Gaziebru 15 Ocak 2020 09:09
Çoğunluğu Müslüman olan bir ülkede bunları görmek ne kadar acı. Allah a havale ediyorum
0 3 Şikayet Et
crazy_dolphin 14 Ocak 2020 19:57
Allahım burası müslüman ülke demi...
2 22 Şikayet Et
mutele 14 Ocak 2020 18:11
Akdeniz Ege ve Marmara çiftlikler var. Ayrıca yaban domuzunun etini kilosu 8 Tl den alıyorlar. Sonrada millete böyle yediriyorlar.
Tam bir rezalet domuz etine kolay ulaşılamıyor nerde buluyorlar bu kadar domuzu
EndeR60, 1 ay önce
1 16 Şikayet Et
şaşkın tarihçi 14 Ocak 2020 17:30
Benim bildiğim ülkemizde donuz eti pahalı ve lüks bir besin maddesi. Neden karıştırılıyor ki acaba?
25 3 Şikayet Et
atdagı 14 Ocak 2020 15:50
ahir zamanda insanoğlu kazandığı şeyin(paranın,malın) helalden mi haramdan mı olduğuna hiç aldırmayacak. Kıyamet gününde insan, malını nereden kazanıp nereye harcadığının hesabını vermedikçe Allah'ın huzurundan ayrılamaz.
5 56 Şikayet Et
fadoxis1903 14 Ocak 2020 15:04
Demek piyasada bol miktarda domuz eti var tarim bakanina sormuslardi domuz eti ithal ediyormuyuz diye oyle bir talep mi varmis benim haberim yok oyle bi ithalat yapmadik demisti ama at esek ve domuz eti piyasalari ele gecirmis anlasilan bu kuruluslara devlet ibretlik cezalar vermeli
5 39 Şikayet Et
(soykan) 14 Ocak 2020 13:13
Ey Rabbim müslüman bir toplum Kendi içinde helal sertifikası aramaya başladı. Herkesi tebrik ederim. Müslüman müslümanın sattığı ette domuz eti olabilir mi acaba diyecek.
3 61 Şikayet Et
(soykan) 14 Ocak 2020 13:11
Bu şimdi noluyor? Ne olacak bu firmalar? Kıytırık bir para cezası ile kurtulacaklar mı? Müslüman bir millete domuz eti yedirmenin cezası bu mu?
2 71 Şikayet Et
Alper Ç 14 Ocak 2020 13:00
Adı müslüman olan bir ülkede her türlü dolandırıcılık,yalan ve haram para yeme arzusu insanların ne kadar parayı sevdiğinin göstergesidir..Hadi isimlerinizin afişe edilmesinden dolayı insanlardan utanmıyorsunuz bunu biliyoruz..Fakat içinizde az da olsa Allah korkusu,hesap duygusu hiç mi yok?
2 46 Şikayet Et
dadas062519 14 Ocak 2020 12:49
Şimdi vatandaş, buraya yayınlanan onlarca sayfalık firmayı ezberleyip, ürün satın alırken bu firma ürünlerini almayacak mı? Eyy millet uyanık ol ve hakiki, helal kesim üretim yapan firmaları (sayısı bir elin parmak sayısından az) tespit et ve ürünlerini oralardan al, rastgele ürünü ucuzluğuna aldanarak alma ki, domuz eti,, haram kesim et yemeyesin. Yoksa bu listenin çok anlamı yok.
2 31 Şikayet Et
1234