crazyysf 16 Kasım 2019 02:38
Tahrik oldum, şeytana uydum, yok benim nefsim var gibi düşünceleri öncelikle insan kafasından atmalı. Bunların arkasına kimse sığınmamalı. Sen evde annenden bacından tahrik olmuyorsan o dışarıda gördüğün eşofmanlıyı (hem de liseliymiş) o kızı da kardeşin kızın gibi düşüneceksin ve tahrik olmayacaksın arkadaş. "Tövbe tövbe milleti günaha sokuyorlar" değil de "günahtır o gözle bakmamalıyım" diyeceksin. Bunların arkasına kimse sığınmamalı. İnsan kendisini tutar. Allah insanları ve cinleri ancak Allah'a kulluk etsinler diye yarattı. Nefis de olacak şeytan da, sen ona uyarsan suçlusun. Karşıdaki tahrik unsuru oluşturuyorsa o kendi suçlu ama sen o tahrik oluşturdu diye suçsuz olamazsın ve onu da suçlayamazsın. Sapkın düşüncelerdeki insanlar anlamadıysa bir örnekle özetleyim. Bir karşı cinsi çıplak bir şekilde görse bile bir insan ya da bir karşı cinsle aynı evde kalıp beraber film izleyip sonra uyusalar da o kişinin rızası olmadan ona hiçbir şey yapamaz. O çıplaktı beni tahrik etti ya da yanlızdık şeytana uydum diyemez. En önce saygısı olmalı insanın. Kimse kimseye zorla bir şey yapamaz. Yaptıysa o şeytandan değil insanın kendi sapkınlığındandır. Şeytana sorsan benim haberim bile yoktu der. Herkes kendi nefsinden sorumlu. Kimse bir şeylerin arkasına sığınmasın.
5 2 Şikayet Et
hedef2024 15 Kasım 2019 21:38
Boşuna ateşle barut yan yana durmaz dememişler birde boşuna her doğru her yerde konuşulmaz dememişler
9 16 Şikayet Et
Ugurhandan 15 Kasım 2019 20:08
Öğretmene hak verenler ne kadar çok. Karşında ortaokul kız çocuğu var. Sen öğretmensin ve çocuğa sulanıyorsun.Bu şekilde yapanları Verin elime kör testereyi kesmezsem namerdim.
9 18 Şikayet Et
09512601 15 Kasım 2019 16:43
ortaokuldan başlayıp ünilere kadar 30-40 kişiye aşkım canım deyip her türlü haltı yiyor millet. bu kişiler öğretmen vs oluyor. ne yazık ki doğal görülüyor
hukuk'un geldiği nokta ! hadi canım çok erkeksin (!) hormonlarına kuvvet , bidahakine ne olacağını bile bile göreve iade etmiş! Rezil! Ahlaksız! Öğretmenlerin yüz karası! Sapık ruhlu! Erkeklik bu değil , adam olmak bu değil ! Cahil ! Okumamışsın bile , formasyon eğitimini veren okula da üniversiteye de yazıklar olsun! üniversiteye girişte tıp fakültesi , eğitim fakültesi gibi alanlara psikolojik yeterlilik getirmeyen sisteme de yazıklar olsun!
mühendisgıda, 2 ay önce
4 16 Şikayet Et
mukaveme 15 Kasım 2019 16:22
yani diyorsun ki hiç konuşma. nasılsa her şey suç.
o dedigin daha büyük suc kanunları tanımıyorum demek
devrimbesni, 2 ay önce
3 6 Şikayet Et
vdtmlrsknadm 15 Kasım 2019 16:16
herkes karşı cinsden etkilenir de, içinden ne geçiyorsa ayı gibi söylemenin ne anlamı var?akıl süzgecin yok mu senin?öyle olsa herkes içinden ne geçiyorsa birbirine söylerdi. bu herifi kız öğrenci olmayan bir okula vermeleri lazım,rahat etsin.
14 12 Şikayet Et
mukaveme 15 Kasım 2019 16:15
o öğretmen durumu izah etmek, olayın yanlışlığını dikkat çekici bir üslupla anlatmak ve toplumda farkındalık oluşturmak için bu yola başvurmuş.aslında kötü bir niyetinin olmadığını herkes anlamıştır.çünkü yazdığı duyguların insanın fıtratında ve yaradılışında olduğunu hepimiz biliyoruz. örneği bolca olan özellikle amerikada yetişkin öğretmenlerin genç kızlarla ve genç erkek öğrencilerle beraber olduğu haberlerinin ayda en az bir defa gözümüzün içine sokulsa dahi bizler yine inkar gibi 10 bin yıllık bir kabil geleneğini sürdürmekte kararlıyız. güneş balçıkla sıvanmaz, gençlerdeki güzellik ve enerjinin boyutunu, aklı başında herkes bilir. ve çoğu insan bu enerjiden kendine pay çıkarıp ondan tatmin amaçlı faydalanmak ister. şehvet ve seks gibi dürtüler kontrol altında tutulması zor olan dürtülerdir.beden hocamız riski göze alıp çarpıcı bir şekilde bunu ifade etmiş. adam denildiği gibi sapık olsaydı işi pişirir, mercimeği fırına verir ve yakalanmamak içinde elinden geleni yapardı. böyle bir twit de atmazdı. kötü niyetli insanları engellemek için herkes elinden geleni yapmalıdır.
16 25 Şikayet Et
mühendisgıda 15 Kasım 2019 16:15
hukuk'un geldiği nokta ! hadi canım çok erkeksin (!) hormonlarına kuvvet , bidahakine ne olacağını bile bile göreve iade etmiş! Rezil! Ahlaksız! Öğretmenlerin yüz karası! Sapık ruhlu! Erkeklik bu değil , adam olmak bu değil ! Cahil ! Okumamışsın bile , formasyon eğitimini veren okula da üniversiteye de yazıklar olsun! üniversiteye girişte tıp fakültesi , eğitim fakültesi gibi alanlara psikolojik yeterlilik getirmeyen sisteme de yazıklar olsun!
16 11 Şikayet Et
devrimbesni 15 Kasım 2019 15:41
o dedigin daha büyük suc kanunları tanımıyorum demek
memurlar.net haberi niye çarpıtarak veriyorsunuz.sapıkmısınız yoksa imansızmısınız. adam ben sapığım dememiş. kızlı erkekli beden eğitimi dersinin yanlışlığını anlatmaya çalışmış. kimse evliyalık taslamasın herkes de çok iyi bilirki lise çağındaki bir gencin kız olsun erkek olsun beyni bacak arasındadır. hele de beden eğitimi dersinde spor kıyafetli kızla bir delikanlıyı yanyana getirirseniz ateşin üzerine benzin dökmüş olursunuz. bunun birde imam hatipte yapılıyor olması buna izin verenin hem sapık hem imansız olduğunun delilidir.
mukaveme, 2 ay önce
15 6 Şikayet Et
fatihyavuz25 15 Kasım 2019 15:37