vdtmlrsknadm 13 Aralık 2019 11:27
evettt gene saldıran serserileri haklı çıkarmak için elinden geleni yapan tiplerde geldiğine göre dağılabiliriz,konu kilit,üyeler ban.
2 1 Şikayet Et
Rorororo 13 Aralık 2019 03:44
bakin dovmesini kesinlikle dogru bulmuyorum ama yeminle bir doktorlar var harbi kibir ve ego ile kavrulmus haberi yok koylu şeherli ayiran mi dersin fingirdesen mi dersin hele bu doktorun yaninda arada sekreter cikipta kendini doktor gelene kadar hava atmaları yok mu gercekten insan dayanamiyor. once meslekten once kesinlikle guzel ahlak uzeri olacak madem musluman bi ulkedeyiz buna uymak zorundayiz uymaz isek boyle kibre nefse seytana embesillige ve okumus cahillige maruz kaliriz essek gibi. bak elin trump gevuruna her isinde yemin etmek icin elinde incil taşıyorlar biz ise sscma sapan seylerin uzerine yemin ediyoruz sapitiyoruz ve yemin tutmuyor bunlar iyi gunlerimiz ahirin sonu yaklasti iyice
3 5 Şikayet Et
FaradayCage 13 Aralık 2019 01:31
Söylediklerin teorikte doğru ama pratikte yok." memur vatandaşın iyiliğini ister ve onun için çalışır" bu nasıl basmakalıp bir cümledir, nasıl bir genellemedir.Memurlar arasında işini kötü yapan yok mu?Ben hiç işini yapamıyor diye atılan bir memur görmedim.İnsanlara kötü davranan,bağıran,tersleyen doktor yok mu? Ben çok gördüm."yaz cimere devlet soruşturmayla icabını ve gereğini yapar" bak sen şu işe.Kime ne yapıyor, hangi hayal dünyasında yaşıyorsun? İyi doktor ile kötü doktoru devlet ayırt edip cezasını vermezse insanlar da kendi cezalarını kesmeye başlıyor.Her iki tarafa da ceza vereceksin.Ne doktorun karşısındakini azarlamaya/küçümsemeye hakkı var, ne de hasta ve yakınlarının.Devletin memurunu dövmek suç olsun ama dışarıda normal olsun öyle mi? Yok mu bir babayiğit hangi nedenle, nerede,kiminle,makam mevkiye bakmadan tüm şiddetlere aynı cezayı isteyen? Siz sadece memurların koruyacak yasa isterseniz Türkiye sittin sene düzelmez.Herkes kendini ön plana çıkarmaya devam eder.Geçin bu memur bilmem ne ayaklarını.Her vatandaş eşittir.
devlet memurunun düğmesini koparmak 6 ay olmalı. Anlamıyorum arkadaş memuru dövmenin hakaret etmenin neresi doğru olabilir? memur vatandaşın iyilıgıni ister ve onun için çalışır. 8 yıldır görevdeyim daha bi tane ne sosyal hayatta nede çalıştıgım yerde vatandaşa zarar vermeye çalışan bi tane bile memur görmedim. haa kasti kötü davrandığını mı gördün yaz cimere devlet soruşturmayla icabını ve gereğini yapar. ha sen devletin memurunu rahatlıkla dövebiliyorsan ve yaptırımlarda sana kısa kalıyorsa sen sana farkettirilmeden anarşiye itiliyorsun demektir.
uzayterapisti, 2 ay önce
3 0 Şikayet Et
ackenbenbendegilim 13 Aralık 2019 01:25
ben ne memurlar görüyorum ve gördüm vatandaşı bırak diğer memur a bile saygısı yok. Yani böyle olaylarda adalet sistemi adaletli davranmalı delil yoksa ispat yoksa ceza vermemeli yada gerçekten ortada mağdur var ise mağdura mağdur olduğunu ispat edeceği bir imkan sağlamalı. Adalet ya herkes için aynı olmalı yada sınıf unvan bazında değişmemeli.
devlet memurunun düğmesini koparmak 6 ay olmalı. Anlamıyorum arkadaş memuru dövmenin hakaret etmenin neresi doğru olabilir? memur vatandaşın iyilıgıni ister ve onun için çalışır. 8 yıldır görevdeyim daha bi tane ne sosyal hayatta nede çalıştıgım yerde vatandaşa zarar vermeye çalışan bi tane bile memur görmedim. haa kasti kötü davrandığını mı gördün yaz cimere devlet soruşturmayla icabını ve gereğini yapar. ha sen devletin memurunu rahatlıkla dövebiliyorsan ve yaptırımlarda sana kısa kalıyorsa sen sana farkettirilmeden anarşiye itiliyorsun demektir.
uzayterapisti, 2 ay önce
0 3 Şikayet Et
ackenbenbendegilim 13 Aralık 2019 01:23
bu haberle kız arkadaş aramamın ne alakası var ? bilgin olmadığı bir konuda yanlış bir fikrin var.
Açkenbenbendeğilim rumuzlu arkadaş sen önce 21 26 yaş memur seksi bayan bul bu senin karakterini gösterir kadınlara nasıl baktığını yazdığın yoruma bak ispat arıyorsun bu ülkede şiddete en çok maruz kalanlar sağlık personeldir
adamizmirdedr, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
uzayterapisti 12 Aralık 2019 23:32
devlet memurunun düğmesini koparmak 6 ay olmalı. Anlamıyorum arkadaş memuru dövmenin hakaret etmenin neresi doğru olabilir? memur vatandaşın iyilıgıni ister ve onun için çalışır. 8 yıldır görevdeyim daha bi tane ne sosyal hayatta nede çalıştıgım yerde vatandaşa zarar vermeye çalışan bi tane bile memur görmedim. haa kasti kötü davrandığını mı gördün yaz cimere devlet soruşturmayla icabını ve gereğini yapar. ha sen devletin memurunu rahatlıkla dövebiliyorsan ve yaptırımlarda sana kısa kalıyorsa sen sana farkettirilmeden anarşiye itiliyorsun demektir.
2 11 Şikayet Et
adamizmirdedr 12 Aralık 2019 23:11
Açkenbenbendeğilim rumuzlu arkadaş sen önce 21 26 yaş memur seksi bayan bul bu senin karakterini gösterir kadınlara nasıl baktığını yazdığın yoruma bak ispat arıyorsun bu ülkede şiddete en çok maruz kalanlar sağlık personeldir
4 2 Şikayet Et
muhandis 12 Aralık 2019 22:59
Tutuklanmaları, iddialar doğruysa, iyi olmuş. Ancak polisi de döven var, öğretmeni de, hem de aynı şekilde görevi başında ve çete olarak; onlar hiç tutuklanmazlar. Doktor olunca niçin tutuklanıyor da gariban öğretmen ve polis olunca tutuklanmıyor bu magandalar?!
6 17 Şikayet Et
ackenbenbendegilim 12 Aralık 2019 22:45
Darp ettiklerine dair kamera görüntüsü var mı hakaret görevi yaptırmama gibi iddiaları ispatlayacak deliller var mı ? Normal vatandaşa gelince böyle bir ceza verilmezken eğer doğru ise dr a yapılınca neden böyle bir ceza veriyor adalet sistemimizde neden unvan insan ayrımı yapılıyor adalet ya herkese aynı olsun yada ayrımcılık yapılmasın.
29 9 Şikayet Et
mirc44 12 Aralık 2019 22:42
Bir şekilde şiddetin önüne geçilmeli. Eğitimle olmazsa cezalarla...
1 26 Şikayet Et
12