parasızmedik 04 Aralık 2019 13:39
2019/6'da diğer sağlık personeli kontenjanına başvuru yapan oldu mu? Olduysa kaç puanla tercih yaptı? Ya da kaç puana kadar düşer? Biliyorsunuz ki sağlık bakanlığı alımlarında 2019/4 te 86.96 puanla kapatmıştı.
0 0 Şikayet Et
mardinli memo 30 Kasım 2019 22:13
OSYM 2019/6 KPSS yi artık açıklamalı çünkü millet ASDEP başvurusunu yapacak......
0 0 Şikayet Et
mustafahocaa 27 Kasım 2019 18:51
https://ailevecalisma.gov.tr/pdb/duyurular/duyuru9/ buna bakabilirsiniz """"Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların ek 1 inci maddesinin 3 ve 4 üncü fıkralarında yer alan hükümler: ".Sözleşmeli personelin, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi nedeniyle kurumlarınca sözleşmesinin feshedilmesi veya sözleşme dönemi içinde sözleşmeyi tek taraflı feshetmesi halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıl geçmedikçe kamu kurum ve kuruluşlarının sözleşmeli personel pozisyonlarında yeniden istihdam edilemez."""
bişey sormak istiyorum? 2018 kpss puanı ile aspbye ortaöğretim hemşire olarak girsek, 2020 kpss puanı ile yine ortaöğretim hemşire olarak sağlık bakanlığı sözleşmeli alımlarına tercih veriliyor mu? bilgisi olan var mı acaba?
alemetifarika, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
social-worker 27 Kasım 2019 17:16
83.5 ile başvurdum ben.istanbul veya doğu illeri 82 83leri görebilir diye düşünüyorum branş sıralamasını baz alarak.isterseniz başvurun daha sonra pişman olmaktan iyidir
arkadaşlar lütfen bilen cevap versin sosyal çalışmacı 82 puana düşer mi ölü tercih yapmak istemiyorum.cevap lütfen tahmin yorum yapın
bengeldim583, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
bengeldim583 27 Kasım 2019 16:50
arkadaşlar lütfen bilen cevap versin sosyal çalışmacı 82 puana düşer mi ölü tercih yapmak istemiyorum.cevap lütfen tahmin yorum yapın
1 0 Şikayet Et
ilhanerdogan1 27 Kasım 2019 15:27
Önlisan destek personel kadrolarına 79 puanla başvurdum sizce ihtimal nedir arkadaşlar alanımda 27. sırada görünüyorum
0 0 Şikayet Et
kmndnz 27 Kasım 2019 01:07
branşınız ne hocam
Ben 77 ile başvurdum.
Mustafa.67, 2 ay önce
0 2 Şikayet Et
ahmet06730 25 Kasım 2019 10:51
84.9 ile 4001 gelme şansı var mi?
1 7 Şikayet Et
Legend.h 25 Kasım 2019 00:25
önlisans büro personeli kaçla kapatır tahmini?
10 0 Şikayet Et
Legend.h 25 Kasım 2019 00:24
buraya atandıktan sonra tekrar kpssye girip kendi alanımıza dönme şansımız var mıdır?
1 10 Şikayet Et
1234567891011»