ermantaskin 14 Ocak 2020 16:06
Zeytinyağı ve tereyağı olduğu gibi fiyasko :d
0 5 Şikayet Et
fadoxis1903 14 Ocak 2020 15:14
benim gozumde cinayete esdeger bilerek halkin sagligiyla oynuyorlar yaptirimlarida ona gore olmali
0 17 Şikayet Et
yalya 14 Ocak 2020 13:20
Hükumet kanun teklifi hazırlasın böyle firmalara ömür boyu hapis cezası versinler bak o zaman ne oluyor kimse hile yapamaz Bunları yapan firmalarda para hırsı var Allah korkusu yok Rabbım bir gün cezalarını veride bilemezler.
0 15 Şikayet Et
Alper Ç 14 Ocak 2020 12:15
Adı müslüman olan bir ülkede her türlü dolandırıcılık,yalan ve haram para yeme arzusu insanların ne kadar parayı sevdiğinin göstergesidir..Hadi isimlerinizin afişe edilmesinden dolayı insanlardan utanmıyorsunuz bunu biliyoruz..Fakat, içinizde az da olsa Allah korkusu,hesap duygusu hiç mi yok?
0 21 Şikayet Et
alibaba06 14 Ocak 2020 10:45
Diğer illerdeki esnaflar mı çok düzgün yoksa tarım müdürlükleri mi detaylı denetim yapmıyor? Gıdada eksilerin de dibine vurduk. Bu firmaların tespitinde görev yapan tüm personele teşekkürlerimi sunuyorum. İnşallah her yerde denetimler artar. Merkezi idare de daha caydırıcı tedbirler almalı.
0 18 Şikayet Et
salihd46 14 Ocak 2020 10:24
o kadar hastane yapacağınıza şu gıda denetimlerini artırıp, yaptırımlarını çok ciddi yapsanız. adamlar yapmaya cesaret edemeyecek seviyeye gelse. bu yayınlamalara gerek bile olmaz. SİYASET işte, iki tarafa da şirin görünmek için yaptıkları tarz. şirkete ceza yazıyorsun, adam şirketi değiştirip tekrar aynı şeyi yapıyor
0 31 Şikayet Et