanatkar ve esnaf da olamaz. Verilen 12 yıl eğitim sonucunda çocuklar zaten 18 yaşına gelecek. Bu çocuğa hangi mesleği öğretirsin bana bir söyle. Zaten okullarda öğretilen bilgiler günlük hayatta hiç bir işe yaramıyor.
Sen evladından epeyi dertlisin galiba. Tüm çocukları Einstein yapsak ta, sınava girecekler ve bunlardan yılda yaklaşık 50bin tanesi sürekli bir iş sahibi olabilecek.Diğer Einstein ler sanatkar yada esnaf olacak.Üniversitelilerin yıllık iş bulabilme norm kadrosu 50bin kişi.Bu norm kadroyu ekonomi yönetimi belirliyor.
M Y T H, 3 ay önce
14 5 Şikayet Et
M Y T H 07 Kasım 2019 15:57
Sen evladından epeyi dertlisin galiba. Tüm çocukları Einstein yapsak ta, sınava girecekler ve bunlardan yılda yaklaşık 50bin tanesi sürekli bir iş sahibi olabilecek.Diğer Einstein ler sanatkar yada esnaf olacak.Üniversitelilerin yıllık iş bulabilme norm kadrosu 50bin kişi.Bu norm kadroyu ekonomi yönetimi belirliyor.
Tabii öğretmenlere bağlayacağım. Siz okulda ders vermiyor musunuz. ? Yoksa sınıfta palyaco mu oynatıyorsunuz.
xxlarge-, 3 ay önce
5 16 Şikayet Et
Happy56 07 Kasım 2019 15:15
Kafayı öğretmenlerin aldığı parayla bozan arkadaşlar sadece 1 gün sizi meslek lisesinde nöbet tutmaya davet ediyorum öğretmenin aldığı sorumluluk ve verilen nöbet parasına demiyomu bu arada yetişmek isteyen geleceğinin ciddiyetinde olan adamlar zaten şuan iyi yerlerde iyi okullarda yok öğretmenin yetiştirdiği hepsi ıssız bunu da öğretmene bağladınız bu öğretmenin değil devletin sorumluluğu
15 59 Şikayet Et
semuba 07 Kasım 2019 14:14
Ne iş yapıyorsunuz çok merak ettim. Zira eğitimden anlamadığınız gibi ekonomiden istihdamdan da anlamıyorsunuz...
Tabii öğretmenlere bağlayacağım. Siz okulda ders vermiyor musunuz. ? Yoksa sınıfta palyaco mu oynatıyorsunuz.
xxlarge-, 3 ay önce
14 34 Şikayet Et
12345