bilal5561 17 Ocak 2020 09:28
Sözleşmeli maaş hesaplamasında sözleşme ücretini net mi brüt mü girmemiz gerekiyor?
0 0 Şikayet Et
haksensözleşmeli 15 Ocak 2020 15:06
4 b idari destek personeliyim ek ödeme 277 lira sizde 900 lira çıkıyor
0 0 Şikayet Et
muhammedlutfi 15 Ocak 2020 12:16
Bu meslekler listesinde ne subay ne astsubay ne de uzman yazmıyor
0 1 Şikayet Et
asmusca 15 Ocak 2020 11:37
Hala şu gerçekleri görmeyenler var. Oda bir toplum mühendisi operasyonu ile basın,medya ve diğer iletişim araçları kullanılarak olmayanı olmuş,yapılmayanı yapmış,milyarlarca borç dolara mal olacak kafalarındaki proje ve yatırımları çok karlıymış gibi gösterildiği ve dayatıldığı,enflasyon,işsizlik,büyüme,ihracat yada ithalat rakam ve istatistik hileleri ile somut sonuçları çarpıtıp iktidar lehine algı yaratılmaya çalışıldığı gerçeğidir.Çalışanlar ve emeklilerinin maaşları açıklanırken bu mühendisliğin hilelerini görmeniz normal hale gerilmiştir.Dahası bir yıl sonrası alacağımız zammı defalarca pişirip pişirip önümüze servis eden haya yoksunu medya guruplarının algı operasyonlarını yaşadıklarımızı bilmeyen var mı? Yok! Artık karnımızın bu tür algı operasyonlarına karşı karnımızın tok olması gerekir.Zira günlük gerçeklerle karşı karşıya yaşayan bizleriz.Tuzu ve ruhu kurulara söyleyecek lafım yok! Üzüldüğüm bunları yapanların(Benimde yıllarca değerleri ile yaşadığım ve savunduğum)sağcı ve muhafazakarlığı kimseye bırakmayan siyasilerin ve bürokratların yapmasıdır.
0 8 Şikayet Et
dazikom 15 Ocak 2020 10:14
hizmetli 9/2 siyim 180 tl fazla gösteriyorsunuz maaş robotunuz yanliş hesaplamakta defalarca yazdık ilgilenen olmadı sizde iyi salıyorsunuz kim tutar sizi
0 15 Şikayet Et
grcnnnn 15 Ocak 2020 09:52
pardon sayın hocam
Yorumu bir kez daha okuyun bakalım döner hariç diyorum basına verilen rakam 1/4 uzman doktor Ocak ayı maaşı döner hariç 8.203 TL olacak şeklindeydi bende diyorum ki bana yatan 4.702 TL aradaki 3.500 TL kimde. 4.702 TL temel emekliliğime yansıyan maaşım.Örneğin bir hafta izin kullansam döner alamıyacağım için toplam gelirim.Döner konusuna gelince garanti gelir değildir çok değişkenlik gösterir aynı ilde aynı branş iki hastane arasında bile fark var. Onun için diyorumki arkadaş ben döner möner istemiyorum kariyerime ve kıdemime uygun ve emekliliğime yansıyan temel maaşı bana verin döner sizin olsun.
emre_dr, 1 yıl önce
0 7 Şikayet Et
emre_dr 15 Ocak 2020 09:14
Yorumu bir kez daha okuyun bakalım döner hariç diyorum basına verilen rakam 1/4 uzman doktor Ocak ayı maaşı döner hariç 8.203 TL olacak şeklindeydi bende diyorum ki bana yatan 4.702 TL aradaki 3.500 TL kimde. 4.702 TL temel emekliliğime yansıyan maaşım.Örneğin bir hafta izin kullansam döner alamıyacağım için toplam gelirim.Döner konusuna gelince garanti gelir değildir çok değişkenlik gösterir aynı ilde aynı branş iki hastane arasında bile fark var. Onun için diyorumki arkadaş ben döner möner istemiyorum kariyerime ve kıdemime uygun ve emekliliğime yansıyan temel maaşı bana verin döner sizin olsun.
döner sermaye yi hesaba katmıyorsunuz sayın dr. bey
grcnnnn, 1 yıl önce
1 11 Şikayet Et
memur4820 15 Ocak 2020 08:55
120 lira fazla çıkıyo bes kesintisi farkını eklemediğim halde. beside eklesem 240 lira fark oluşuyo
1 4 Şikayet Et
grcnnnn 15 Ocak 2020 08:50
döner sermaye yi hesaba katmıyorsunuz sayın dr. bey
e-maaş bordroma baktım baktım 1/4 uzman doktor Ocak 2020 maaşım 4.702 TL basında verilen rakamlara göre döner hariç 8.203 TL olacaktı şimdi bu 3.500 TL fark kimde ? Bu yayınlar yüzünden akrabalar bile maaşımıza inanmıyor gerçek açıklananın neredeyse yarısı. Bana kıdemime uygun hakim savcı veya askeri hekim maaşı versinler döner möner hiç bir şey istemiyorum.Böylece bu kandırmacada son bulur.
emre_dr, 1 yıl önce
5 1 Şikayet Et
RECEP21 15 Ocak 2020 08:06
Teknik hizmetlerde (mühendis)Merkez ilçeler seçilince Bölge tazminatını hesaplamıyor programınız..Örneğin Diyarbakır/Yenişehir
0 0 Şikayet Et
1234