ZAFER03AFYON 07 Ocak 2020 12:12
İşçi Maaşların Mühendis Maaşlarını ikiye katladığı dünyada tek ülkeyiz zannedersem.
2 58 Şikayet Et
xmusax 07 Ocak 2020 10:06
aramızda memurları kıskanan işçiler var.kıskançlıklarını çeşitli tarzda gösteriyorlar-
3 38 Şikayet Et
erciyesspor 07 Ocak 2020 10:02
Aynen öyle bir de maaş konusu açılınca bu tiplerin alaycı bir şekilde az okusaydınız da bizim gibi işçi olsaydınız demesi yok mu insanı deli ediyor. Gerçekten boşuna okuyup kpss ile uğraşmışız demek mecburiyetinde kalıyoruz.
şimdiki aklım OLSA kadrolu işçi olurdum. onca yıl okudum bi naneye yaramadı. emekli olurken aramızda hem maaş hemde tazminat farkı var. ilkokul mezunu kadrolu işçi yüksek lisans mezunu memurdan daha fazla hakkı var. inanın bu bana koyuyorr
Sancak35, 1 yıl önce
5 35 Şikayet Et
OOP.008 07 Ocak 2020 09:16
Maaş sistemimizden belli zaten bizim durumumuz. İlkokul ya da lise mezunu işçi 7-10 bin tl alıyor, mühendis 5500 tl, memur 3500 tl alıyor. Biraz torpili olan memurlar il özel idarelerde ve belediyelere geçip 1200 tl sosyal denge tazminatı alıyor ekstradan maaşına.Bu iki kurumdaki memurlar, diğer kurumlardaki mühendisler kadar maaş alıyor. Ülkede ne eşit işe eşit ücret var, ne eğitim seviyesine göre ücret var. Ne ünvana göre ücret var, ne hizmet sınıfına göre ücret var. Neyin ne olduğu kimin ne yaptığı belli değil. İnanın en az bu yazı kadar karışık herşey.
3 100 Şikayet Et
Sancak35 07 Ocak 2020 08:42
şimdiki aklım OLSA kadrolu işçi olurdum. onca yıl okudum bi naneye yaramadı. emekli olurken aramızda hem maaş hemde tazminat farkı var. ilkokul mezunu kadrolu işçi yüksek lisans mezunu memurdan daha fazla hakkı var. inanın bu bana koyuyorr
6 105 Şikayet Et
astronot- 07 Ocak 2020 08:19
2020-2021 iki yılımız heba edildi... Oratlık yangın yeri, çalışanlar içinde en düşük zammı yıllardır memur alıyor ve yakında asgari ücret bile geçecek maaşı... 2023 e kadar en dipten zam yapıp, 2023 de sırf seçim var diye memura orat duzey bır zam yapılırsa kimse şaşmasın... ÜLkece ter derdimiz seçim, koltuk, makam...
8 66 Şikayet Et
serkan__tezcan 07 Ocak 2020 06:45
durmak yok yola devam...(!!!)
9 28 Şikayet Et
ozgurolg 06 Ocak 2020 23:51
Yazık 2020 de gitti 2021 de biri 4 biri 3 toplu görüşme olsa ne olur olmasa ne olur
1 75 Şikayet Et
Akif.06 06 Ocak 2020 23:22
25 senedir kamuda çalışıyorum binlerce memur tanıdım genel olarak memnuniyetsiz kanaatsiz tipler ağırlıkta yüzde yüz zam versen 200 vermedi diye şikayet edip ağlayacak o kadar çok tıp var ki bunların para ile adam olmaya çalıştığını düşünüyorum.
237 59 Şikayet Et
Amazon Tomris Hatun 06 Ocak 2020 22:41
çok doğru söylüyorsunuz
memurun rakibi asgari ucretli diil kamudaki iscilerdir. asgari ucret uzerinden spekulasyon yapip kamu iscileri mali goturuyor. kamuda calisan herkes statu farketmeksizin esit oranda zam almali
Afrasiyab7777, 1 yıl önce
4 106 Şikayet Et
12