gobelek121 06 Aralık 2019 11:33
bunlar nedense hep üniversitelerde oluyor. Memurlar.net in üniversitelerdeki her türlü hukuksuzluğu sürekli gündemde tutması gerekli. belki birileri bunlara der......
0 5 Şikayet Et
Mucoylmz 06 Aralık 2019 01:55
Bazen ehliyet isterken bile neredeyse şu gün alınmış olması gerekmektedir diye ilan açılıyor. Artık yeter!!
0 5 Şikayet Et
SouthhPark 05 Aralık 2019 21:20
Kariyer danışmanlığı alanında bir tane bile yayın okudun, danışmanlık nasıl yapılır biliyor musun? Saha çalışmaları elbette önemli ama sence çevre mühendisi veya felsefe okuyan birisi öğrencilere nasıl bir danışma yapacak? Hangi bilgi ve temelle?
Kariyer rehberliği konusunda rehberlik okuyanların yetkinliği de tartışılmalı. Rehberlik yapacak kişi sürekli piyasayı dolaşıp ülkemizdeki gerçek çalışma şartlarını da gözlemlemeli. Masa başından kalkmadan yapılan rehberlikten hayır gelmez. Şu yüzeyselliği bir kenara bırakmalıyız.
ogretmenmurat, 1 yıl önce
1 2 Şikayet Et
ogretmenmurat 05 Aralık 2019 20:10
Kariyer rehberliği konusunda rehberlik okuyanların yetkinliği de tartışılmalı. Rehberlik yapacak kişi sürekli piyasayı dolaşıp ülkemizdeki gerçek çalışma şartlarını da gözlemlemeli. Masa başından kalkmadan yapılan rehberlikten hayır gelmez. Şu yüzeyselliği bir kenara bırakmalıyız.
3 6 Şikayet Et
xx 05 Aralık 2019 15:53
adam diyor ki boşuna müracaat etme bu ilan rektörün adamı var onun için açıldı. boşuna masraf edersin benden söylemesi; memleketin bir ucundan bir ucuna gidip gelmek, yol/otel yeme/içme ... hadi bakalım ilim üret. Bizi idare edenler size soruyorum neyi düzelttiniz? Veya niyetiniz var mı? YÖK ne yapar? sekreterlik mi?
2 35 Şikayet Et
present85 05 Aralık 2019 15:46
bizler böyle gelmiş böyle gider demezsek memurlar net ve diğer siteler de bunları bu şekilde yayınlama ortaya çıkarma cesareti gösterirse müdahale ederler
1 25 Şikayet Et
samet.by 05 Aralık 2019 15:44
anasının kızlık soyadını yazın olsun, bitsin.
1 31 Şikayet Et
Pttcieleman 05 Aralık 2019 15:12
Bu konularda hapis cezasi gelip istisnasiz uygulanmadigi surece Turkiye'de bunun önünü alamazsiniz..Bu adam kayirmadir,suctur,takdir yetkisini kendisine veya baskasina menfaat saglama amaciyla kullanmaktir.Bir sucun,"takdir yetkisi" adi altinda kilifina uygun hale getirilmesi,o suçun suc olma niteligini degistirmiyor...Daha ne kadar gormezden gelinecek bu durum?
1 32 Şikayet Et
cangele10 05 Aralık 2019 15:02
Bir adını soyadını yazmadıkları kalıyor...
1 32 Şikayet Et
SouthhPark 05 Aralık 2019 14:12
İlanları inceleyiniz daha neler göreceksiniz. dpt.gov.tr de.
3 34 Şikayet Et