HEDONİST06 11 Kasım 2019 12:44
bu dediklerin, sorduğum soruların cevapları değil sadece laf salatalığı. Benim de hikaye ve laf salatalıkları ile uğraşacak vaktim yok...iyi günler size...
tek bir cevap: dönemin fetöcü savcıları arıca suikast dediler devletin kozmik odasına daldılar tüm planları uşaklığını yaptıkları ABD ve AB ye teslim ettiler sizin evrensen hukukunuz bu milleti korumuyorsa o hukuk sizin olsun bize yaramaz. Ortada bir gerçek var:15 Temmuz. bunu ister görünün ister görmeyin; ki fetöcüler aynı şeytan gibi haksızlık içinde hak aramaya çalışan şeytana da pabucunu ters giydirecek derecede düzenbazlar.
aob, Dün
0 0 Şikayet Et
aob 11 Kasım 2019 12:01
tek bir cevap: dönemin fetöcü savcıları arıca suikast dediler devletin kozmik odasına daldılar tüm planları uşaklığını yaptıkları ABD ve AB ye teslim ettiler sizin evrensen hukukunuz bu milleti korumuyorsa o hukuk sizin olsun bize yaramaz. Ortada bir gerçek var:15 Temmuz. bunu ister görünün ister görmeyin; ki fetöcüler aynı şeytan gibi haksızlık içinde hak aramaya çalışan şeytana da pabucunu ters giydirecek derecede düzenbazlar.
bu söylediklerin konjonktürel cümleler...çoook soru sorabilirim de sadece 3 soru soracam. sen de bu 3 soruyu aklının, mantığının ve vicdanının kabul edeceği şekilde cevapla. 15 temmuz darbesini araştırma komisyonunda hulusi akar ve hakan fidan neden dinlenil(e)medi, komisyon neden apar topar kapatıldı ve komisyon raporuna ne oldu????
HEDONİST06, 4 gün önce
0 0 Şikayet Et
mersintarsus 08 Kasım 2019 21:29
Anayasa Mahkemesi kusura bakmasın da öyle bir karar halinde Anayasa Mahkemesinin kapatılması haktır. Aktif eğitim senin fetö nün, Fetullahçıların, futullahın sendikası olduğunu bilmeyen var mı? devlet bas bas bağırırken gidip fetönün dershanesine üye olmak, sonra fetullahın çağrısıyla fetullahın bankasına para yatırmak suç olmayacaksa herşeye layıksınız demektir...
19 0 Şikayet Et
HEDONİST06 08 Kasım 2019 17:39
bu arada darbe olduğu iddia edilen davalarda yargılanan kişi sayısı 3 bin kişi benin saydığım davalardan yargılanann kişi sayısı 500 bin kişi...eee 3 bin nerde 500 bin nerde? kanunsuz suç olmaz, masumiyet karinesi ve suçun şahsiliği ilkeleri gibi olmazsa olmaz, evrensel hukuk ilkelerini alt üst etmenin sonucu ülkede adaletin bitmesidir ve bir ülkede adalet bittimi herkes korksun çünkü ucunun kime dokunacağı beli olmaz. devletin dini adalettir ve adalet hukuk bir gün herkese lazım olur bunu da unutma...
devletin tankıyla topuyla uçağıyla helikopteriyle milleti bombalayan mermi yağdıranlar; Çin'den mi yoksa Rusya'dan yada Yunanistan mı geldi? Bu saydığın kesimden gücünü alan terör örgütünü sanki komşusunun bahçesinde bir adet meyve almış çocuk masumiyetiyle savunmak tam anlamıyla bu alçak yapının tam ortasında yer almaktan daha öte bir durum olmaz diye düşünüyorum.
aob, 4 gün önce
4 12 Şikayet Et
HEDONİST06 08 Kasım 2019 17:31
bu söylediklerin konjonktürel cümleler...çoook soru sorabilirim de sadece 3 soru soracam. sen de bu 3 soruyu aklının, mantığının ve vicdanının kabul edeceği şekilde cevapla. 15 temmuz darbesini araştırma komisyonunda hulusi akar ve hakan fidan neden dinlenil(e)medi, komisyon neden apar topar kapatıldı ve komisyon raporuna ne oldu????
