er45 16 Ocak 2020 00:09
Çok üzmüşler seni belli. Bu öfke nedir? Neyin celali. İdareci kadrolu olsun derken ben idareciyim ve kadrolu oluyum gibi bir şey mi yazıyor orda? Kim olursa olsun kadrolu olsun. Sen benim idareci olduğumu nerden biliyorsun? İdareciysem nasıl geldiğimi nerden biliyorsun? Müneccimmisin? Kendimi yenileyip yenilemediğimi nerden biliyorsun? Yazık
2 4 Şikayet Et
tbilgi 15 Ocak 2020 11:10
Arkadaşım:)))
Okudundan bunu anlayana diyecek sözüm yok. Ayrıca, sizin gibi arkadaşım olmadı olamaz da...
alibaba06, 1 yıl önce
0 0 Şikayet Et
asagsehir 15 Ocak 2020 10:31
Bakanlığın yerinde olsam, valiyi , ilgili vali yardımcısını, ilgili kaymakamları, milli eğitim müdürünü, ilçe milli eğitim müdürlerini de görevden alırım. Nasıl olsa okul müdürü koyun başını nereye çevirseniz sorumlu o. kes at. Ne güzel dünya.
1 18 Şikayet Et
anka44 15 Ocak 2020 09:53
58 olsa imiş iyiymiş. Sivasın plkası. Yalnız şimdi tüm gözler 59'un gerisinde kalan illerde, il müdürlerinde!
0 13 Şikayet Et
fates7 15 Ocak 2020 09:15
Alkışlıyorum mmm,
17 6 Şikayet Et
goze.murat 15 Ocak 2020 08:53
Ayaklar baş olursa olacağı bu. Adamı sendikanın üyesi olduğu için ya da arkadaşın ahbabın diye yönetici yaparsan bir çuval inciri berbat eder.. kendi babanızın şirketini böyle adamlara teslim etmezken devlet kurumlarını peşkeş çekiyorsunuz. Biraz hakkaniyet liyakat gözetin.. çalışan idealist adamlardan korkmayın küstürmeyin ATMciler...
4 14 Şikayet Et
yildirimsakir 14 Ocak 2020 23:54
Şimdi 59.cu sırada olup ortalamayı tutturamayanı ne yapmak lazım. Kendi kendisini kınamalı.. :)
3 6 Şikayet Et
düşünenbiri 14 Ocak 2020 22:14
İlk düğmeyi yanlış ilikleyince gerisi de mecburen yanlış ilikleniyor. Memurlar net haberin başlığını yanlış servis edince maasallah bilen bilmeyen herkes il müdürünü tefe koydu. Haberin başlığı liyakatsiz ve başarısız okul müdürleri görevden alındı olmalıydı. Çünkü doğrusu budur. Alınan okul müdürlerinin tamamı sınavsız atanan, başarısız ve liyakatsiz okul müdüreridir. Bütün il milli eğitimlere örnek olsun.
31 26 Şikayet Et
er45 14 Ocak 2020 22:08
Böyle yönetmelik olursa böyle de hareketler yapılır. Niye il müdürünü görevden almıyorsunuz? Niye gücünüz okul müdürüne yetiyor? Yetki mi var ki müdür birşey yapabilsin. Eğitim yöneticiliği kadrolu olmadığı sürece böyle uygulamları daha çoook görürüz. Bu yanlıştan dönülür bakan bey bunu yanlarına bırakmaz ama bu hareket bence tüm okul müdürlerine hakarettir.
11 27 Şikayet Et
salihoz 14 Ocak 2020 21:20
Bu soruşturma ve çıkan karar tam bir fiyaskodur. Bu kararı alan kişiler hakkında suç duyurusu yapılmalı ve savcılar olaya el koymalıdır. Bunlar mahkemede yargılanmalıdır. Olayın neresinden tutarsan elinde kalıyor. Kınama cezası neye göre verildi. İl idaresi kanununa göre okul müdürlerini görevden alıyorsan diğer birçok müdür de hemen görevden alınmalıydı. Bir okulu bütün olarak ele almak gerekir. O zaman o okullardaki birçok öğretmen de görev yeri değişikliğine uğramalıydı ve ceza almalıydı. Dediğim gibi bu olay tam bir skandaldır...
8 28 Şikayet Et
1234567