sunset050 15 Ocak 2020 10:10
olumsuz puan verenlerin hepsi öğretmenlerdir.
Branş öğretmenlerinin maaşlarını hak etmeleri için haftada 15 adet 40'ar dakikalık derse girmeleri gerekir. Bu süre, haftada 60'ar dakikalık 10 saate eşittir. Allah aşkına, haftada 10 saat çalışma ile maaş mı hak edilirmiş? Böyle saçmalık mı olur? EY AKP! Öğretmenlerin maaş karşılığı çalışma süresini haftada 30 saate çıkarsana. Neden çıkarmıyorsun? Eğer bunu yaparsan sağlanacak olan ek ders ücreti tasarrufu ile en az 200.000 adet yeni öğretmen atanabilir. Eğer maaş karşılığı haftalık çalışmayı 30 saate çıkarırsanız, bu kadar ilave atama, bütçeye ek yük getirmez. Onlar da yuva kurar. Öte yandan, 40 dakika haftasonu kursuna 34 buçuk TL vermek çok büyük bir haksızlıktır. Devlete milyarlarca TL para kazandıran nice memurların bir saatlik fazla mesaisi sadece 2 buçuk TL'dir. Allah'tan kork ey AKP. 2 buçuk TL nedir, 34 buçuk TL nedir? Bu kadar büyük haksızlık olur mu?
zase2, 1 yıl önce
8 4 Şikayet Et
ANZILIA 15 Ocak 2020 08:18
"Öğretmenlerin maaş karşılığı çalışma süresini haftada 30 saate çıkarsana. Neden çıkarmıyorsun? Eğer bunu yaparsan sağlanacak olan ek ders ücreti tasarrufu ile en az 200.000 adet yeni öğretmen atanabilir. " Hiç de öyle olmaz aksine öğretmen normları düşer sayı azalmak zorunda kalır. Bırak yeni öğretmenlere yer açmayı aynen böyle olur. Bir de öğretmeni diğer mesleklerle aynı tutamazsın. Herhangi bir yerdeki memurların çoğu 8-5 çalışır ama toplamda yaptığı iş 1-1,5 saati geçmez.
Branş öğretmenlerinin maaşlarını hak etmeleri için haftada 15 adet 40'ar dakikalık derse girmeleri gerekir. Bu süre, haftada 60'ar dakikalık 10 saate eşittir. Allah aşkına, haftada 10 saat çalışma ile maaş mı hak edilirmiş? Böyle saçmalık mı olur? EY AKP! Öğretmenlerin maaş karşılığı çalışma süresini haftada 30 saate çıkarsana. Neden çıkarmıyorsun? Eğer bunu yaparsan sağlanacak olan ek ders ücreti tasarrufu ile en az 200.000 adet yeni öğretmen atanabilir. Eğer maaş karşılığı haftalık çalışmayı 30 saate çıkarırsanız, bu kadar ilave atama, bütçeye ek yük getirmez. Onlar da yuva kurar. Öte yandan, 40 dakika haftasonu kursuna 34 buçuk TL vermek çok büyük bir haksızlıktır. Devlete milyarlarca TL para kazandıran nice memurların bir saatlik fazla mesaisi sadece 2 buçuk TL'dir. Allah'tan kork ey AKP. 2 buçuk TL nedir, 34 buçuk TL nedir? Bu kadar büyük haksızlık olur mu?
zase2, 1 yıl önce
4 5 Şikayet Et
Vibriofischeri 15 Ocak 2020 01:20
Bu konu mühim bir konu. Fen liselerinde öğrenci çalışıyor bikere desteklenmeli. Yalnız ben olsam her ilde bir MEB OKULUNU dersane modeline dönüşütürürüm. Aynı şekilde deneyimli ve sınavla öğretmen alırım. Madem dersaneler kapandı. Devletin bu desteği vermesi lazım. Yani dersane gibi çalışan bir MEB okulu olmalı. o bölgenin tüm cocukları o okula gitmeli. Kurs şart çünki. İhtiyaç! Kimi bir kez anlarken kimi daha fazla tekrar yapması lazım. Bu konuya sağlam çalışılmalı.
