22001999 06 Ocak 2020 12:03
Okul var sadece dal açacaklar. Meslek liselerinde dallar 11. sınıfta seçilir. Yani seneye 11. okuyacaklar bu dalı seçebilecek. 2022 haziranda mezun olacaklar.
Okulu seçtik önümüzdeki yıl öğrenci alacağız derken daha dört yıl boyunca ara elaman bekleyecegiz demek değil midir yani seri üretim temeli ancak 2024 te atılacak desenize! Bir de hali hazırda otomotiv okuyan lise ve önlisans ve lisans öğrencileri mezunları işe yaramıyor mu? Şayet onlardan ihtiyacı karşılayamıyorsak vay eğitim sisteminin haline!
yorguntarihçi, 3 ay önce
0 1 Şikayet Et
extreme__ 05 Ocak 2020 08:52
-sen- de (mahalleden arkadaşızya) mesajımı anlayamamışsın okula değil eğitim sistemine gönderme yapmıştım.
Sen benim kısaca yazdığım çok bilmiş ana babayı geniş uzun anlatmışsın. Öncesinde sadece okulu suçlamıştın
varolhasan, 3 ay önce
0 1 Şikayet Et
sarperener 05 Ocak 2020 02:16
Tebrikler.Güzel hareketler bunlar.
1 2 Şikayet Et
06muallim06 04 Ocak 2020 17:51
Bravo güzel bir düşünce olmuş. Bakanı kutluyorum
10 15 Şikayet Et
lise-ogretmen 04 Ocak 2020 17:34
Bu okullara özel üniversite giriş puanı verilmedikçe gerisi boş. Öğrenci liseyi kazanmak istediği üniversiteye göre seçiyor. Bunun için üniversite sınav sisteminin değişmesi lazım.
5 12 Şikayet Et
kadir sert 04 Ocak 2020 15:06
yerli otomobile ara eleman yetiştirmek için okul istemeyiz,biz imam hatip istiyoz!
26 26 Şikayet Et
varolhasan 04 Ocak 2020 14:54
Sen benim kısaca yazdığım çok bilmiş ana babayı geniş uzun anlatmışsın. Öncesinde sadece okulu suçlamıştın
Hayır kullandığım bir harf bile yanlış değil. Ben okulda bir tokat yersem evde de bir tokat yerdim ve kimbilir ne yaptında öğretmenin kızıp sana Tokat attı derlerdi. Öğretmene tam teslimiyet vardı. Şimdi çoçuğunun kulağını çekmiş diye öğretmeni idam edecek aileler bol miktarda var . Kimse , biz evde 1 taneyle uğraşıyoruz öğretmen onlarcasıyla aynı anda uğraşıyor demez. Velhasıl eski öğretmenler de kalmadı eski öğrencilerde ailelerde kalmadı. Diğer bir husus , meslek eğitimi alacak öğrencinin matematiği fiziği kimyayı mükemmel yapabilmesi gerekir ki teknik eğitimin temel taşlarıdır. Şimdi Söyle bakalım yanlış nerde ?
extreme__, 3 ay önce
7 10 Şikayet Et
yorguntarihçi 04 Ocak 2020 14:26
Okulu seçtik önümüzdeki yıl öğrenci alacağız derken daha dört yıl boyunca ara elaman bekleyecegiz demek değil midir yani seri üretim temeli ancak 2024 te atılacak desenize! Bir de hali hazırda otomotiv okuyan lise ve önlisans ve lisans öğrencileri mezunları işe yaramıyor mu? Şayet onlardan ihtiyacı karşılayamıyorsak vay eğitim sisteminin haline!
7 66 Şikayet Et
extreme__ 04 Ocak 2020 14:12
Hayır kullandığım bir harf bile yanlış değil. Ben okulda bir tokat yersem evde de bir tokat yerdim ve kimbilir ne yaptında öğretmenin kızıp sana Tokat attı derlerdi. Öğretmene tam teslimiyet vardı. Şimdi çoçuğunun kulağını çekmiş diye öğretmeni idam edecek aileler bol miktarda var . Kimse , biz evde 1 taneyle uğraşıyoruz öğretmen onlarcasıyla aynı anda uğraşıyor demez. Velhasıl eski öğretmenler de kalmadı eski öğrencilerde ailelerde kalmadı. Diğer bir husus , meslek eğitimi alacak öğrencinin matematiği fiziği kimyayı mükemmel yapabilmesi gerekir ki teknik eğitimin temel taşlarıdır. Şimdi Söyle bakalım yanlış nerde ?
doğruluk Payın olmakla birlikte yanlışlarında var vasıfsız elemanları yetiştiren okullardan ziyade çok bilmiş anne babalarıdır
varolhasan, 3 ay önce
3 22 Şikayet Et
hakikat008 04 Ocak 2020 13:32
ne diyelim, herkese patron mu diyelim? ozaman daha gelişmiş bir toplum mu oluruz
Ara Eleman o kadar seviyesiz bir terim. Her iş çok önemlidir. Bu terimin litaratürlerden kaldırılması elzemdir.
aydemir07, 3 ay önce
8 22 Şikayet Et
12