mr.focus 01 Aralık 2019 02:28
memurlar.net açıklama yapmayı dusunmuyor musunuz?
0 3 Şikayet Et
insaatmüh 29 Kasım 2019 15:04
Alamıyoruz bütçe VS izin verilmedi demiştir..Eskilerin masalları hiç değişmediki..Sana gelince bütçe diğerlerine kadro hazır.. Senin benim kadrolarımız sağlıkçıya öğretmene gitmiştir hep aynı hikaye.. Bu söylenir mi haber yapılır mı
0 10 Şikayet Et
ecem cömert 29 Kasım 2019 14:34
yok, siz yanlis biliyorsunuz. tarım bakanlığının alımları merkezi değil, açıktan sözleşmeli alım. sadece osym uzerinden aliyor tercihleri bu onu merkezi yapmaz. merkezi atamalarda kadrolusunuz bakanlığın atamalarında 4b sözleşmelisiniz. kadroludan sözleşmeli bir pozisyona geçiş hakkınız var, bekleme süresine tabii değilsiniz.
İstifa edip bakanlığa nasıl geçiliyor? Puanını bir kez kullanabilirsin merkezi atamada.Aynı puanı bir daha kullanamazsın ben mi yanlış biliyorum?
MATYAZ, 2 ay önce
1 1 Şikayet Et
Sedefgulen 29 Kasım 2019 14:27
şaka gibisiniz! 30 aydır bekliyoruz ve içeriği yazmıyorsunuz personel alımı görüşüldü diyorsunuz. bunun haber değeri mi var içeriğini yazmadıkça?!!!
1 14 Şikayet Et
ziraat1313 29 Kasım 2019 13:42
yapilan bilgi alışverişinde memurlar net in personel alımıyla ilgili haber yapmaması söylenmiştir büyük bir ihtimal
1 22 Şikayet Et
negidasi 29 Kasım 2019 12:43
atana bekleyen binlerce gida muhendisi varken neden gida denetimleriyle bir proje gelistirilmiyor
2 11 Şikayet Et
aliali1597 29 Kasım 2019 11:49
kamuya personel alımlarında mülakatın buyuk bir adaletsizlik oldugunu soylemedini ise herkesin eli yakanizda olur
0 4 Şikayet Et
Semir0617 29 Kasım 2019 09:54
Kulaklarınızı çekmiştir mualif haber yayınlamayın diye :) Aman ha hain fedöcü olabilirsiniz dikkat edin.
2 20 Şikayet Et
nadirtopal 29 Kasım 2019 07:57
Personel alınacak mıymış?
0 31 Şikayet Et
ozsag 29 Kasım 2019 07:54
şuan piyasada birileri sayesinde hakedenlerin hakkına gasp edip lokma yutan o parayı coluguna cocuguna yediren okadar cok kisi varki say say bitmez.. eskiden bu kadar aşikar yapılmazdı simdi alenen yuzsuzlukle yapılıyor bide..Allah sorsun hesabını
Torpil ile daha önce aynı iş yerinde çalıştığım bir kişi ziraat mühendisi olarak atanmış.Hem bu atamayı yapan hem atanan kul hakkına girmiştir.Ömür boyu haram maaş ile yaşamanın hesabını ahirette veremezsiniz...
cangele10, 2 ay önce
2 10 Şikayet Et
12345