cilicium 07 Aralık 2019 14:54
ortada kiralanmış özel uçak var sonuçta.ha diyanet kiralamış ha meclis başkanı.kelime oyunu yapıyorlar kendilerince.kardeşim tarifeli uçakla gidip gelin derdiniz nedir.
1 1 Şikayet Et
Bilgekral07 06 Aralık 2019 22:12
Hadi kardeşim hadi işine bak. Senin gibi herşeyi genelleyen olaylarla at gözlüğüyle bakan partizanlara nasıl laf anlatılır bilmiyorum ben. Ortada bir iftira var adam ona bakmıyor hala saldıracam diye uğraşıyor :) dur yanlış yapıyorsun öyle değil böyle diyene de galiba sen imamsın diyor :F
Demek ki sen vergi ver miyorsun ya da vergi kaçırıyorsun. Cami de çok goruyoruz siyaset yapan imamları. Aldıkları haram vergilerle maaş alanları. Sende belki onlardan birisin.
aslankr333, 3 ay önce
5 9 Şikayet Et
aslankr333 06 Aralık 2019 21:57
Demek ki sen vergi ver miyorsun ya da vergi kaçırıyorsun. Cami de çok goruyoruz siyaset yapan imamları. Aldıkları haram vergilerle maaş alanları. Sende belki onlardan birisin.
Hay vergin batsın. Kardeşim diyanet devlet kurumu değil mi ? Hem de Atatürk'ün kurdurduğu.
Bilgekral07, 3 ay önce
9 1 Şikayet Et
neşter61 06 Aralık 2019 21:46
Bunu bilmem ama çok israf var çok. Reis ne zaman bu işe el atacak. Yazık bu ülkenin paralarına
3 8 Şikayet Et
KAPLAN811971 06 Aralık 2019 21:37
700 bin tl tazminat ödesin. Yalan ve iftira bu kadar basit olmamalı
3 22 Şikayet Et
tarafsiz01 06 Aralık 2019 19:04
soylenecek cok sey var ama insan basima bir is gelir diye yazamiyor bile
4 15 Şikayet Et
Metincan78 06 Aralık 2019 16:06
faiz haram derse sen faize yatırmayacanmı? promosyon falan almayacanmı ? full üstü full müslümansınız heralde tebrikler. bir tek bu kalmış eksiğiniz!
Hocam, Diyanetin faizdeki paraları konusunda bir açıklama. yapsanız da, faiz haram mı, helal mi, paralarımızı faize yatıralım mı, yatırmayalım mı...?bir bilgilensek.
kturhan, 3 ay önce
3 18 Şikayet Et
alanlı29 06 Aralık 2019 14:38
Yokuş daki adam yoruldukca sapıtıp saçmalıyor. Bu ilk saçmalaması değil. Hergün binlerce aracın, kendisinin bile köyüne giderken altından geçtiği, Üst geçiti yok diye iddia etmişti.
7 35 Şikayet Et
Bilgekral07 06 Aralık 2019 13:35
Hay vergin batsın. Kardeşim diyanet devlet kurumu değil mi ? Hem de Atatürk'ün kurdurduğu.
Halk bankasına sormak lazım diyanetin parası faizde mi değil mi? Birde alkolden, şans oyunlarından, sigaradan alınan vergilerle ve hizmet verilmeyen başka dine mensup vatandaştan alınan vergiler ve hizmet verilmeyen müslüman Alevilerden alınan vergilerle maaşları ve diğer giderleri karşılanıyor diyanetin. Artık haram mı helal mi düşünün....
aslankr333, 3 ay önce
9 30 Şikayet Et
seher27 06 Aralık 2019 13:22
Şurda hala İYİ partinin utanmadan söylediği yalanı savunanlar var. Ahlak bu kadar düştü mü? Partici olmazdan evvel insan olun. Eeee diyanetin faizde parası varmış da filan da. Utanmaz herifler, bu haberde geçen konuda İYİ yalan söylemiş mi? Söylemiş... Daha neyi savunuyorsunuz.
26 88 Şikayet Et
12