seloze1 17 Aralık 2019 15:56
Belediyede sözleşmeli çalışan herkes torpille atanmıyor arkadaşlar veya herhangi birinin akrabası eşi dostu yada partili diye işe alınmıyor. Aralarında illaki vardır ama aynı durum KPSS sınav mülakatlarında da oluyor (bunları da biz duyuyoruz). Dilerim ki torpil ülkemizden defolur gider de herkes hakettiği yerlerde olur. Ben de belediyede 8 yılı aşkın bir süredir sözleşmeli personel olarak çalışıyorum. Belediyelerde sözleşmeli olarak çalışmanın en büyük zorluğu her sene aralık aylarında önüne gelen herkesin işten atılmanızı ima ederek sizin psikolojinizi bozmasıdır. Tek taraflı düşünmeyin, devlet belediyelerde çalışan sözleşmeli personeli KPSS den muaf tutmuş, ihtiyaç olunan bir belediyede burada KPSS şartı aranmıyor diye adam iş başvurusunda bulunmasın mı? yada ne istiyorsunuz, insanlar evine ekmek parası götürüyor, götürmesin mi? bu nasıl bir kin ve nefret? Arada belediyelerde sözleşmeli personel gördüğünüzde sohbet edin hangi bölümleri, hangi üniversiteleri bitirmiş, iş şartları nasıl? Çoğundan "Allah düşmanımı belediyelerde çalışmak zorunda bırakmasın" cümlesini duyacaksınız. Çok güzel söylemişsiniz özel sektörde çalışsınlar diye. Sizler de çocuk büyütüyorsunuz binbir hayalle çocuğum mimar olsun mühendis olsun diye. Çocuğunuzun gece gündüz demeden mimarlık diplomasıyla, askeri ücretin altında (1.750,00 TL daha bu sene o da iş bulabilirse) ezilmesine razı gelir miydiniz? Biraz sağ duyu olun. Ve ben de bu işin içinde olduğum için, torpille haram yiyor gibi cümlelerin tamamına "hak yiyorsunuz" şeklinde cevap veriyorum. Ayrıca kimsenin hakkını yemeden ve işini hakkıyla yapan herkes kadrosuna kavuşsun inşallah.
3 8 Şikayet Et
endmuhh 16 Aralık 2019 09:24
yani sözleşmenin olayı o zaten. bi süre var. bittiğinde iş bitiyor. taahhüt bu. zaten işçide bunu biliyor işverende. ama tabi çalışanlar işsiz kalmayı arzulamıyorlar. anlıyorum onların acısından. keske özelde calısma imkanları iyi olsa ülkeninde. devlet aman kardesım gel gözünü sevem devlette calıs dese. adam bulamasa calısıcak. eskiden öyleymiş. babamdan biliyorum
15 11 Şikayet Et
muhendis6181 16 Aralık 2019 09:16
Yakındır Kadro Birbirinizi Yemeyin.
5 27 Şikayet Et
erenass 16 Aralık 2019 08:40
adalet bakanını sözleşmeli personele kadro sözü mhp nin sözleşmeli personele kadro sözü iyi partinin desteği chp nin sözleşmeliye desteği neden hükümetimizden en küçük ses yok adalet bakanımız adalet bakanlığı sözleşmeli personelleri aynı işi yapıyor katip kadrolu katip sözleşmeli bilgisayar teknisyeni kadrolu sözleşmeli mübaşir kadrolu sözleşmeli duy artık sesimizi
7 21 Şikayet Et
mehmet krky 16 Aralık 2019 08:25
her platformda sesimizi duyurmaya çalışıyoruz, ama kimse sesimizi duymuyor. bizler artık devletin üvey memurları olmak istemiyoruz, sosyal hakları, maaş farklılıkları, mobingler, bitti şimdide işsiz kalma korkusu başladı. bizlerde artık kadro talep ediyoruz.
