bilgekeskin 18 Kasım 2019 19:00
295 kişi alınacak kadro var 210kisi yazılı sınavı kazanıyor 209 kişi başarılı sayılıyor sadece ben eleniyorum. Neden sicilim temiz güvenlik soruşturması desen eşim kom şubede görev yapıyor ben nedenini bulamadım. Tek soru soruldu herkese ve bende doğru cevap verdim. Tek soru ile benim liyakatsiz olduğuma nasıl karar verilir 1dk mülakatta bunu anlayan biri var ise bana mantıklı cevaplar verebilir mi diğer arkadaşlar gibi bana da haksızlık yapıldı fakat beni soktukları konum hepinizden daha da ağır öcü memur ilan edilmek :((
0 1 Şikayet Et
ZEKERİYYA PEEKER 18 Kasım 2019 13:29
Üç boyutlu düşünce sayesinde Amerika Birleşik Devletiyle olan ilişkilerimize yani tüm Dünyadaki ekonomik,siyasi ilişkilerimize bu ve buna benzer uygulamaları taşıyabilir miyiz? Sınavı kazanan kişinin bundan sonra yaptıkları,yapacakları yıllara göre incelendiğinde,işin içine Bu Bakanlıkta uzun yıllar önceden yada yakın zamanda seçimle gelen olsun veya seçimle gelmeyen bürokratlar olsun tüm bunlara göbekten bağlı mıyız?Etkileşim sözkonusu mudur?Yani sebep sonuç ilişkisi var mı?Ara sıra gelip başarılı olan insanların sayesinde oturmuş uygulamalar başarı nedeni midir?Sürekli başarılı insanlar ABD ve Gelişmiş Ekonomiye sahip ilk 7 Ülkede devamlı işin içinde olmuşlar mı?Seçime katılan seçmenlerimizin Eğitim ve Öğretim seviyesi tüm bunlarla alakadar mı?
0 4 Şikayet Et
Recep Gökçe 18 Kasım 2019 10:26
Yazılı sınavı sorularını kim olsa yapar. Önemli olan sözlüde sorulanları bilebilmek.Babasının adı, anasının adı, doğum tarihi vs.bu sorulara cevap verebilmek çok mu kolay? Bildiğimiz kadarıyla kabirde de yazılı sınav yok. Münker-Nekir herhalde sözlü olarak soracak: Rabbin kim, peygamberin kim,dinin ne? Rasül-i Ekrem -sallallahu aleyhi ve sellem- Efendimiz, kıyamet günü hesabı verilecek diğer hususları ise hadis-i şeriflerinde şöyle haber vermişlerdir - Ömrünü nerede tükettiğinden, - İlmini nerede kullandığı ve onunla ne ameller işlediğinden, - Malını nereden kazandığından, - Malını nereye harcadığından ve - Vücudunu (gençliğini) nerede yıprattığından." (Tirmizi, Kıyamet, 1/2417)[1] Bu sualler herhalde sözlü olarak soru
8 9 Şikayet Et
cost_as 18 Kasım 2019 09:01
yazılıda liyakatini, sözlüde de sadakatini göstermiş işte ne var bunda ?
3 28 Şikayet Et
Mustafa60 17 Kasım 2019 22:58
Harikulade bir Adalet ve kul hakkı anlayışı. Bundan böyle adaletli bir yönetim oldugu için Avrupa bizi kıskanıyor
1 24 Şikayet Et
meheart 17 Kasım 2019 21:43
Devlet Tiyatrolarında da aynı oyun oynandı tam bir komedi, yazılı sıralama http://www.devtiyatro.gov.tr/uploads/pdfs/mudurluk_2792019_08_13_40.pdf fakat mülakatta kazananlar http://www.devtiyatro.gov.tr/uploads/pdfs/gorevdeyukselmesonuclari_15112019_15_13_01.pdf
0 10 Şikayet Et
muh77 17 Kasım 2019 17:41
olamaz...
belki çenesi kuvvetlidir, olamaz mı?
alibaba06, 2 ay önce
0 6 Şikayet Et
hasanali20192019 17 Kasım 2019 13:52
sayın Kemal Müderrisoğluna büyük görevler düşmektedir. Kazanılmış hakların yerine getirilmesi noktasında kimseyi mağdur etmeden gerekirse yazılı sınavı kazanan kişi sayısı kadar kadro açması gerekmektedir. Ayrıca diğer personellerin normal yer değiştirme,sağlık mazereti,aile birliği,can güvenliği mazeretlerinde personellerini mağdur etmeden, gerekli kolaylıklıkları sağlaması gerektiğini düşünüyorum. Artık Bakanlık üzerindeki torpilin yoksa olmaz algısını yok etmesi gerekiyor.
2 10 Şikayet Et
Veefa 17 Kasım 2019 12:28
Liyakat kuralına uyulmadan kamuya alınan her personel bu milletin üstüne yüklenen bir kambur daha, bir kötülük daha demektir.
0 40 Şikayet Et
debug 17 Kasım 2019 11:22
Zalimler için yaşasın CEHENNEM!
0 44 Şikayet Et
12345678910