drfinans 13 Aralık 2019 19:50
" Tavukta da aynı şey söz konusu, bugün göğüs tavuk etinin kilosu 10-11 lira 100 gram kullansanız 1 lira yapar diğer ürünlerle birlikte 3 liraya mal edersiniz. " bu kafaya sahip birinin profesör olması bilim dünyasının kalitesini ortaya koyuyor. Et piştiğinde suyu çıkar % 40 gider. Hadi diyelim gitmedi. Ekmek 1 lira. İşletme giderleri birim başına 1 lira mi? Allah akıl versin..
5 7 Şikayet Et
drfinans 13 Aralık 2019 19:44
" Bugün kasaptan kıyma alsanız kilosu 40 lira civarında bir dönere 100 gram döner katsanız 4 lira yapar buna ekmek ve işlemesini kat 5 liraya mal olur. Siz 5 liraya mal ettiniz bir ürünü 9-10 liraya sattığınız da rahat para kazanırsınız. " keşke her şey bu kadar basit olsaydı. Sen muhasebeci misin veteriner misin ? Şahane etin maliyetinden. Sen et dönere katılanlardan bahsetsene. Mesela hayvan dili kullanılıyor mu???
2 2 Şikayet Et
drfinans 13 Aralık 2019 19:25
Tabi hoca nerden bilsin, İşçilik giderlerini, SGK giderlerini, Vergiyi, Kira giderini, Elektrik su giderini, Taşımacılık giderini nerden bilsin ...
3 4 Şikayet Et
drfinans 13 Aralık 2019 19:22
Ne kadar aldın Ekrem Coşkundan ?
6 2 Şikayet Et
aliyman 13 Aralık 2019 16:45
hoca hesabı yanlış yapmamış. fire var ama baharatta ilavesi var. normal yani kısa ve basit hesap yapmış yani. fire vs artılar eksiler değil. 100 gr eti 18 tl ye satılıyordu. şimdi 10 tl ye düştü.
100 gr pişmiş et için en az 140 gram et gerekir. Ayrıca diğer maliyetler dediğin böyle 1 tl olmaz minimum 2 tl dır yani 100 gram dönerin maliyeti kavram yagi kullanılırsa bile 7.5 tl dir yani birde memurlar net haberi direk yayınlıyorsunuz profesör etin pişerken vereceği fireyi bilmiyorsa oda ap ayrı bir facia
Cemakbay01, 2 ay önce
3 2 Şikayet Et
Metinoo6 13 Aralık 2019 14:25
Dönerin başkenti Bursa dan sonrasını okumadım
9 9 Şikayet Et
mebego 13 Aralık 2019 14:06
Veteriner hoca hesabı yanlış yapmış. Herkes anladığı işten konuşsa ne iyi olur
100 gr pişmiş et için en az 140 gram et gerekir. Ayrıca diğer maliyetler dediğin böyle 1 tl olmaz minimum 2 tl dır yani 100 gram dönerin maliyeti kavram yagi kullanılırsa bile 7.5 tl dir yani birde memurlar net haberi direk yayınlıyorsunuz profesör etin pişerken vereceği fireyi bilmiyorsa oda ap ayrı bir facia
Cemakbay01, 2 ay önce
5 18 Şikayet Et
hbmx 13 Aralık 2019 13:55
Profesör öğretim görevlisi değildir. Öğretim üyesidir. Arada büyük fark var.
4 11 Şikayet Et
Cemakbay01 13 Aralık 2019 13:39
100 gr pişmiş et için en az 140 gram et gerekir. Ayrıca diğer maliyetler dediğin böyle 1 tl olmaz minimum 2 tl dır yani 100 gram dönerin maliyeti kavram yagi kullanılırsa bile 7.5 tl dir yani birde memurlar net haberi direk yayınlıyorsunuz profesör etin pişerken vereceği fireyi bilmiyorsa oda ap ayrı bir facia
9 36 Şikayet Et