mahmuttekel99 09 Aralık 2019 13:17
Ben senin haklarını istediğim gibi engellerim, geciktiririm, vermem sen de bana birşey yapamazsın demek bu düzenleme. Aynısı haksız yere atılıp komisyon kararı ile dönenlerin tazminat davası açamamasında yapılmıştı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Beştepe Millet Kültür ve Kongre Merkezi'nde Yargıtayın 150. Yılı Sempozyumu'na ve Yeni Yargıtay Binası Temel Atma Töreni'nde konuştu. Tarih 06.03.2018. "Bir ülkede halk bunalmış ellerini semaya açarak adalet çığlığı atar hale gelmişse oradaki yargı sisteminde bir sorun var demektir. Adaleti kaybettiğimizde her şeyimizi kaybedeceğimizi de bilmek zorundayız.
0 3 Şikayet Et
Veefa 08 Aralık 2019 21:46
Akıl tutulması yaşayan sözde aydınların dillendirdiği Medeni ölüm (Çocuklarıyla birlikte tedricen ölüm) diye öne sürülen insanlık suçunun sonucu ihlal edilmeyen hukuk genel ilkesi kalmadı (Hukuk önünde herkesin eşitliği, masumiyet karinesi bunların en belirgini) Bu durum da toplumda FETÖ ile mücadele samimiyetsizlik olarak görülmesine rağmen akıl tutulması devam etmekte ve milletle inatlaşmaya dönüşmüş durumda. Bir mücadele veya reformun sonuca ulaşmasının olmazsa olmazı şartının toplum desteği olduğunu koca koca adamlar umursamaz görünüyor. Esas beka sorunu bu gidişattır, korku ile toplumun yönetilebilineceği fesetsizliğidir, farklı düşünen herkese torbadan hazır bir dosya çıkartmadır.
0 13 Şikayet Et
seher27 08 Aralık 2019 14:50
Masumiyet ilkesi esastır. Bir kişinin suçluluğu ispat edilmedikçe masumiyeti esastır. Bu kanun derhal Anayasa Mahkemesine götürülmeli. FETÖ'ye en çok eleştiri getirenlerden birisi de benim ama asla böyle bir hukuksuzluğu kabul edemem. Umarım Anayasa Mahkemesinden önce sayın cumhurbaşkanı bunu veto eder.
3 25 Şikayet Et
asmusca 07 Aralık 2019 23:14
Daha vahimini ben yaşıyorum.22.09.2018 tarihinde savcılık TAKİPSİZLİK karı verdi. İlgili kurumlara pasaport tahdit inin, adli kontrolün kaldırılması ve Adli tıp kurumunda açılan dosyanın kapanması için resen yazılar yazdığı halde bir yılı geçti hala kalkmamıştır. Umreye niyetlendik ona da gidemedim. OHAL 15.05.2019 tarihinde iade kararı verdiği halde çalıştığım kurum işe başlatmadığı gibi mali ve sosyal haklarımdan sadece maaşlarımı ödedi diğer haklarımı ödememiştir.Bu ara yaş haddim dolduğu içinde resen emekli etmesi gerekirken bunu da yapmamıştır.Yani çoğu vatandaşta,siyasetçide ve kamu çalışanın elinde olmayan tapu gibi takipsizlik ve iade kararı elimde olmasına rağmen mağduriyetim sürmektedir.Bunlar hukuk devletinde olacak şey mi? Hiç ilgimin olmadığı bir yapıdan aklandığım halde mağdur edenleri önce vicdanlarına sonra ALLAH'a havale ettim. Bu düzenleme içinde Fetö/PDY terör yapılanmasına kim yardım yataklık etti ise,üyesi oldu ise Allah belasını,devlet cezasını versin ancak kanunun kanunla çelişmesine rağmen yargısız infazı yasal hale getirmek oluyor ki bu ne hukuk devletine nede insani vicdana uymayan düzenlemedir.Umarım yanlıştan dönülür.
