Sivil Cephe 18 Aralık 2019 16:34
akp torpilli herkes yerleşti
6 1 Şikayet Et
maraton27 17 Aralık 2019 21:39
Hayırlı olsun inşallah daha fazla kadro açarlar
1 4 Şikayet Et
657askına 14 Aralık 2019 19:12
O. Ö hemşire Hakkari ilçeleri düşünen var mı sizce gidilir mi
3 4 Şikayet Et
maraton27 13 Aralık 2019 21:18
Hayırlı olsun
1 0 Şikayet Et
Buzetness 13 Aralık 2019 17:15
Kardeşim kafadan kırık mısınız anlamıyor musunuz. Üniversite hastanelerindekş çalışanlar şubatta tercih verebiliyor. Yav siz nefes almayın ya oksijen israfı
Olmaz tercihini gönül rahatlığıyla yap
maraton27, 2 ay önce
3 1 Şikayet Et
abbdb 13 Aralık 2019 09:29
arkadaşlar orta öğretimden geçen yıl mezun oldum ve yeni sistemde alanımız ebe yardımcılığı geçiyor, bizler ebelik kadrosuna başvuru yapabiliyor muyuz bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim şimdiden teşekkürler
11 2 Şikayet Et
gvnkc28 12 Aralık 2019 20:22
Hocam doğru diyosun bu ülkenin sadece ebe hemşireye ihtiyacı yok ama en çok onlara ihtiyacı var o yüzden fazla alınıyor yoksa hemşireleri daha fazla sevdiklerinden değil bi şehir hastanesinde yüzlerce hemşire çalışıyor.Mesleğim hemşire değil kendi mesleğimi savunmuyorum yanlış anlamayın beni.
bak ne güzel yazmışsın. 450 puan inşaat muh. 4 yıl once de hemşirelik ebelik saglık alanında en cok alım yapan bölümlerdi.şimdide .siz bilinçli özellikle mühendis olmak istediniz ve okudunuz.devlete girmekti madem hedefın madem kafan bu kadar calışıyordu 90 95 alacak kadar niye inş mühendilği bolumunu okudun? özellerde çalışacam diyorsan 2 -3 bine mühendis calıştırıyorlar.20 liram yok dıyorsun ya git çalış elinden alan yok.ama sorun şu koca mühendis oldum bu paralara çalışılmaz. yakınmak pek care değil. eleştiri noktasında ulkenın sadece ebe hemşireye ihtiyacı var sanki alımların %50 si onların.bu kadar olmaz. 30 bın alım yapsa bunun 20 bını hemşire ebe atarlar.daha adaletli dagılım yapılmalı .
hakanker, 2 ay önce
2 5 Şikayet Et
hakanker 12 Aralık 2019 13:53
bak ne güzel yazmışsın. 450 puan inşaat muh. 4 yıl once de hemşirelik ebelik saglık alanında en cok alım yapan bölümlerdi.şimdide .siz bilinçli özellikle mühendis olmak istediniz ve okudunuz.devlete girmekti madem hedefın madem kafan bu kadar calışıyordu 90 95 alacak kadar niye inş mühendilği bolumunu okudun? özellerde çalışacam diyorsan 2 -3 bine mühendis calıştırıyorlar.20 liram yok dıyorsun ya git çalış elinden alan yok.ama sorun şu koca mühendis oldum bu paralara çalışılmaz. yakınmak pek care değil. eleştiri noktasında ulkenın sadece ebe hemşireye ihtiyacı var sanki alımların %50 si onların.bu kadar olmaz. 30 bın alım yapsa bunun 20 bını hemşire ebe atarlar.daha adaletli dagılım yapılmalı .
Abi nasıl bir döneme denk geldik. 450 puan çekip inşaat mühendisi oldum KPSS de 90 puan aldım. cebimde 20 tl yok. Keşke hemşire ebe olsaydım diyorum artık. Mahvettiler bizi
bbmuhendis, 2 ay önce
6 5 Şikayet Et
psychobluee 12 Aralık 2019 12:55
Haklısın kardeşim, atanmayı bekleyen arkadaşlarım için yazmıştım net bilgimiz olmadığı için, personel alım sürecindeki belirsizlikler ve koordinasyonsuzluklar yüzünden yanan kadrolar var yazık insanlara, işsizlik psikolojisi yüzünden yaşamayı bile sorgular hale geliyorlar. Eksileyen ve tepki gösteren arkadaşlara teşekkürler (haklı isyan) :) sorumun cevabını hala almış değilim.
her yere seni atasınlar oldu mu. Başvurabilsen bile hak yersin kardeşim yapma. Gitmediğin kadroyu yakmış olacaksın çünkü
hipotalamuss, 2 ay önce
0 1 Şikayet Et
maraton27 12 Aralık 2019 12:54
Olmaz tercihini gönül rahatlığıyla yap