yinemiamcalar 16 Ocak 2020 23:09
herkes bilsin ki en büyük amir adalettir kanundur
0 0 Şikayet Et
petro1903 16 Ocak 2020 16:07
Ey Allahım seytanlasmis insan görünümlü mahlukatlarin serlerinden bizleri koru Y
1 11 Şikayet Et
lawnorder 16 Ocak 2020 16:02
Kanuna herkesin uyması gerektiği söyleniyor ve büyük ihtimalle "kanun ve rejimin timsali" kişilerce seri eksileniyor. Memlekette hukukun ve adalet anlayışının geldiği son noktanın tezahürü de budur. Sonra oturur hakim savcıya trafik cezası kesilememesi etik mi değil mi diye tartışırsınız.
Uğraştıkları şeylere bak, ütüydü, boyaydı bırakın bunları minvalinde şeyler söyleyen olmuş. Kanun kanundur, arabasında sigara içerken yakaladığı adama ceza kesiyor mu memur? Evet. Ya böyle saçma şey olur mu diyebiliyor mu? Hayır Ne yapıyor? Kanunu uyguluyor. Vatandaş itiraz edebiliyor mu? Hayır Öyle ise herkes uyacak. Net!
lawnorder, 1 ay önce
1 2 Şikayet Et
fbselami 16 Ocak 2020 10:51
Denetlemelerde iştahlı bir şekilde en ön saflarda yer alan bu teşkilatın amir-müdür takımını iş polisin sorunları ve özlük hakları olunca hiç birini ön safta göremezsiniz.Şimdiye kadar polisin özlük hakları bir yana kendi yetkilerinde olan çalışma saat ve şartları,karşılıksız ekstra görevler,angarya iş ve işlemler,sosyal ve aile şartları ile ilgili hiç birini ben ön safta yumruğunu masaya vurduğunu göremedim.Tabi siz de haklısınız sizin asli görev ve yetkiniz polisin ayakkabısı,çorabı,pantolonu değil mi ? Öyleyse böyle devam.Öbür tarafta Zebaniler bekliyor sizi merak etmeyin hiç...
3 23 Şikayet Et
Baba Muhalefet 16 Ocak 2020 10:22
Yorum gayet doğru. Birileri uğraşmasa emin olun disiplinsizlik alır başını gider. Gitmez diyen ya art niyetlidir yada bu teşkilattan değildir. Zoruna gidenler basmış eksiyi, bende basıyorum artıyı.
Uğraştıkları şeylere bak, ütüydü, boyaydı bırakın bunları minvalinde şeyler söyleyen olmuş. Kanun kanundur, arabasında sigara içerken yakaladığı adama ceza kesiyor mu memur? Evet. Ya böyle saçma şey olur mu diyebiliyor mu? Hayır Ne yapıyor? Kanunu uyguluyor. Vatandaş itiraz edebiliyor mu? Hayır Öyle ise herkes uyacak. Net!
lawnorder, 1 ay önce
20 9 Şikayet Et
lawnorder 16 Ocak 2020 08:31
Uğraştıkları şeylere bak, ütüydü, boyaydı bırakın bunları minvalinde şeyler söyleyen olmuş. Kanun kanundur, arabasında sigara içerken yakaladığı adama ceza kesiyor mu memur? Evet. Ya böyle saçma şey olur mu diyebiliyor mu? Hayır Ne yapıyor? Kanunu uyguluyor. Vatandaş itiraz edebiliyor mu? Hayır Öyle ise herkes uyacak. Net!
37 11 Şikayet Et
Adamin dibi 16 Ocak 2020 01:51
Ceza 2011de verilmiş. Sene 2020!
0 29 Şikayet Et
selahaddin eyup 16 Ocak 2020 00:21
polise önce özlük haklarını verin verdiğiniz 3600 sözünü tutun ! bayramı seyrani tatili olmayan adama ütü soruyorsun! angarya gidilen maçta kuru ekmeğin içine bi dilim domatesle 12 saat izinli gününde çalışan memura bi zahmet kilik kiyafet sormayın! şartları düzeltin ondan sonra avp standartlarini isteyin
7 45 Şikayet Et
İsmi Lazım Deil 15 Ocak 2020 23:34
2011 deki olayı 9 sene sonra karara bağlamışlar, yargının tek rakibi çizgi film Road Runner karakteri.
0 54 Şikayet Et
fbselami 15 Ocak 2020 23:20
Aynen dediğin gibi.Başka işi gücü yok.Bunlara devlet bunun için maaş veriyor...
o denetim amirinin başka işi gücü yok mu polisin ütüsüyle ayakkabısıyla uğraşıyor.Polisler uyumaya bile fırsatları yokken bu müdür bütün işleri ve sorunları halledip arta kalan zamanla da üst baş kontrolu yapıyorsa bu işte bir anaormalik vardır demektir.
rambay21, 1 ay önce
3 29 Şikayet Et
12