2 49 Şikayet Et
asmusca 07 Aralık 2019 23:07
Daha vahimini ben yaşıyorum.22.09.2018 tarihinde savcılık TAKİPSİZLİK karı verdi. İlgili kurumlara pasaport tahdit inin, adli kontrolün kaldırılması ve Adli tıp kurumunda açılan dosyanın kapanması için resen yazılar yazdığı halde bir yılı geçti hala kalkmamıştır. Umreye niyetlendik ona da gidemedim. OHAL 15.05.2019 tarihinde iade kararı verdiği halde çalıştığım kurum işe başlatmadığı gibi mali ve sosyal haklarımdan sadece maaşlarımı ödedi diğer haklarımı ödememiştir.Bu ara yaş haddim dolduğu içinde resen emekli etmesi gerekirken bunu da yapmamıştır.Yani çoğu vatandaşta,siyasetçide ve kamu çalışanın elinde olmayan tapu gibi takipsizlik ve iade kararı elimde olmasına rağmen mağduriyetim sürmektedir.Bunlar hukuk devletinde olacak şey mi? Hiç ilgimin olmadığı bir yapıdan aklandığım halde mağdur edenleri önce vicdanlarına sonra ALLAH'a havale ettim. Bu düzenleme içinde Fetö/PDY terör yapılanmasına kim yardım yataklık etti ise,üyesi oldu ise Allah belasını,devlet cezasını versin ancak kanunun kanunla çelişmesine rağmen yargısız infazı yasal hale getirmek oluyor ki bu ne hukuk devletine nede insani vicdana uymayan düzenlemedir.Umarım yanlıştan dönülür.
2 23 Şikayet Et
writerman01 07 Aralık 2019 21:43
SGK personelinin özelliği nedir? B n adliye personeli olarak en ufak bir soru nda ana baba adı sorulan bir memurum. Hata savcı dahiliden arıyor filanca kişi gelsin ifadesini alacağım diye. Ne soruşturma izni ne bakanlık oluru hicbirsey yok! Gerekçe? Adliye çalışanları denetlemekmiş. Soruşturma ya tabii olursa denetim zayıf katmış ben demiyorum sendika toplantı tutanağı diyor!hakkı helal etmiyorum
3 36 Şikayet Et
Godofwar54 07 Aralık 2019 21:29
Anlamadığım şu yargılama devam ediyorsa hüküm kesinleşmemişse hakkında işlen yapılan kişi suçsuz hukuk ilkelerine göre. Suçsuz bir insan hakkında işlem yapmanın bir cezası yok mu
2 70 Şikayet Et
ahiret yolcusu34 07 Aralık 2019 20:09
80 darbesini yapanlar da kendilerini korumaya almışlardı ama ne oldu 30 yıl sonra yargılandılar hukuksuzluğa kılıf bulunamaz yanlış yapana kalkan olunmaz kanunlar sadece vatandaşın hakkını korumak içindir yanlış yapanı korumak için değil bu hukuksuzluğun içerisinde olan SGK görevlileri er yada geç yargılanacaksınız Türkiye hukuk devleti kimseye ayrıcalık tanınamaz
5 91 Şikayet Et
sodalibayram 07 Aralık 2019 19:06
insan haklarına ve anayasa aykırı kararlar bir takım yasal düzenlemelerle sümenaltı edilemez. hukuksuzluklarda imzası olan herkes hesap verir.
5 85 Şikayet Et
Teyareci 07 Aralık 2019 19:04
Arkadaşlar canınızı sıkmayın hiçbirimiz emekli olamayacağız geçen mezarlıktan geçtim yaş ortalaması 55_60 ve en az bu ölenler hiç yoksa 10 yıl emekli maaşı almışlardır, bunların zaten kimseye para vermeye nitiyeti yok nedir ya 65 yaaş
3 46 Şikayet Et
12