9 22 Şikayet Et
cangele10 16 Aralık 2019 03:36
Ne yapıyorlarsa zor olarak anlatın merak ettim o sizden başka kimsenin yapamayacağı zor görevleri merak ediyorum.çoğu zaten torpille girmiş kpss puanı girenleri hariç tutuyorum mademki çok aranan elemansınız sizden başka kimse bu görevleri yapamaz özel sektörde de çok iyi kazanıyor olmanız lazım madem çok yeteneklisiniz özel sektöre geçin kendinizi heba etmeyin.Herkes çok iyi biliyorki o yaptığınız işi çok kolay üniversiteli yapar.mesele oraya torpilsiz atanmak liyakata sahip olmak bunu da herkesin adil şartlarda yarıştığı kpss ile mümkün olur.
12 18 Şikayet Et
osman0163 16 Aralık 2019 01:22
artık kpss kalksın,kaşına gözüne bakılıp alınsın... Saçma saçma şeyler görüyorum burada, yok iş bilmiyormuş, sanki sen anne karnında iken öğrendin? o kpss'yi iyi yapanların çook büyük bir kısmının ka-pa-si-te-si vardır. (istisnalar kaideyi bozmaz) yapılan işi,mevzuatı bilerek kimse gelmez zaten. kaç yıllık memurum, torpille gelen ile kpss ile gelen arasında dağlar kadar fark var. biri 1-2 yılda canavar gibi olurken, diğeri 10 yılda geçse çıkamıyor belli bir aşamanın üstüne. çap meselesi bu çap... Akademik alanlarda yetersiz olanların yegane sığınağı, merkezi sınavlar ile işin bir birini ölçmediği. ALES olsun, YDS olsun; hatta ÖSS olsun hep aynı şeyi tekrar ederler. Başarısızsınız, çalışma azminiz yok, torpille sağa sola giriyorsunuz, sonra sınavlara laf ediyorsunuz? Peki siz söyleyin, nasıl seçelim? Emin olun salt yapılan işin mevzuatından da soru sorulsa o kpss den yüksek alanlar yine sizin puanı katlar...
2 21 Şikayet Et
MATYAZ 16 Aralık 2019 00:40
En çok böylelerine gülüyorum.Sanıyor ki cahiliz. Gidin bakın belediyeye sahip olan partinin gençlik kolları veya meclis üyelerinin akrabalarına hepsi ya dandik üniversiteden mezundur yada liseyi zor bitirmiştir.Maliye lisans mezunu sürünürken lise mezunu maliyeci aldılar yahu neyin iş bilirliği.Akraba bilirliğidir o.
Kpss den 100 alsan ne olcak boş beleş bilgisiz iş bilgisi sıfır geliosunuz sözleşmeli istihdamın ortaya cıkma nedeni sizin gibi bencil kpss 80 aldım diyen iş bilmezler bize gelmiosa kimseye gelmeain mantığı güdenlere laney olsu
redlabellss, 2 ay önce
8 26 Şikayet Et
belediyeli 15 Aralık 2019 23:11
6 ayda öğrenilen işten kimseye hayır gelmez. kaldı ki kamuya yararın olsun. yazık bu mantık yüzünden kamuda kalifiye olmayan bir sürü memur var hepsi 65 yaşına gelene kadar devletin sırtında kambur. hiç bir iş bilme kpss ye gir atan. "ee kabiliyetin ne?" "kpss kazanmak." "kuruma ne faydan olacak?" "kpss varsa kazanırım amirim!?!"
Kimse anasının karnında işi öğrenmiyor.Kpss ile torpil ve mülakat haksızlığı önleniyor.O dediğin işi en geç 6 ayda her üniversiteli öğrenir.Geç bu ayakları torpille işe giren ömür boyu haram maaş alır bunu unutma.
cangele10, 2 ay önce
24 6 Şikayet Et
cacudem 15 Aralık 2019 23:07
Seni alsalar yok ben girmiyeyim mi diyecektin? Bende bunu merak ediyorum? Evet kpss siz alım olmamalı oldu tamam kadro verilmemeli! Kelle koltukta sözleşmeli beklesin yada 80 yada neyse şart koysunlar ona göre kadro verilsin...
Çok merak ediyorum bu belediyede sözleşmesi uzatılmayacak olanlar KPSS ile mi yerleştiler? Sonuçta bir kamu kurumu herkes biliyordur haksız yere torpil tanıdık ile bir yere gelip başkasının hakkını yiyenler öbür dünyada bunun hesabını verecekler
bbmuhendis, 2 ay önce
8 5 Şikayet Et
123456789