2 2 Şikayet Et
maraton27 14 Ocak 2020 23:13
derhal kaldırılmalı şu ek ders denen belayı ve yeni öğretmen atayın iki öğretmene ek ders ücreti vereceğinize bir yeni öğretmen istihdam yapılabilir
11 4 Şikayet Et
soiren07 14 Ocak 2020 22:24
Dyk lar kapatılmalı. Resmen devleti soyuyorlar ve hiçbirşey yapılmıyor. Beden müzik resim Din kültürü felsefe. ?? Kurslar komedi. Matematik olsa anladım tarih olsa anlarım fizik kimya anlarım ama beden müzik resim ne alaka. Devlet bu müsriflikle batar yakında
15 9 Şikayet Et
ivan.snath 14 Ocak 2020 18:17
Hayatında kaç defa ders anlattın? Sen atanmaya çalışan bir öğretmen misin yoksa başka memuriyet için uğraşan biri mi? Senin hesabına göre bir öğretmen haftalık 40 saat çalışmalı yani 60 saat derse girmeli. Kusura bakma da bu maaşa bu kadar derse gireceğine düz memurluk için uğraşır. Sapla samanı ayırmayalım.
Branş öğretmenlerinin maaşlarını hak etmeleri için haftada 15 adet 40'ar dakikalık derse girmeleri gerekir. Bu süre, haftada 60'ar dakikalık 10 saate eşittir. Allah aşkına, haftada 10 saat çalışma ile maaş mı hak edilirmiş? Böyle saçmalık mı olur? EY AKP! Öğretmenlerin maaş karşılığı çalışma süresini haftada 30 saate çıkarsana. Neden çıkarmıyorsun? Eğer bunu yaparsan sağlanacak olan ek ders ücreti tasarrufu ile en az 200.000 adet yeni öğretmen atanabilir. Eğer maaş karşılığı haftalık çalışmayı 30 saate çıkarırsanız, bu kadar ilave atama, bütçeye ek yük getirmez. Onlar da yuva kurar. Öte yandan, 40 dakika haftasonu kursuna 34 buçuk TL vermek çok büyük bir haksızlıktır. Devlete milyarlarca TL para kazandıran nice memurların bir saatlik fazla mesaisi sadece 2 buçuk TL'dir. Allah'tan kork ey AKP. 2 buçuk TL nedir, 34 buçuk TL nedir? Bu kadar büyük haksızlık olur mu?
zase2, 1 yıl önce
6 21 Şikayet Et
zase2 14 Ocak 2020 17:49
Branş öğretmenlerinin maaşlarını hak etmeleri için haftada 15 adet 40'ar dakikalık derse girmeleri gerekir. Bu süre, haftada 60'ar dakikalık 10 saate eşittir. Allah aşkına, haftada 10 saat çalışma ile maaş mı hak edilirmiş? Böyle saçmalık mı olur? EY AKP! Öğretmenlerin maaş karşılığı çalışma süresini haftada 30 saate çıkarsana. Neden çıkarmıyorsun? Eğer bunu yaparsan sağlanacak olan ek ders ücreti tasarrufu ile en az 200.000 adet yeni öğretmen atanabilir. Eğer maaş karşılığı haftalık çalışmayı 30 saate çıkarırsanız, bu kadar ilave atama, bütçeye ek yük getirmez. Onlar da yuva kurar. Öte yandan, 40 dakika haftasonu kursuna 34 buçuk TL vermek çok büyük bir haksızlıktır. Devlete milyarlarca TL para kazandıran nice memurların bir saatlik fazla mesaisi sadece 2 buçuk TL'dir. Allah'tan kork ey AKP. 2 buçuk TL nedir, 34 buçuk TL nedir? Bu kadar büyük haksızlık olur mu?
57 10 Şikayet Et
m.aydın 14 Ocak 2020 17:20
Özel ders ve kurs alamayan gariban öğrenciler için fırsat olan bu DYK' lerde katkısı olanlara teşekkür ediyorum.Olumsuz yorum yapanlar branş öğretmeni olmayan öğretmenler(müzik,resim vb.) ve öğretmenin ek desinde gözü olan idarecilerdir.Onlara itibar etmeyiniz.
12 27 Şikayet Et
tarihci01 14 Ocak 2020 15:38
Bir eğitimci olarak söylüyorum bu kurslar kesinlikle kapatılmalı. Okullarda tamamen ranta dönmüş durumda dyk lar.
46 40 Şikayet Et
ogretmenim30 14 Ocak 2020 15:28
dyk'larıın öğrencilere bir fayda sağlamadığı,3-5 kişiyle kursların açıldığını, bu kursların öğretmenler için rant kavgasına döndüğünü umarım bakanlık da görür ve bu kursları kapatır.
46 42 Şikayet Et
12