blizzard912 24 Kasım 2019 12:38
dersin adı doğru bana göre. din kültürü ve ahlak bilgisi. oradaki din dediği bütün dinler semavi ve batıl dinler. kültür derken öğrenciye bütün dinler anlatılıyor. nirvana bile anlatılıyor. özünde ders herhangi bir dinin dersi değil. ancak böyle olduğu halde birilerine fena halde batıyor. islam ağırlıklı ders işlendiği için.
Bir kere dersin adı yanlış bana göre din bir kültür müdür? Arkadaş din dersi demiş bence bu daha yerinde
umut242, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
selamdar 22 Kasım 2019 21:30
Bazı şeyler için haddinden fazla geç kalındı ne yazık ki sayın bakanım..! Uzuuun uzun yazmaktan inanın bezdik. Başlıca: 1- Zorunlu eğitim saçmalığı 2- sınıf geç(ir)me sistemi 3- Liyakat yerine mülakat serencamı 4- Disiplin + Öğretmene şiddet kanunun rftaki serüveni 5- Disipline çelme niteliğinden yürütülen atıl bir rehberlik sistemi. daha doğrusu okula ve sahaya entegrasyonu sağlanmayan sistemsizliği. Gelinen noktada artık eğitimden ziyade; zihniyet, yönetim ve politik argumanları sorgulamak inanın aklın, ferasetin ve hakikatin yolu olsa gerek. Peki saygılarımla.
1 45 Şikayet Et
umut242 22 Kasım 2019 19:44
Bir kere dersin adı yanlış bana göre din bir kültür müdür? Arkadaş din dersi demiş bence bu daha yerinde
ne zorunuza gitti bu din dersi be. islam dersi dersi din kültürü ve ahlak bilgisi dersi bu din dersi değil.
blizzard912, 2 ay önce
0 10 Şikayet Et
Proxsima06 22 Kasım 2019 15:08
Fen lisesi mezunuyum o dahil beş para etmez. Açıköğretime geçip youtube dan video izlesem daha iyiydi.
1 19 Şikayet Et
aytutuldu 22 Kasım 2019 14:43
Yüksek liyakatli müdürler ile birlikte mi yapılacak bunlar.....
3 44 Şikayet Et
dinç07 22 Kasım 2019 13:54
Köklü değişiklikler ha, 17 yıldır yaptığınız gibi mi?
5 50 Şikayet Et
blizzard912 22 Kasım 2019 13:33
bir de illa bir şey mi kazanılmalı. izlenen yol yanlış bana göre.
Bunlar niçin acaba bu kurumlardan geldiler, kendi şirketlerindeki başarılarını ülkenin yararına kullanmak için alındılar diye biliyorum. Eğitim bakanının maya okulları sahibi iken bakan olması ona ne kazandırdı acaba? biraz insaflı düşünelim.
lionheartt, 2 ay önce
0 4 Şikayet Et
Burası 22 Kasım 2019 11:59
Eğitim kurumları yönetimi işi düzelmedikçe eğitim iyileştirilemez. Önce herkese adaletli davranılsın. Sınavsız göreve gelenler defalarca sınava girip yeterli puan almadığı halde görev alamayanlar. Böyle bir durum varken siz reformları kiminle yapacaksınız?
2 26 Şikayet Et
mitril 22 Kasım 2019 11:49
TOEFL anadil yeterliliğini ölçen bir sınav değil. Test of English as a Foreign Language. Anadili İngilizce olmayanların İngilizce seviyesini ölçen bir sınav. Yani örnek almak istediğiniz şey o değil. Onun dışında evet. Pisa türü sınavlarla ortaya konduğu üzere 'okuduğunu anlamayan' öğrenciden 'okuduğunu anlayan' öğrenciye geçilmesi için gerekenler yapılmalı.
2 15 Şikayet Et
xyz14 22 Kasım 2019 11:38
Artık bir değişiklik yapıp tarım liselerine önem verilmesi gerekiyor. Bazı yerlerde insanların geçim kaynağı tarım ve hayvancılık ama öğrenci tarım lisesi olmadığı için elektrik, bilgisiyar, makina okuyor.
2 21 Şikayet Et
123456