cebes85 18 Kasım 2019 10:42
Kafamız formatlı felan değil haksızlıklardan ve liyakatsizlikten söz ediyoruz. bu ilandaki karoların çoğu torpilli kişilere çıkıyor. Dünya akdemisyenlerin etrafında felan da dönmüyor. 20 yy'a damgasını vuran çoğu bilim adamı akademisyen felan da değil.
Üstadım bu arada büyük sahra çölünde bedeviler üzerine bir çalışma yapılsa harika olur. Yapan da gerçekten çok kaliteli bir bilim insanıdır. Kadim arapça bilmesi gerekir. İbranice desteği lazım. Kültürel çalışmaları bilmesi lazım. Ha coğrafi bri noktasını bilemem. Ama illaki doğaya mikro etkileri vardır. Ki bu kelebek etkisi gibi bir şey olur mu bilemem
yrddoc, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
yrddoc 16 Kasım 2019 01:25
Üstadım bu arada büyük sahra çölünde bedeviler üzerine bir çalışma yapılsa harika olur. Yapan da gerçekten çok kaliteli bir bilim insanıdır. Kadim arapça bilmesi gerekir. İbranice desteği lazım. Kültürel çalışmaları bilmesi lazım. Ha coğrafi bri noktasını bilemem. Ama illaki doğaya mikro etkileri vardır. Ki bu kelebek etkisi gibi bir şey olur mu bilemem
Önce mütevazi olmak lazım. 17 yaşında ord.prof.dr.doçenti ol.Aferin sana.33 yıldır senin 28 yaşında öğr.gör.dr. olduğun yerdeyim ben . hepiniz aynısınız kafalarınız formatlı. dünyayı akademisyenlerin etrafında döndüğünü zannediyorsunuz. Başarılı çalışmalarına devam et ve ülkeye katkı sağla. Ama bu çalışmalar büyük sahra çölünde yaşayan bedevilerin dünya mikro klimasına etkileri şeklinde falan olmasın
gobelek121, 2 ay önce
4 0 Şikayet Et
yrddoc 16 Kasım 2019 01:08
Üzücü şeyler yazmışsın gobelek121. Yaşadığın şey elbette psikolojik bir durum inşallan istediğin yere gelirsin. Çünkü bana karşı bu şiddet ve saldırgan tututumun olmayan bir şeyi benim üzerime genellemeler yapmanın altında yatan nedenler nedir bilmiyorum. Ama şükür çalışmalarımız yerel dergilerde değil. İndeksli kaliteli dergiler. Atanmamanjn sinirini benden çıkarma. İnşallah hakkın yenmez. Benim gibierin hakkında ne düşünüyorsan Allah bin mislisini sana versin
Önce mütevazi olmak lazım. 17 yaşında ord.prof.dr.doçenti ol.Aferin sana.33 yıldır senin 28 yaşında öğr.gör.dr. olduğun yerdeyim ben . hepiniz aynısınız kafalarınız formatlı. dünyayı akademisyenlerin etrafında döndüğünü zannediyorsunuz. Başarılı çalışmalarına devam et ve ülkeye katkı sağla. Ama bu çalışmalar büyük sahra çölünde yaşayan bedevilerin dünya mikro klimasına etkileri şeklinde falan olmasın
gobelek121, 2 ay önce
5 0 Şikayet Et
ismetdai 15 Kasım 2019 09:39
YDS'den 50 puanı zor alan adamları kadrolara doldurursunuz, bilimsel araştırma yapıyoruz dersiniz kim bilecek.
0 3 Şikayet Et
gobelek121 15 Kasım 2019 08:30
Önce mütevazi olmak lazım. 17 yaşında ord.prof.dr.doçenti ol.Aferin sana.33 yıldır senin 28 yaşında öğr.gör.dr. olduğun yerdeyim ben . hepiniz aynısınız kafalarınız formatlı. dünyayı akademisyenlerin etrafında döndüğünü zannediyorsunuz. Başarılı çalışmalarına devam et ve ülkeye katkı sağla. Ama bu çalışmalar büyük sahra çölünde yaşayan bedevilerin dünya mikro klimasına etkileri şeklinde falan olmasın
Ben anlayamıyorum. Genellemeler yapmanızı. Bütün akademisyenler aynı mı? İnsanlar kendileri çalışmadıkları için akademisyen olamadıkları için bu çatma nedendir. Ben 16 yaşımda üniversiteye girdim 28 yaşında yardımcı doçent oldum. Çokça uluslararası çalışmam var. Ben yurt dışından aldığım tekliflere rağmen hocamın hatrı için ülkemde kalıp bu ülkenin insanlarına eğitim veriyorum. Sizin çocuklarınıza. Evet adam kayırma var torpil var. Ama kardeşim her akademisyen öyle değil. Genelleme yapıp durmayın. Bu memurlar çalışmıyor desem doğru olur mu? Ya da öğretmenler oh ne güzel tatil yapıp yatıyorlar desem çalışan kendini geliştiren öğretmenlere iftira atmış kul hakkı yemiş olurum. Ulan kardeşim benim maaşımı düşürsünler keşke öğretmen maaşı olsun. Sizinde bu kapitalist aklınız rahatlasın.
yrddoc, 2 ay önce
1 14 Şikayet Et
yrddoc 14 Kasım 2019 22:25
Ben anlayamıyorum. Genellemeler yapmanızı. Bütün akademisyenler aynı mı? İnsanlar kendileri çalışmadıkları için akademisyen olamadıkları için bu çatma nedendir. Ben 16 yaşımda üniversiteye girdim 28 yaşında yardımcı doçent oldum. Çokça uluslararası çalışmam var. Ben yurt dışından aldığım tekliflere rağmen hocamın hatrı için ülkemde kalıp bu ülkenin insanlarına eğitim veriyorum. Sizin çocuklarınıza. Evet adam kayırma var torpil var. Ama kardeşim her akademisyen öyle değil. Genelleme yapıp durmayın. Bu memurlar çalışmıyor desem doğru olur mu? Ya da öğretmenler oh ne güzel tatil yapıp yatıyorlar desem çalışan kendini geliştiren öğretmenlere iftira atmış kul hakkı yemiş olurum. Ulan kardeşim benim maaşımı düşürsünler keşke öğretmen maaşı olsun. Sizinde bu kapitalist aklınız rahatlasın.
7 2 Şikayet Et
kuzey2020 14 Kasım 2019 13:52
İtü gibi bir yerde bile onca araç gör öğretim görevlisi benzeri bir sürü kadro ilan ediliyor ama iş yapan çok az ne yazik ki işe bile gelmiyorlar kimse sormuyor garip bir düzen var. Bu sistem bir yüzyıl daha gider.
1 14 Şikayet Et
cebes85 14 Kasım 2019 11:06
Şu kadroları merkezi alımla yapsınlar. Nasıl ki diğer alımlarda milyonlarca kişi yarışıyorsa bu akademik ilanlarda da yarışsınlar. Üniversiteleri çiftliğe çevirdiler. Ondan sonra niye bilimde ilerliyemiyoruz. İlerliyemezsin tabi ki çünkü eşit koşullarda alım yapılmıyor ki.
5 50 Şikayet Et
maraton27 14 Kasım 2019 10:43
üniversiteler öğrenciden çok öğretim görevlisi akademisyen doldu bu nasıl iş böyle
12 35 Şikayet Et