kral dede 18 Ocak 2020 23:18
Sn Editör!Bakanlığa ait yukarıda yayımladığınız "İlama bağlı borçlarda Rucu" konulu yazısının ikinci sayfasını da yayımlamanızı rica ediyoruz.Şimdiden teşekkürler..
0 1 Şikayet Et
hus278 17 Ocak 2020 21:53
Hukuk sistemimizde, yargıçların verdiği yanlış kararlar da yargıçlara rücu edilmelidir. Bağımsız hukuk sistemine yardımcı olur düşüncesiyle...
0 8 Şikayet Et
javelin48 17 Ocak 2020 20:28
şimdi a ilinin b ilçesi c köyündeki o müdür zö iş bilmezlikten (kusur) ,beceriksizlikten (ihmal),daha ötesi kasten nö i 2-3 yıl boyunca norm fazlası yapmış,sonra okulu norma açarak ihtiyaç olmayan kuruma memur almıştır.mobbing de cabası!!! tabii bu arada nö, şikayette bulunup zö yü yerinden sürdürmüştür...nö şu sıralar idari soruşturma dosyasını ve diğer delilleri sunarak idare aleyhine tazminat davası açmaya hazırlanmaktadır..nö şu ana kadar ''vatanına milletinebağlı bir memur olduğundan'' devletini mağdur etmemek için dava açmamaktaydı...bu durumda kazanacağı tazminat kusuru bulunan zö den çıkacak demektir.kahrol zö ve zö gibiler.
0 3 Şikayet Et
rambay21 16 Ocak 2020 23:59
her kim yasadaki şartlar açık ve net belirtmesine rağmen aksi yönden bir karar verip vatandası mağdur ediyorsa idareci kişi yada şahıs bütün giderler onun ustune bırakılmalıki kimse keyfi muamelle yapmasın. Ödesinler tüm parayıda akılları bıraz baslarına gelsin ondan sonra yiyiyorsa yasadakilerin aksine karar versinler.
2 18 Şikayet Et
ayberk74 16 Ocak 2020 22:37
Tetikçilik bitecek.
0 12 Şikayet Et
fwabagnale33 16 Ocak 2020 19:01
Biri anlatabilir mi bana lütfen . İdari davalık olduk ve kazandık varsayalım rücu işini bana yanlış hatalı davranışta bulunan kişiden mi alaçak yoksa kurum mu ödeyecek ?
1 8 Şikayet Et
hakikat008 16 Ocak 2020 17:24
o iş öyle olmaz, Sayıştay tazmini sorumlulara çıkartıyor mevzuat gereğı, sorumlular uzerindeki tazminleri direk rucu ederlerse, idare mahkemesi o işlmemi iptal eder, olmasi gereken sebepsiz zenginleşme davasi acilmasidir parayi esas alam memur hakkinda. direk rucu sakat. adil mi adil degil, ama boyle, mevzuat degisikligi sart
6 2 Şikayet Et
tkts09 16 Ocak 2020 16:18
Bu yorumuma eksi verenlerin amacı nedir acaba? Herkes işini dikkatli yapsın kardeşim. Bu ülkenin her bir ferdinin hakkı olan kamu kurumlarında herkes dikkatli olmak zorunda. İsraf olan bir iğne bile olsa hesabı sorulmalıdır. Babamızın tarlası değil o kurumlar. Har vurup harman savuramayız. Herkes yaptığı hatanın bedelini öder.
Keşke tüm devlet dairelerinde uygulansa. Herkes sorumluluk duygusu içerisinde çalışır.
tkts09, 3 ay önce
7 32 Şikayet Et
tkts09 16 Ocak 2020 15:26
Keşke tüm devlet dairelerinde uygulansa. Herkes sorumluluk duygusu içerisinde çalışır.
17 46 Şikayet Et
aob 16 Ocak 2020 14:59
ikinci sayfa yerine birinci sayfa konulmuş.
3 13 Şikayet Et
12