cilicium 07 Aralık 2019 14:30
kanun çok açık.ihraç olması lazımdı.torpili var anlaşılan.bu ülkede kanun ancak garibana işliyor
0 0 Şikayet Et
adıyaman020202 07 Aralık 2019 10:06
öfke kontrolu olmayan sokak kültürü insanlar kamuda görev yapamaz. Bu insanlara çok azıcık bir yetki olsa ne oldum delisine dönüyor.
0 0 Şikayet Et
seher27 06 Aralık 2019 21:04
İlgili kanunun disiplin yönetmeliğinde şu madde bu şahsın işten çıkarılması için yeterlidir: f) Amirine ve maiyetindekilere fiili tecavüzde bulunmak,
Hocam memuru işten atmak kolay değil ki uyarma-kınama-aylıktan kesme-kademe ilerlemesini durdurma-devlet memurluğundan çıkarma devletin memurlarına uyguladığı disiplin cezalarıdır.
hakikattegonul038, 2 ay önce
4 1 Şikayet Et
hakikattegonul038 06 Aralık 2019 20:10
Hocam memuru işten atmak kolay değil ki uyarma-kınama-aylıktan kesme-kademe ilerlemesini durdurma-devlet memurluğundan çıkarma devletin memurlarına uyguladığı disiplin cezalarıdır.
Kadınlar şikayetçi olmasa da üniversite yönetimi bu aciz zavallıyı işten atmalıydı... Muhtemelen kadınlar korktuğu için şikayetçi olmadılar. Her işe polis, asker koşacak değil ya biraz da taşın altına kurumlar elini koysun.
seher27, 2 ay önce
2 0 Şikayet Et
aheng 06 Aralık 2019 17:04
Kamuda amirler derebeyi gibi, acil çok ciddi demokratik bir yasaya ihtiyac var
2 14 Şikayet Et
El-Sadıka 06 Aralık 2019 16:43
şikayetçi olmaları gerekirdi, zira dayak yedikleri yanlarına kar kalır sadece, Maddi manevi tazminat, vs ne dava varsa açmalılard....
2 12 Şikayet Et
seher27 06 Aralık 2019 16:23
Kadınlar şikayetçi olmasa da üniversite yönetimi bu aciz zavallıyı işten atmalıydı... Muhtemelen kadınlar korktuğu için şikayetçi olmadılar. Her işe polis, asker koşacak değil ya biraz da taşın altına kurumlar elini koysun.
3 24 Şikayet Et
Mütekabiliyet 06 Aralık 2019 15:58
karşısına sokakta biri çıksa korkacak adamlar (!), kendilerinden zayıf diye kadına şiddet uygulayabiliyor. Adam dediysem de lafım gelişi:)
2 25 Şikayet Et
xmusax 06 Aralık 2019 15:39
niye şikayetçi olmadılar o kadar dayaktan sonra hayret!!!
1 31 Şikayet Et
hulahopp 06 Aralık 2019 15:39
bi masadan alıp öteki masaya koymuşlar. yememiş.
3 27 Şikayet Et
12