a.yalcin.65 08 Kasım 2019 22:32
Tablonun en azı tarafı diyanete olan güven oranı... yazık çok yazık
1 34 Şikayet Et
88my 08 Kasım 2019 21:22
medyanın tamamında 7x24 peygamber gibi gösterilen biri için çok az bir destek, tarafsız bir medya ve bilinçli bir toplumda ne kadar destek alır asıl o zaman bakmak lazım, burda yüzde yüz de çıksa bir anlamı yok...
15 40 Şikayet Et
onurbey060 08 Kasım 2019 20:50
tabiki var sonuçta alınan bütün kararlar istişareyle vatanımızın milletimizin yüksek çıkarları için en iyisi ne ise o karar alınıyor burda sn. Soylu'nun sn. Çavuşoğlu'nun sn. Akar'ın vs.tek tek sayamayacağımız büyük emekleri var.
doğrusunda çevresinin etkisi yok mu? Doğrular reise hatalar çevresine mi?
kişi123, 4 gün önce
27 8 Şikayet Et
Mazeret38 08 Kasım 2019 20:44
enflasyonun durumu gibi cikmis maşallah
10 52 Şikayet Et
hedef2024 08 Kasım 2019 20:40
Reisi beğeniyorum ama neden beğeniyorum muhalefetten güvenilir bir adam çıkmadığı için beğeniyorum adam İstanbulu kazandı ilk işi önce tatil sonra kayyum atanan belediyelere ziyaret en sondada Avrupa da Türkiye yi kötülemek oldu şimdi bu adamın neresini beğeneyim halbuki seçimleri kazanınca azda olsa içimde bir umut yeşermişti.
45 19 Şikayet Et
f0xy 08 Kasım 2019 20:26
Seviyoruz kardeşimmm
52 22 Şikayet Et
kişi123 08 Kasım 2019 20:12
doğrusunda çevresinin etkisi yok mu? Doğrular reise hatalar çevresine mi?
sn. Cumhurbaşkanımızın duruşunu politikalarını herzaman takdir ettim gerçek bir lider ve devlet adamı içerde dışarda hainlere karşı neredeyse tek başına savaşıyor. Ha yanlışı yok mu tabiki vardır azdır çoktur sonuçta hatasız kul olmaz ama yanlış yaptığı konularda çevresinin yönlendirmesinin etkin olduğunu düşünüyorum sonuçta alınan kararlar istişareyle alinmakta.
onurbey060, 4 gün önce
3 20 Şikayet Et
onurbey060 08 Kasım 2019 18:49
sn. Cumhurbaşkanımızın duruşunu politikalarını herzaman takdir ettim gerçek bir lider ve devlet adamı içerde dışarda hainlere karşı neredeyse tek başına savaşıyor. Ha yanlışı yok mu tabiki vardır azdır çoktur sonuçta hatasız kul olmaz ama yanlış yaptığı konularda çevresinin yönlendirmesinin etkin olduğunu düşünüyorum sonuçta alınan kararlar istişareyle alinmakta.
73 39 Şikayet Et
Godofwar54 08 Kasım 2019 18:45
Ya arkadaş ne güzel sistem zam yaptıkça hem enflasyon azalıyor ama beğeni artıyor helal olsun durmak yok ...
31 111 Şikayet Et
seher27 08 Kasım 2019 18:39
Millet kimi beğendiğini seçim sandığında zaten söylüyor. Bu anket Reis'in son dönemdeki dirayetli siyasetini gösteriyor.
85 32 Şikayet Et
12