Erkanazem 15 Ocak 2020 19:11
Emniyetten ihraç ve iade oldum. Sadece bir dilekçe ile vakıflar bankası ödeme yaptı. 14 aylık banka promosyonunun tamamını aldım.
2 7 Şikayet Et
saran55 15 Ocak 2020 09:51
3 yıl öncesine kadar çok çalışkan ve başarılı bir memurken; ne idüğü belirsiz kişilerin yaptığı hain kalkışmadan sonra vatan haini olunmaz. Kim suçluysa çekecek cezasını ama devletin mahkemesinden beraat almış kişiler hala görevine döndürülmüyor. Elbette bu kişiler son kuruşuna kadar hakkını alacak.
1 13 Şikayet Et
mahmuttekel99 15 Ocak 2020 09:11
Al birini vur ötekine bunlar adını bile yazamayacak kadar korkak tiplerdir. Ona buna saldırıp AKP seviciliği yaparlar. Zamanında baksan fetöcü dedikleri ile aynı masada yemek yemişlerdir.
Chdckr uzuleceksiniz belki ama mütekabiliyet değilim. Tüm fetöcü soytariları toplasan mütekabiliyet kardeşimin tırnağının ucu etmez.
AYAZBEG, 1 yıl önce
2 6 Şikayet Et
mahmuttekel99 15 Ocak 2020 09:08
Hiç zoruma gitmedi ama senin zoruna gitmiş anlaşılan. Beddua etmiyorum empati yapman için dua ediyorum azıcık insanlık duyguların varsa sende yaşa ve hisset. Ama iade edildiğinde bütün haklarını alacaksın unutma :)
Çok mu zoruna gitti? Çok beddua etme sonucunu gördünüz 3 yıl önce. hiç mi ders almazsınız?
AYAZBEG, 1 yıl önce
0 5 Şikayet Et
AYAZBEG 14 Ocak 2020 18:32
Chdckr uzuleceksiniz belki ama mütekabiliyet değilim. Tüm fetöcü soytariları toplasan mütekabiliyet kardeşimin tırnağının ucu etmez.
17 2 Şikayet Et
chdckr 14 Ocak 2020 15:44
Ayazbeg kesin mütekabiliyettir.....
1 10 Şikayet Et
Akademik Dr. 14 Ocak 2020 14:35
Söylediklerine kismen iştirak etmekle birlikte Ohal Komisyonu tarafindan göreve iade edilen herkesi masum ve mağdur kabul ediyorum. Devletime güveniyorum.
4 10 Şikayet Et
AYAZBEG 14 Ocak 2020 14:22
Asıl kripto fetöcü, maklubeye kaşık salladığı kardeşlerinin affedilip tekrar memuriyete başlamasına sevinir. Allah, ihanet gecesi darbeye zerre kadar sevinenlere bir daha sevinmek nasip etmesin. En iyi yaptığınız işi yapıyorsunuz. Gizlenip hedef saptırmak, insanlara iftira atmak iyi becerdiğiniz işler.
Ayazbeg! Devletimizin mağdur olanlara hakkını vermeye başlaması niye bu kadar hoplattı. Bundan olsa olsa kripto bir fetöcü rahatsız olur bu kadar.
Akademik Dr., 1 yıl önce
21 3 Şikayet Et
Akademik Dr. 14 Ocak 2020 13:41
Ayazbeg! Devletimizin mağdur olanlara hakkını vermeye başlaması niye bu kadar hoplattı. Bundan olsa olsa kripto bir fetöcü rahatsız olur bu kadar.
3 26 Şikayet Et
AYAZBEG 14 Ocak 2020 13:33
Çok mu zoruna gitti? Çok beddua etme sonucunu gördünüz 3 yıl önce. hiç mi ders almazsınız?
İnşallah sen de aynı duruma düşersin. Seni de bir gecede işinden etsinler 3 yıl dışarda gez ve etrafına masum olduğunu hatta mahkeme tarafından berat aldığını anlat. Sonrasında Komisyonda dosyanı beklediğini anlat karşındakiler vardır sende birşey suçsuz olanlar dönüyor desin. Ama senin kesinlikle suçun olmasın hatta alakan dahi olmasın ama bunu karşındakilere anlatmaya çalış. Sonunda mesleğine iade edil. Karşılığında ne istersin?
mahmuttekel99, 1 yıl önce
35 3 Şikayet Et
12