Bsrkc 14 Kasım 2019 16:03
Sadece ilahiyat mı ? Çocuk gelişimi mezunu olup lisans tamamlama ile diyetisyenlik okuyanlar haketmiş mi oldular ? Bir taraftan o bölümlere girmek için dirsek çürütenler diğer taraftan kolay yoldan bir tercihle yerleşenler var!
0 4 Şikayet Et
hakanker 14 Kasım 2019 10:30
bu lisans tamamlayanlar kımse bulsunlar onlarınkini de iptal etsinler. makine bolumu bitirenleri de makina müh. tamamlaması versinler.ne saçma uygulama idi. dkab kapattılar .yıgınla tamamlamalarla ilahyat mezunu türedi.önune gelen din öğretmeni oldu.formasyon vere vere bitiremediler.adeletli bir karar geçikmiş karar.
6 18 Şikayet Et
imdsnn 14 Kasım 2019 10:21
ne alaka ne laik i herşeye siyaset bulaştırmak hastalık oldu. haksızlık varsa mahkeme bunu gidermek zorundadır.
Bazı müslümanların vicdanında meşru gördüğü bir şeyi, laik mahkeme meşru görmedi. Alınacak çok dersler var.
ruzigar, 3 ay önce
8 9 Şikayet Et
ruzigar 14 Kasım 2019 10:13
Bazı müslümanların vicdanında meşru gördüğü bir şeyi, laik mahkeme meşru görmedi. Alınacak çok dersler var.
22 9 Şikayet Et
cigdem 14 Kasım 2019 08:53
Sağlık Bakanlığında lisans tamamlama çatır çatır işliyor.Ön lisans mezunlarının DGS ile tamamlayabileceği bir sınav sistemi mevcutken bakanlık bedavadan lisans tamamlama dağıtıyor. Hak Adalet sağlık bakanlığına da uğrasa iyi olur.Adalet dediğin devletin tüm organlarına aynı şekilde sirayet etmeli. Bir kuruma lisans tamamlama ver bir kuruma verme. Lisans tamamlama diye bir sistemin tümden kalkması gerekiyor yada DGS sınavının.
7 39 Şikayet Et
muhtesem32 14 Kasım 2019 06:42
Anayasa mahkemesini hükümet kapatmaz inşallah.
12 14 Şikayet Et
yorumcu61 13 Kasım 2019 23:49
bu uygulama uzun süredir devam ediyor.. neden karar şimdiye kaldı acaba...
5 16 Şikayet Et
aydin2006 13 Kasım 2019 22:38
Böyle haksızlık mi olur diğer bölümler niye dgs ye çalışıyor bide dinden imandan bahsederler sorsaniz
8 60 Şikayet Et
Müderrise Hanım 13 Kasım 2019 22:14
En haklı görüş bravo
Dünyanın neresinde var bu saçmalıktan. Yüksek öğretime giriş sınavlarına girsin herkes, hakeden,puanını alabilen okusun. Hakkıyla kazananların suçu ne? Saçma sapan bir uygulama tüm branşlarda iptal edilmesi gerekiyor ve elde edilen hakların bile iptal edilmesi gerek çünkü haksız bir kazanç. Ben üniversite okumak için maddi manevi kendimi tüketeyim lise mezunu atanmış insanlar bedavadan emeksiz okul okusun benimle eşdeğer haklara sahip olsun hakkımı helal etmiyorum. Ve bu sistemi kınıyorum.
Sbl44, 3 ay önce
5 54 Şikayet Et
lazoglu1987 13 Kasım 2019 22:07
Çok doğru bir karar.haksızlığı önlemiş oldu
5 57 Şikayet Et
123