hayatixxx 10 Aralık 2019 14:19
kararsız seçmen yoktur, kendini kararsız diye tanıtan seçmen akpli olup chpye, chpli olup akpye oy verme eğilimindedir gurur yapıp bunu gizliyorlar bu kadar basit, aktroller de buralarda türkü söyleyip dursun, ciddi bir konu olunca onlarında ağzını bıçak açmıyor, aslında partileri dünyayı yönetiyor da onlar mütevazi bilsinler diye kendilerini internette gizliyorlar, akpli olmayanlar da size tavsiyem dediklerini hiç dikkate almayın cevap vermeyin, sizin canınızı sıkacaklarına siz onların canını sıkın, onların yaptığı işin hedefi bu provake edip ortalığı karıştırmak, akpnin 18 sene iktidarda kalmasının sebebi neyse onlar da onun peşinde, ortalık sakin olunca akpliler tutuşuyor
0 2 Şikayet Et
umut242 09 Aralık 2019 20:16
Kararlı olmaları için daha ne olmalı acaba :)
1 6 Şikayet Et
mehmetder 09 Aralık 2019 17:28
Bence siz projenin eserisiniz.Enaniyet Projesi. keklik tekniğiyle alınan oylar...işsizlik ortada enflosyana bile sahte rakamlar koyuyorsunuz...Parayı görünce imanı değişip sürekli icraatları şişirenler.
Seçim olsa oyumuz tabiki Akp; diğerleri ya hain ya da proje:)
strix varia, 3 ay önce
0 10 Şikayet Et
mehmetder 09 Aralık 2019 17:03
Yazıklar olsun... Taraf olmayan bertaraf olur diyen... düşük profilli yöneticiler oluşturan... kendi dayandığı Adalet ve Kalkınma gibi değer yargılarını geriye iten...popilizm yapan lidere bu kadar destek verdiğiniz için...
%70 öylemi :D doğru sizin zihniyet chp-hdp-pkk-ip-saadet bir oldunuz birkaç belediye aldınız, birini de alenen oy çalarak üstelik.. ama bu millet size devleti emanet etmez.. bugüne kadar belediyelerdeki icraatleriniz de nasıl yönetemediğinizin kanıtı.. oldu ki çöp toplayamayan idarecileriniz başa gelirse bu günleri mumla ararsınız.
AhmedHayri, 3 ay önce
1 9 Şikayet Et
AhmedHayri 09 Aralık 2019 15:45
Kararsız, sandığa gitmeyecek seçmenin bu kadar yüksek çıkmasının sebebi yurdum insanının seçimlerden yorulmasıdır. İnsanlar artık seçim istemiyor, sorunlarına çözüm bulunsun istiyor. Muhalefet de istanbul belediye seçim zaferinin sarhoşluğuyla dakka başı erken seçimi gündeme getiriyor. Eğer muhalefet erken seçime sebep olursa bu millet istanbulun tekrar seçiminde iktidarı sandığa gömdüğü gibi bu sefer de muhalefeti sandığa gömer demedi demeyin. insanlar seçim değil çözüm istiyor.
7 4 Şikayet Et
AhmedHayri 09 Aralık 2019 15:40
birşey sorucam sadece fox tv mi izliyorsunuz?
Normaldir genç işsizliğin rekor kırdığı mevcut çalışanların işten çıkarıldığı çarşıda pazarda hissedilen enflasyon rakamlarıyla resmi rakamların arasındaki uçurumlar doğalgaz elektrik gıda temel ihtiyaçlara gelen zamlar siyasi belirsizlikler umutsuzluk çaresizlik karşısında oluşan rakamlara şaşırmamak gerek
gursu.06, 3 ay önce
18 1 Şikayet Et
AhmedHayri 09 Aralık 2019 15:37
%70 öylemi :D doğru sizin zihniyet chp-hdp-pkk-ip-saadet bir oldunuz birkaç belediye aldınız, birini de alenen oy çalarak üstelik.. ama bu millet size devleti emanet etmez.. bugüne kadar belediyelerdeki icraatleriniz de nasıl yönetemediğinizin kanıtı.. oldu ki çöp toplayamayan idarecileriniz başa gelirse bu günleri mumla ararsınız.
21 1 Şikayet Et
hakanker 09 Aralık 2019 14:30
dur o kararsızlar arasında atama bekleyen öğretmenleri sağlıkçıları yazmamışsın.
O kararsızlar EYT bekleyenler, maaşlara zam bekleyenler ve suriyeli dostların durumunu merak edenler... Çözülme durumuna göre kararsızlıkları kalkacak.
VATANUĞRUNA, 3 ay önce
2 17 Şikayet Et
VATANUĞRUNA 09 Aralık 2019 13:46
O kararsızlar EYT bekleyenler, maaşlara zam bekleyenler ve suriyeli dostların durumunu merak edenler... Çözülme durumuna göre kararsızlıkları kalkacak.
4 29 Şikayet Et
Nazmi PEKER 09 Aralık 2019 13:44
çok haklısınız dün dsp'nin koridorunu aşındıran birçok solcu müteahhit yıllardır akp'li oldu.......
Buna neden olan hususlar var pahalılık işsizlik Akp nin etrafında dönüp ihale koparmaya çalışan şahıslar vatan millet Sakarya diyip parasını dolara yatıran sözde milliyetçiler eyt sözleşmeli personel sorunu yüksek faiz üretimden çok tüketime dayalı ekonomik sistem vs vs
Serdar.gök, 3 ay önce
1 15 Şikayet Et
123