devletin tankıyla topuyla uçağıyla helikopteriyle milleti bombalayan mermi yağdıranlar; Çin'den mi yoksa Rusya'dan yada Yunanistan mı geldi? Bu saydığın kesimden gücünü alan terör örgütünü sanki komşusunun bahçesinde bir adet meyve almış çocuk masumiyetiyle savunmak tam anlamıyla bu alçak yapının tam ortasında yer almaktan daha öte bir durum olmaz diye düşünüyorum.
aob, 4 gün önce
4 7 Şikayet Et
aob 08 Kasım 2019 17:03
devletin tankıyla topuyla uçağıyla helikopteriyle milleti bombalayan mermi yağdıranlar; Çin'den mi yoksa Rusya'dan yada Yunanistan mı geldi? Bu saydığın kesimden gücünü alan terör örgütünü sanki komşusunun bahçesinde bir adet meyve almış çocuk masumiyetiyle savunmak tam anlamıyla bu alçak yapının tam ortasında yer almaktan daha öte bir durum olmaz diye düşünüyorum.
hiçbir hukukta(evrensel, roma, şerri, örfi vb)dayanağı olmayan; yasal sendikaya üye olmanın, yasak bankaya para yatırmanın, yasal gazeteye abone olmanın, yasal okullara öğrenci göndermenin, yasal derneklere üye olmanın, yasal eğitim-öğretim kurumlarında çalışmanın, okumanın, herkesin kullandığı veya kullanabileceği uygulamalar(whatsapp, messenger, telegram, tango vb uygulamalardan hiç bir farkı olmayan sohbet uygulamaları) yüklemenin, evlerde toplanıp maklube yemenin, çay eşliğinde sohbet etmenin, kermes yapmanın, öğrencilere burs vermenin, fakir fukaraya yardım etmenin.............................. ve daha saymadığım sürü ile hiçbir hukukta cezası olmayan, olamayacak ancak bin yıl önceki ilkel kabilelerde suç kabul edilebilecek böylesi suçlamalar ile 100 binlerce insan hapse atıldı işinden edildi...bu günleri tarih yazıyor mesele tarihin neresinde durdurduğumuz ve ileride vicdanınımızın rahat olmasıdır gerisi hikaye ve teferruattır...
HEDONİST06, 4 gün önce
12 4 Şikayet Et
Sivas-i 08 Kasım 2019 16:06
Teyemmümün geçerliliği suyu görünceye kadardır. Hangisinin yüzünde bir pişmanlık emaresi var.
5 9 Şikayet Et
Daywalker34 08 Kasım 2019 13:52
Kabile devletlerinde adalet hukuk olmaz. Yasanın anlamı olmaz. Mahkeme beraat verse de anlamı olmaz. Yerel mahkeme anayasa adındaki mahkemeyi takmaz. Burası neresi sizce
11 37 Şikayet Et
dgman 08 Kasım 2019 13:45
Dernek aidatını zaten devlet maaştan kesip vermiyormu devlet izniyle açılmadı mı böyle hukusuzluk olur mu nerde global düşünen kafalar. Zaten sırf bundan dolayı mağduriyet olanlar işine geri dönecek yüklü tazminat alacak parayı kim verecek tabii ki biz hatayı yapanın hiç sorumluluğu yok işinden atan içeri atan bakan hakimin sorumluluğu yok nasıl olacak bu iş onların cebine dokunsa böyle kararlar alınırmıydı
11 36 Şikayet Et
HEDONİST06 08 Kasım 2019 13:31
benim dediklerim evrensel hukuk kuralları senin dediklerin ise konjonktürel hikayeler bilene ve anlayana...
yasal organizasyonlarda bir araya gelip kumpas kuranlar ergenekon iftiralarıyla ocakları söndürenler soru çalıp sızdırıp eğitime yargıya orduya emniyete sizanlar adaleti hukuku vicdanı o evlerde toplanıp talimatla ifal edenler milletin silahını millete doğrultup iç savaş çıkarmaya azmedenler herkes kimin tarihin neresinde durduğunu çok iyi biliyor.fakire fukaraya yardım ediyormuş.oldu bizde yedik.
boltzmann86, 4 gün önce
18 17 Şikayet Et
12