asedem 15 Ocak 2020 08:51
yahu yapmayın allah aşkına belediyeye başvurdum aaa bide baktım olmuş palavralarını mahalli idarede çalışmayanlara belki yutturursunuz!!. 10 yıldır piyasada olan adam belediyeye girmez giriyorsa da ne için girdiği ve nasıl girdiği bellidir. Merkezi alım harici giren TORPİL olmadan ağzıyla kuş tutsa giremez canlı canlı süreçleri yaşamış biriyim. Ben tanımadığım biri hakkında karekter yorumu yapmam hele hele senin gibi hak yiyicilere hiç yapmam. bu arada aradaki farkı soran arkadaş sana da cevap verdim ama yayımlamadılar. üstelik hiçbir şekilde yayımlanmayı engelleyecek tek bir kelime daha kullanmamıştım belki bu yayımlanır sen de bana cevap vermedin demezsin.
bak ben belediyede sözleşmeli personel olarak çalışıyorum. başvurdum, cv'mi verdim ve mülakata girdim. 10 yıllık sektör tecrübem vardı. çalıştığım birimde benim kadar bilgisi olan yok. her işte benim imzam var. başkanla tanışıklığım ve yakınlığımda yok belediye istenen iş için şartları uygun kişiyi alabilir. yasal mevzuat bu şekilde. bu illa hak yendiği anlamına gelmez. seni değil başkasını almış olması otomatikman hak yendiği anlamına gelmez. eğer vasıfları uymayan birini alırsa hak yer. her alınan işinin hakkını veriyor mu? hayır. hakkını verebilecek seçilmeli ayrıca bence en önemlisi karakter. sonra iş bilgisi bence iş bilgisi bile olsa karaktersizler işe alınmamalı. mesela ben senin gibi birine asla iş vermem. tüm belediye sözleşmelilerini anlamadan bilmeden edepsizce itham eden biri ahlaki sorunları vardır. kurumlara iş bilmeyenden çok senin gibiler zarar verir.
yerelmen, 1 yıl önce
0 4 Şikayet Et
yerelmen 14 Ocak 2020 23:45
bak ben belediyede sözleşmeli personel olarak çalışıyorum. başvurdum, cv'mi verdim ve mülakata girdim. 10 yıllık sektör tecrübem vardı. çalıştığım birimde benim kadar bilgisi olan yok. her işte benim imzam var. başkanla tanışıklığım ve yakınlığımda yok belediye istenen iş için şartları uygun kişiyi alabilir. yasal mevzuat bu şekilde. bu illa hak yendiği anlamına gelmez. seni değil başkasını almış olması otomatikman hak yendiği anlamına gelmez. eğer vasıfları uymayan birini alırsa hak yer. her alınan işinin hakkını veriyor mu? hayır. hakkını verebilecek seçilmeli ayrıca bence en önemlisi karakter. sonra iş bilgisi bence iş bilgisi bile olsa karaktersizler işe alınmamalı. mesela ben senin gibi birine asla iş vermem. tüm belediye sözleşmelilerini anlamadan bilmeden edepsizce itham eden biri ahlaki sorunları vardır. kurumlara iş bilmeyenden çok senin gibiler zarar verir.
hak yiyiciler nasılda kendini belli ediyor şimdilik 33 kişi
asedem, 1 yıl önce
6 4 Şikayet Et
romayı yakan adam 14 Ocak 2020 14:50
5510 ve 5434 arasındaki en temel ayrım nedir sizce, hangi haklardan kısıtlama yapıldı
şu mahalli idarelerdeki sözleşmeli personelin madur edildiği yalanını bir kenara bıraksanız artık yeter. Zaten buralara hakları olarak girmediler ki dayısının selamı ile geldiler halasının selamıyla da giderler bu kadar basit. Bu saçmalıklarla uğraşana kadar 5510 ile 5434 arasındaki adaletsizliğe bakın bunla ilgili haber yapın!!!!!
asedem, 1 yıl önce
3 1 Şikayet Et
asedem 14 Ocak 2020 14:25
hak yiyiciler nasılda kendini belli ediyor şimdilik 33 kişi
şu mahalli idarelerdeki sözleşmeli personelin madur edildiği yalanını bir kenara bıraksanız artık yeter. Zaten buralara hakları olarak girmediler ki dayısının selamı ile geldiler halasının selamıyla da giderler bu kadar basit. Bu saçmalıklarla uğraşana kadar 5510 ile 5434 arasındaki adaletsizliğe bakın bunla ilgili haber yapın!!!!!
asedem, 1 yıl önce
5 3 Şikayet Et
ygtkrkz 14 Ocak 2020 12:13
sözleşme ücreti en az asgari ücret olmalıdır. Buna ek olarak da ünvanı ve hizmet yılı göz ününde bulundurarak ek ödemesi hesaplanır. ve net maaşı ortaya çıkar. Bundan daha az olması kanunen mümkün değildir/olmamalıdır.
5 4 Şikayet Et
gezgincsoft 14 Ocak 2020 10:51
Taban fiyat listedeki 657 olan kısımdır bunun altına inilemez ve ayrıyeten bir önceki meclisin belirlemiş olduğu fiyatta taban fiyat hükmündedir altına düşülemeyeceği gibi her sene maliye bakanlığının belirlemiş olduğu mali ve sosyal haklar genelgesinin (e) bendinde yerlan çeşitli statülerde 2019 yılında sözleşmeli olarak çalışanlardan 2020 yılında da görevlerine devam etmeleri ile ilgili kamu idarelerince uygun görülen, söz konusu genelgenin birinci maddesi ikinci fıkrasının (e) bendiyle yükseltilmiş bulunan mevcut brüt sözleşme ücretleri %5,49 oranında artırılmıştır. deniliyor kardeşim.
5 8 Şikayet Et
asedem 14 Ocak 2020 10:48
şu mahalli idarelerdeki sözleşmeli personelin madur edildiği yalanını bir kenara bıraksanız artık yeter. Zaten buralara hakları olarak girmediler ki dayısının selamı ile geldiler halasının selamıyla da giderler bu kadar basit. Bu saçmalıklarla uğraşana kadar 5510 ile 5434 arasındaki adaletsizliğe bakın bunla ilgili haber yapın!!!!!
44 26 Şikayet Et
alfa_1 14 Ocak 2020 10:47
Bizleri bu şekilde istihdam edip haklardan mahrum bırakıp , başkalarınım iki dudağı arasına hapsedenlerdir asıl suçlular sizleri işten çıkartanlarda aramayın kabahati..
10 9 Şikayet Et
mckruger 14 Ocak 2020 10:41
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından yayınlanan 2020/02 sayılı genelgenin 6. Maddesinde sözleşmeli personelin ücretleriyle ilgili olarak, Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından yayınlanan genelgede belirtilen tavanı aşmamak ve asgari ücretin altına düşülmemek kaydıyla belirlenir şeklinde hüküm vardır. Bu doğrultuda örneğin tam zamanlı sözleşmeli bir mühendisin en düşük aylığı (1 - 11 yıl görev süresi olanlar için) asgari ücret + % 130 ek ödeme şeklinde belirlenebilir.
3 7 Şikayet Et
Arkeolog55 14 Ocak 2020 10:37
Belediyeler kpss ile almalı ve iş garantisi olmalı
0 39 Şikayet Et