maraton27 14 Kasım 2019 10:49
çok yanlış bir uygulama kpss siz polis asker memur alımı doğru değil
3 25 Şikayet Et
medcezir_06 13 Kasım 2019 20:45
hak yiyenin boğazında Kalır Allah yedirmez..
1 39 Şikayet Et
etem lal 13 Kasım 2019 18:06
Ya arkadaş iki yıl polis okulu okuyup başarıyla bitirdi diye Polis Okulu diploması verilen binlerce genç tek soruluk mülakatlarla mesleklerinden edildi aileleri gencecik gariban çocuklar perişan edildi Polis Okulu diploması ellerinde bomboş geziyorlar bu nasıl iş hani liyakat hani adalet oysa dinimiz bu işi çok basit şekilde çözmüş işi ehline verin o kadar şimdi görün bakın nasıl torpiller havada uçuşacak.
9 39 Şikayet Et
imdsnn 13 Kasım 2019 16:33
kpss olmalı. çünkü sonuçta kamu görevi ifa ediyorlar
24 61 Şikayet Et
romayı yakan adam 13 Kasım 2019 16:17
Kpss olmadan bekçi alınıyorsa polis de alınır nokta...mahkeme de noktayı koymuş zAten
74 28 Şikayet Et
M Can 13 Kasım 2019 15:08
Metastaz kitabını oku , kimlerin nerelere girdiğini gör. Bana anlatma özel harekatı, yıllardır onlarla beraberdim. Eskisi gibi değiller, son 4 yıldır kimlerin girdiğini de iyi biliyorum..
kpss 1. genelkurmay başkanı olsun o zaman evet liyakat önemlidir buruda aranan liyakat dayanıklıkık güç sağlam fizik birazda zeka..zaten alacakları insan 3 aşa 5 yukarı belli kapasitedir. hatta bazıları üniversite mezunu da oluyor..kpss ye girmemiş olabilir insan bu meslek için bencede ekstra bişe değil kpss ye girmek
tirabzn, 2 ay önce
4 40 Şikayet Et
cangele10 13 Kasım 2019 15:06
2015 yılında pöh alımlarında Kpss puanım 84 Spor puanım 80 olmasına rağmen mülakat haksızlığına uğrayıp akedemiye giremedim.Sadece bu puanlarlarla ilk 500 e girerdim.ki o dönemde 5000 pöh aldılar.Hem dünyada hem ahirette hakların haram olsun.Benim yerime kim girdiyse aldığı maaş haram görev sırasında ölürse de şehit değildir.Kul hakkına girerek Hayırlı bir hayat hayırlı bir ahiret ummasınlar.
8 78 Şikayet Et
cangele10 13 Kasım 2019 14:56
2015 yılında pöh alımlarında Kpss puanım 84 Spor puanım 80 olmasına rağmen mülakat haksızlığına uğrayıp akedemiye giremedim.Sadece bu puanlarlarla ilk 500 e girerdim.ki o dönemde 5000 pöh aldılar.Hem dünyada hem ahirette hakların haram olsun.Benim yerime kim girdiyse aldığı maaş haram görev sırasında ölürse de şehit değildir.Kul hakkına girerek Hayırlı bir hayat hayırlı bir ahiret ummasınlar.
5 35 Şikayet Et
ÖTÜKEN66 13 Kasım 2019 14:36
PÖH , JÖH olmak için önce çelik gibi İman Gücü ve yürek lazım.Sonra çelik gibi beden lazım.Boş konuşmayın.
78 36 Şikayet Et
Antalyalı7 13 Kasım 2019 14:36
10 sene şartı koyabilirler.Eğer halen yaşıyorsa memurluğu hak etmiştir.
Peki özel harekat kpsssiz alındı, bu arkadaşlar daha sonra polislikte genel hizmete geçerse nasıl adalet sağlanacak? Ömür boyu özel harekat olarak mı kalacak?
zaguma, 2 ay önce
20 8 Şikayet Et
123