mahmuttekel99 06 Ocak 2020 09:03
Satılmayan elde kalan dergi ve takvimlerin parası kamudan çıkıyor. Kar elde ediliyor denilmiş yerseniz...
Takvim de paralı, dergiler de paralı, burada mevzu nedir onu anlayamadım?
t.n.t, 3 ay önce
1 0 Şikayet Et
mrleon 04 Ocak 2020 20:29
Takvim mi kullandı bu devirde. Herkeste cep telefonu var. Döner Sermaye İşletme Müdürlüğünün özgeliriymişmiş, orası sanki Diyanetin birimi değil, geliri de kamu parası değil. Bu takvim işi tamamıyla israf, harcanan kağıda yazık.
2 7 Şikayet Et
conqieror 04 Ocak 2020 16:27
geçen sene Diyanet kendisi açıklama yapmıştı. Ramazanda, doğru zamanı bulabilmek için çalışma yapılacağı ve kaç milyon TL ödenek arıldığı yazıyordu.
3 2 Şikayet Et
hizmetliyimdir 04 Ocak 2020 11:53
Kamu kat ediyor diyanet vergi veriyor devlet para kazıyor
1 4 Şikayet Et
hizmetliyimdir 04 Ocak 2020 11:51
Diyanet doğru söylüyorsun hepsini döner sermayeden yaptırıyor tanesi 7'5 TL satıyor kamu zararı olmuyor
3 4 Şikayet Et
akbaran2002 04 Ocak 2020 09:53
Halimize bak.. Sanki bu takvim ilk kez basıldı.. Basımında kar zarar açısından zarar yok. o. Zarar var ise tartışılabilir.. Kar var Devlete veriliyor denilmekte. Siz veya ben takvim kullanmaya biliriz ama nihayetinde kullanan var. Yılbaşı kutlaması da sanki ilk kez yapıldı... Herkes kendi tarafına selam gönderiyor. Varsa yasaya aykırı durum (her iki olay için) şikayet edersin dava edersin.
3 8 Şikayet Et
GÖBEENİ KAŞIYAN ADAM 04 Ocak 2020 04:59
Hic gulecegim yoktu..gene yok..cunku komik degil kotu..
0 3 Şikayet Et
Esef hakları 04 Ocak 2020 01:36
Döner sermaye kimin döner sermayesi devletin. https://diniyayinlar.diyanet.gov.tr/detay/253/Doner-Sermaye-Isletme-Mudurlugu sitesi bile gov uzantılı bir de devletin değil denmiş. Buna kargalar bile güler.
5 12 Şikayet Et
bazıki 04 Ocak 2020 00:17
Vatandaşın tek kuruşunu israf etmeyeceğini söyleyen Imamoğlu, sırf yeni yıl kutlama mesajı için reklamcilara ve site sahiplerine ödediği para milyonu buldu. bunu da sozcü yazsın. Hersene diyanet takvimi parayla alıp bir yıl istifade ediyorum. 7,5 TL bir döner parası.
9 18 Şikayet Et
cangele10 03 Ocak 2020 23:11
Bütçeden ayrılan para çok büyük tartışma konusu.O kadar para alan bir kurum hala HALKI mollalara,şeyhlere,hocaefendilere mahkum ediyor.Israrla söylüyorum artık evden camiye camiden eve hocalık anlayışı terkedilmeli. Gerekiyorsa halkın ayağına gidip dini bilgiler verilmeli.o kadar insan fetö'ye katılıp ömrünü heba ettiyse bunda Diyanet İşleri Başkanlığı'nın sorumluluğu var.Halka dinini öğretmeliler.Yoksa o kadar para almalılar.Halk cumadan cumaya cuma namazı kıldıracak birini bulu yoksa...
5 6 Şikayet Et
12