kişi123 14 Kasım 2019 18:34
hani mhp koltuk, makam için akp destek vermiyordu? bu nedir acaba? koalisyon ortağının denetimleri mi?
1 0 Şikayet Et
BamsıAlper 14 Kasım 2019 16:01
3-4 sene önce Çözüm süreci vardı. MHP o yüzden eleştiriyordu. Şimdi çözüm süreci bitti, onbinlerce terörist imha edildi. Fırat Kalkanı, Barış Pınar vb... harekatlar ile MHP çizgisine geldi. Terörle amansız bir mücadele yapılıyor. CHP ne yaptı, HDP ile kolkola girdi, Selo'ya destek açıklamaları, çizgisini beğenmeler, vb... daha onlarcası. Sizin işinize gelmeyince mesnedsiz iddialarla kendinizi kandırmaya devam edin
Ben CHP li veya hdp li değilim, yazdığımdan bunu çıkaran arkadaşlar öncelikle ön yargılı olmasın ki yorumları çöpe gitmesin, MHP kanadı daha 3-4 sene önce AKP ye demediğini bırakmadı, şimdi kuyruğundan ayrılmıyor, bu sizin için nasıl tezat değil anlamak mümkün değil, MHP resmen omurgasız6bir partiye dönüştü buna en çok ses çıkarması gereken MHP liler ama onlar baya memnun halinden, enteresan
Darbelimatkap77, 3 ay önce
0 2 Şikayet Et
Darbelimatkap77 14 Kasım 2019 15:35
Ben CHP li veya hdp li değilim, yazdığımdan bunu çıkaran arkadaşlar öncelikle ön yargılı olmasın ki yorumları çöpe gitmesin, MHP kanadı daha 3-4 sene önce AKP ye demediğini bırakmadı, şimdi kuyruğundan ayrılmıyor, bu sizin için nasıl tezat değil anlamak mümkün değil, MHP resmen omurgasız6bir partiye dönüştü buna en çok ses çıkarması gereken MHP liler ama onlar baya memnun halinden, enteresan
8 1 Şikayet Et
baronet06 14 Kasım 2019 15:19
Zaten böyle kritik konularda birlik beraberlik çağrısının yanında somut olarak da TBMM de grubu bulunan (HDP dışındaki) diğer gruplarında MİLLET vekili olarak çağrılması katılmalarının sağlanması iyi olurdu.
2 3 Şikayet Et
Wolfs Son 14 Kasım 2019 14:28
yok kirvem MHPli belediyeye kayyum atansa MHPden önce AKP belediye başkanları koşa koşa gitse dediğin olurdu da ayrı partiler. biri 1969'dan beri Türk siyasetinin hizmetkarı, biri 17 senedir ülkemizin hizmetkarı..iki ayrı partinin nasıl bir beden olduğunu anlamak istiyosan kayyum atanarak çimdiklenen partiye başka bir partinin feryadı figan etmesini örnek verebiliriz. ha birde Allah insanı iddiasıyla vururmuş.. ne söylense papağan gibi mogri mogri, oslo, hobor vıyaklıyodunuz.. kağıttan kahramanlarınızın kayyum belediyelere koşmasını, Fransa'da ülkesini şikayet etmesini zevkle izliyoruz.. İYİ abilerimizden Yavuz'a HDP'li vekilin ''sizi biz buraya aldık oturun kenarda sabrımızı zorlamayın'' cümlesinide milli maç izlermiş gibi izlemiştik zati :))
Ha MHP ha AKP ikiside aynı parti değil mi artık?
Darbelimatkap77, 3 ay önce
1 5 Şikayet Et
EndeR60 14 Kasım 2019 13:04
Trump istediğini almış gözüküyor bu buluşmanın sonucunu hep beraber göreceğiz
12 4 Şikayet Et
dagsisi66 14 Kasım 2019 10:12
söz konusu vatansa gerisi teferruattır,akp ve mhp dış politika olsun iç politika olsun tek vücut halinde birlikte hareket ediyorlar,bunda yadırganacak bir durum yoktur,hatta bu cennet vatanın bekası için dimdik durarak tüm düşmanlara hainlere en güzel cevabı her yerde veriyorlar.
12 38 Şikayet Et
BamsıAlper 14 Kasım 2019 09:00
Ha CHP ha HDP. PKK'ya yardım ve yataklıktan Mardin Belediye Başkanı görevden alınıyor, ses İmamoğlu'ndan geliyor. Bodrum tatilini yarıda keserek koşa koşa gidiyor Mardin'e. Hapisteki Selo, Meclis'ten de Pervin'den de "Barış Pınarı harekatına engel olamadınız, biz de size bir daha oy vermeyeceğiz" diyerek zılgıtı yeyince yine koşa koşa Fransa'ya gidip Türkiye'yi Türk düşmanı haçlılara şikayet etti.
Ha MHP ha AKP ikiside aynı parti değil mi artık?
Darbelimatkap77, 3 ay önce
16 41 Şikayet Et
SİSD 14 Kasım 2019 08:44
ha CHP ha HDP yada ha CHP ha İP sen bunu kabul ediyorsan, ben de yazdıklarını kabul ediyorum...
Ha MHP ha AKP ikiside aynı parti değil mi artık?
Darbelimatkap77, 3 ay önce
18 56 Şikayet Et
uyeadinizne 14 Kasım 2019 08:27
ha chp ha ip gibi mi?
Ha MHP ha AKP ikiside aynı parti değil mi artık?
Darbelimatkap77, 3 ay önce
19 59 Şikayet Et
12