insanca1haya 14 Kasım 2019 22:30
Uzun zamandan beri burayı takip ediyorum burada yazılan yorumlarda bu kadar körü körüne bilinçsiz erdoğan muhalifi varki hiç bir sitede bu kadar çok yok ( fetöcü sitelerde ancak) erdoğan ağzı ile kuş tutsa kuşu incitti diyecek kadar bilincsiz pes. Artık bu psikolojik bir rahatsızlık olmuş zira akıl süzgeçinden geçmeden düşünmeden sadece muhalif olmak.
31 1 Şikayet Et
baronet06 14 Kasım 2019 16:57
Ülke onurunu hiçe sayan birine takdim edilmez, bu kadar nazik davranılmaz, bu üslubu sürçü lisanla da açıklayamazsın. Oradaki mücadele, konuşma ayrı mektup olayı tamamen ayrıdır! Ayrıca tanımadığınız biri hakkında yorum ve hatta öngörü de bulunmanız da ne bileyim komik ama trajikomik :)
Keşke sizi çağırsaydı da sizin yanınızda verseydi mektubu! Birde fırça atsaydı sizin yanınızda trampa! Emin ol, oradan çıktıktan sonra ilk açıklamanız! Yeterince trampı fırçalayamadı olurdu.
VATANUĞRUNA, 2 ay önce
5 19 Şikayet Et
Alkan2323 14 Kasım 2019 16:29
ne goren var ne eden var..geri takdim etseydi fotografini ceker turkiyede şov yapardi...
8 176 Şikayet Et
VATANUĞRUNA 14 Kasım 2019 16:26
Keşke sizi çağırsaydı da sizin yanınızda verseydi mektubu! Birde fırça atsaydı sizin yanınızda trampa! Emin ol, oradan çıktıktan sonra ilk açıklamanız! Yeterince trampı fırçalayamadı olurdu.
"Geri takdim ettim" derken? Bunun hiçbir izahı yok ki!
baronet06, 2 ay önce
31 5 Şikayet Et
Derdiya 14 Kasım 2019 16:23
sahi abd ile türkiye arasındaki krizin adı ne suriye meselesimi, barış pınarı harekatımı, S400 alımlarımı, F35 projesinden dışlanmamı, teröristbaşının iade edilmemesimi? bu meseleler konuşularak çözüme kavuşturulacağı yerde araya bir şey sokuluyor (100 milyar dolarlık ticaret hedefi önemli bir hedef. Bakanlarımız çalışacak.) yani ticari hedef 100 milyar dolara çıkarsa tüm diğer sorunlar abd tarafından çözülecek diğer bir değişle 100 milyar dolarlık hedef içinde bizim ihracat yüzdemiz ne olacak yoksa 100 milyar dolarlık ticaret tek taraflı sadece abd bizemi mal satacak. o sorunların içinde en başta gelen sorunun ticaret hedefinin 100 milyar dolarlık bağlantığı kuramamış olmamız olsa gerek.
2 7 Şikayet Et
baronet06 14 Kasım 2019 15:22
"Geri takdim ettim" derken? Bunun hiçbir izahı yok ki!
5 22 Şikayet Et
akatlıbey 14 Kasım 2019 14:05
Bu bir uluslar arası resmi iletişim. Dolayısıyla niye bi gören yok? ayrıca merak konusu
3 27 Şikayet Et
Katre-i Adalet 14 Kasım 2019 13:57
Yorumların anlaşılmayacak bir tarafı yok ki.. uluslararası resmi yazışmalarda -ki mektup dahil- belirgin bir kaide, usül ve tüzük vardır. Bu esasa göre devletler arası bir mektubun takdimi veya iadesinde izlenecek yol da aynıdır. Bu durum elden takdim için de geçerli tabi ve kim gördü kim duydu? nun altının doldurulması icap eder... Hani nerede?
Yurumlara bakıyorum da mektup rula yapılmış şekilde trampın eline verilse, neden o kadar ince rulo yapılmış biraz daha kalın rulo yapılsa daha iyi olmazmıydı diyecekler hiçte az değil
katre1, 2 ay önce
6 160 Şikayet Et
muhakemeci 14 Kasım 2019 13:43
Ne takdimi güzel kardeşim. etmen eylemeyin güldürmeyin insanı:) takdim teslim bilmem ne hak getire. Bildiğiniz izhar-kuru söylemden ibaret o kadar.
Ben hiçbirşeye değilde bu takdim ettim sözüne takıldım mektubun içeriğine göre takdim nezaket ötesi bişey
EndeR60, 2 ay önce
5 166 Şikayet Et
Wolfs Son 14 Kasım 2019 13:39
yoruma bak be... 5 birbirine benzemez yanyana aynı cümlelerle gelmiş. yıllarca ''1968 de amerikan filosunu ülkeden kovduk 6. filoyu def ettik'' diye övünenler ağzını açmış amerikan başkanından ülkeyi küçük düşürücü ifade kullanmasını bekliyo ne oldu üzüldünüzmüadamın yüzüne yüzüne mektup dedi diye çok mu yıprandınız sizi gibi manda himayeciler sizi birde bi cümle söyledi reisi cumhur ''bağımsızlık için baş veririz ama baş eğmeyiz'' diye. beklemiyordunuz demi ?
29 2 Şikayet Et
1234