Eleştiririm 28 Nisan 2020 03:47
Ne gerek var şimdi muhalif birkaç kişi devlete memur olacak iş mi bu Cumhurbaşkanı na millet yetki vermiş istediğini alsın memurluğa biz niye kafamızı görüyoruz değil mi!
0 0 Şikayet Et
Oyak1905 30 Kasım 2019 15:24
işten cıkartılanlrı da tekrar geri alsalar ya. onca insanın hakkına girildi sucsuz yere hemde..
4 11 Şikayet Et
maraton27 30 Kasım 2019 10:50
Ben üç ay bekledim işsiz bu güvenlik soruşturmasını
0 15 Şikayet Et
AhmedHayri 30 Kasım 2019 01:25
"Meritokratik" derken ne demek istediğini de anlatsaydın, gugıla gitmeye erindim şimdi :)
Kamu hizmetlilerinin meritokratik bir anlayışla istihdam edilmediği bir ülke çökmeye mahkumdur.
macide kalyoncu, 1 yıl önce
0 0 Şikayet Et
çekyatedebiyati 30 Kasım 2019 00:14
Ben de yüzlercesini tanıyorum hakikaten suçsuzlar.
Cezaevlerini çok ziyaret ettim ve yüzlerce mahkumla görüştüm. (İstisnalar hariç) Hemen hemen her mahkum, suçsuz olduklarını ve iftiraya kurban olduklarını ya da mahkümiyetlerine ilişkin eylemlerinin suç olmadığını iddia ederler...
DoksanıncıKöyden, 1 yıl önce
5 9 Şikayet Et
vatan15 29 Kasım 2019 21:12
karar yerinde olmuştur.ödül nasıl şahsi ise suç ve verilen ceza da şahsi olmak zorundadır.aile bireyinin işlediği suç aldığı ceza diğer aile bireyini memuriyete kabulde etkisi olmamalıdır.Anayasa da kişi hürriyeti ve kişinin mahrumiyeti ancak kişiyi bağlar.bu karar yasama ile daha şeffaf hale getirilebilir.
1 48 Şikayet Et
DoksanıncıKöyden 29 Kasım 2019 20:34
Cezaevlerini çok ziyaret ettim ve yüzlerce mahkumla görüştüm. (İstisnalar hariç) Hemen hemen her mahkum, suçsuz olduklarını ve iftiraya kurban olduklarını ya da mahkümiyetlerine ilişkin eylemlerinin suç olmadığını iddia ederler...
Demek ki hukuk işleyebiliyormuş hala, demek ki isteyince oluyormuş. İnsanca yaşanabilir bir ülke olma yolunda bir kıvılcım olur inşallah.
çekyatedebiyati, 1 yıl önce
14 6 Şikayet Et
DoksanıncıKöyden 29 Kasım 2019 20:28
Ne dediğini-demek istediğini anlayamadık...
Memuriyetle ilişiği yokken yargılamadığın sorgulamadığın tutuklamadığın şüphelenmediğin kişiyi memur oluyor diye soruşturmak ilginç değil mi. Hukuki değildi mahkeme doğru yapmış.
brugge, 1 yıl önce
9 4 Şikayet Et
DoksanıncıKöyden 29 Kasım 2019 20:22
Hiçbir şey olmayacak. AYM kararları geçmişe yürümez... Bu hususta yasal düzenleme yapılacak zaten.
Daha mühim soru şu;Bu zamana kadar güvenlik soruşturmasından elenenlerin durumu ne olacak??????
makon23, 1 yıl önce
9 7 Şikayet Et
Abbas KILKUYRUK1 29 Kasım 2019 19:10
Brugge boş konusmussun farkında bile değilsin. Laf ola beri gele.
10 3 Şikayet Et
123456789101112