Harunmh 17 Kasım 2019 12:20
Bu kurslar olmazsa dersaneler aileleri sömürecek farkında mısınız! Bırakın millet ücretsiz eğitim alsın iyi veya kötü. Devletin öğretmeninede faydası var milletin öğrencisinede.
Tam manasıyla gereksiz alakasız kıymet bilen yok israf
ayhan8861, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
gibigibi1985 14 Kasım 2019 08:33
Öğretmen maaşlarından ciddi iyileştirme yapılsın ve destekleme kursları tamamen kapatılsın.
3 16 Şikayet Et
Kundera3825 13 Kasım 2019 23:51
Meslek dersleri öğretmenleri koordinatörlük almasın, idareciler ek ders almasın,kursl ar kapatılsın, egzersiz kaldırılsın...Ama doktorlar hem özelde hem de devlette çalışsın,inşaat firmalarına teşvik verilsin, imamlara lojman verilsin egzersiz yapsın....Kendi camiasına bu kadar ihanet eden,çekemeyen sanırım başka bir meslek grubu yoktur.
6 25 Şikayet Et
tarihci01 13 Kasım 2019 23:17
Daha önceleri dyk vermiş bir öğretmen olarak diyorum ki bu kurslar kesinlikle kaldırılmalı. Artık iyice cilki çıkmış durumda. Tehditle notla öğrenci gelsin diye herşeyi yapıyor öğretmenlerin büyük kısmı. İş ticarete dönmüş durumda. Ayrıca devlete gereksiz yere fazladan masraf. Umarım MEB biran önce kapatır bütün kuraları
29 23 Şikayet Et
ayhan8861 13 Kasım 2019 20:55
Tam manasıyla gereksiz alakasız kıymet bilen yok israf
15 28 Şikayet Et
RaSKaH 13 Kasım 2019 17:43
Madem açılmasını istemiyorsunuz en baştan onay vermeyin. Arayın kurum müdürünü açılmasını engelleyin kılavuza göre kurs merkezi müdürü karar verir. Böylece suç işlememiş olursunuz. Ayrıca kurs merkezi taşımalı eğitim yapıyor ve yakınında başka bir kurs merkezi de bulunmuyorsa öğrenci sayısı 5 e kadar kabul edilir ilçe mem onayı ile. Kılavuz 7.3
1 9 Şikayet Et
harunex 13 Kasım 2019 16:08
Kurtstan 2300 tl alıyorum.kapatmam.
46 14 Şikayet Et
ogretmenkamu 13 Kasım 2019 15:31
Öğretmeni desteklemekten başka işe yaramıyormuş. E kötü bişey mi zaten öğretmenler düşük maaş alıyor
25 45 Şikayet Et
atak78 13 Kasım 2019 14:26
Destekleme ve yetiştirme kursları öğretmeni maddi anlamda desteklemekten başka hiçbir işe yaramamaktadır. Topyekun kapatılmalıdır.
88 57 Şikayet Et