MDOGAN06 08 Ocak 2020 20:20
Maliye personel genel muduru gorevden alinmasi cok isabetli olmus.cunku kendine bagli tasradaki mudurlerin hakkini alamayan bir gn mudur is yapamadigini anlamis..sayin bakan maliye mudurleri arasindaki ek gosterge sorunu ne zaman cozulecek tasradaki mudurler arsinda ayni sartlara haiz olmalarina ragmen ek gosterge farki vardir. Bunu ne zaman duzeltmeyi dusunuyorsunuz
8 1 Şikayet Et
özden yurt 08 Ocak 2020 20:19
helal olsun sn bakanım yasa çıktığı halde kılını kıpırdatmayanları görevden aldığın için saygı ve hürmetlerimi sunarım
1 1 Şikayet Et
resimöğretmeni:( 08 Ocak 2020 20:14
Rotasyon her kurumdan belli yıl aralıklarıyla olmalı. Kesinlikle haklısınız.
İlçe Nüfus Müdürlüğü'nde şu an tek çalışıyorum. Yıl sonunda hem randevu alıp il merkezden gelen hem diğer ilçelerden gelen hemde kendi ilçemizden gelen vatandaşa kimlik kartı, sürücü belgesi verebilmek için akşam 19:00'a kadar çalıştım. Vatandaşlardan bir çoğu duruma itiraz edip nüfus müdürüne gidip "koskoca ilçe bir memurla döner mi müdür bey ya personel isteyin ya da sizde işin bir ucundan tutun da daha fazla milleti mağdur etmeyin" dediğinde 2005 yılından beri bu ilçede nüfus müdürü olan şahıs vatandaşa aynen şunu söyledi. "Ben müdürüm çalışmam personel de versinler ben ne yapayım" dedi. Vatandaşta hangi kanunda müdürler çalışmaz diye bir madde var bana göster deyince "ben çalışmam ne yaparsan yap" dedi. Nüfus Müdürlerine acilen rotasyon gelmeli 15 yıldır adam postu sermiş hiç bir iş yapmadan maaş alıyor. Maalesef İl Nüfus Müdürlüğü de onu da çalışan sayarak memur vermiyor.
rebel_25aa, 1 yıl önce
0 6 Şikayet Et
mrvb16 08 Ocak 2020 15:39
Tarım Bakanlığı'nda da üst kademelerde değişim şart
0 11 Şikayet Et
selim- 08 Ocak 2020 13:43
Maras Sosyal Hızmetler Müd. ve yardımcılığınada sağlıksen den 2 kışı atandı.Memleket ıçın hayırola..
6 1 Şikayet Et
asmusca 08 Ocak 2020 11:42
Bende 41 yıl 4 ay memurluk,mühendislik,komisyon başkanlıkları ve üyelikleri vs yaptım asla böyle bir düşünce taşımadım.Aldığım maaşımı hak etmek için çalıştım ve emekli oldum.Devlette makama oturup da iş yapmayan, yaptığı işte liyakati olmayan yada ağzına burnuna bulaştıranlar olmuştur.Bunlara soracağım simit alandan bile alınan vergilerden aldığınız maaşları alırken yüreğiniz hiç mi titremedi, gönül ve vicdan rahatlığı ile o eşinize,çocuklarınız ve torunlarınıza bir ihtiyacı için harcarken ihtiyacı olanlar hiç aklınıza gelmedi mi diye sorarım?
İlçe Nüfus Müdürlüğü'nde şu an tek çalışıyorum. Yıl sonunda hem randevu alıp il merkezden gelen hem diğer ilçelerden gelen hemde kendi ilçemizden gelen vatandaşa kimlik kartı, sürücü belgesi verebilmek için akşam 19:00'a kadar çalıştım. Vatandaşlardan bir çoğu duruma itiraz edip nüfus müdürüne gidip "koskoca ilçe bir memurla döner mi müdür bey ya personel isteyin ya da sizde işin bir ucundan tutun da daha fazla milleti mağdur etmeyin" dediğinde 2005 yılından beri bu ilçede nüfus müdürü olan şahıs vatandaşa aynen şunu söyledi. "Ben müdürüm çalışmam personel de versinler ben ne yapayım" dedi. Vatandaşta hangi kanunda müdürler çalışmaz diye bir madde var bana göster deyince "ben çalışmam ne yaparsan yap" dedi. Nüfus Müdürlerine acilen rotasyon gelmeli 15 yıldır adam postu sermiş hiç bir iş yapmadan maaş alıyor. Maalesef İl Nüfus Müdürlüğü de onu da çalışan sayarak memur vermiyor.
rebel_25aa, 1 yıl önce
1 15 Şikayet Et
vdtmlrsknadm 08 Ocak 2020 09:53
yıllardır personeline eğitim vermeyi kesen, kanunu kabul edildiği halde özel uzmanlık sınavı hakkında hiç bir gelişme göstermeyen maliye personel genel müdürlüğünü bakan bey temizlemiş, eline sağlık berat albayrak.
5 26 Şikayet Et
rebel_25aa 08 Ocak 2020 09:33
İlçe Nüfus Müdürlüğü'nde şu an tek çalışıyorum. Yıl sonunda hem randevu alıp il merkezden gelen hem diğer ilçelerden gelen hemde kendi ilçemizden gelen vatandaşa kimlik kartı, sürücü belgesi verebilmek için akşam 19:00'a kadar çalıştım. Vatandaşlardan bir çoğu duruma itiraz edip nüfus müdürüne gidip "koskoca ilçe bir memurla döner mi müdür bey ya personel isteyin ya da sizde işin bir ucundan tutun da daha fazla milleti mağdur etmeyin" dediğinde 2005 yılından beri bu ilçede nüfus müdürü olan şahıs vatandaşa aynen şunu söyledi. "Ben müdürüm çalışmam personel de versinler ben ne yapayım" dedi. Vatandaşta hangi kanunda müdürler çalışmaz diye bir madde var bana göster deyince "ben çalışmam ne yaparsan yap" dedi. Nüfus Müdürlerine acilen rotasyon gelmeli 15 yıldır adam postu sermiş hiç bir iş yapmadan maaş alıyor. Maalesef İl Nüfus Müdürlüğü de onu da çalışan sayarak memur vermiyor.
2 52 Şikayet Et
cognis2 08 Ocak 2020 09:04
2 yılını koltukta dolduranı alıyor, yerine diğerini atıyor, bunların hepsi üst maaş grubundan emekli olacak. Bunlarda 25. ay alınır, yerine sıradakiler atanır
5 77 Şikayet Et
Mühendi34 08 Ocak 2020 08:39
Bunların tamamı son dönelerde atanan şahıslar madem bu liyakatları yoktu neden atadınız.
8 79 Şikayet Et
12