Myekaya950 15 Ocak 2020 21:47
Hakkari Şırnak doğalgaz verdiniz kaç kişiden fatura alabiliyon uza gaz veriyorsunuz kardeşim. Doğalgaz kapımın ağzında ama ben kömür yakıyorum ben enayi iyim. Elektriğe gelince biraz ucuzlasın hemen güneş enerjisinden üretim teşkilatımız kuracağım. Enayiler ödemeye devam etsin. Kaçak elektriğin gazın parasını tüm Türkiye ödediğinden onlarla ısınan kuyudan kaçak elektrikle çekilen suyla abdest olmaz ahiretinizi bitirir milyonlarca insanla nasıl helalleşeceksiniz.
6 8 Şikayet Et
hgfyyı 15 Ocak 2020 21:13
bugüne kadar kaçak elektriğe ceza verdiniz de bu kaldı
0 14 Şikayet Et
ogretmenbozova 15 Ocak 2020 20:05
doğu bölgesi tabiri yanlış evet. şanlıurfa ,mardin ,şırnak ,muş, van,kilis ,siirt, diyarbakır illerinde kaçak kullanım çok fazla demeliyiz sanırım. yurdumuzun diğer illerindede bu illerden göçle gidenlerin kaçak kullanım yaptığını araştırırsan net bir şekilde görebilirsin. sonuç olarak nerde olursa olsun kaçak iş yapanların kul hakkı yediği ortada ve ben bir yurttaş olarak hakkımı asla helal etmiyorum.
''Doğu bölgeleri''diye ayrım yapanlara ne diyeceğimi bilemedim...Kaçak elektrik üzerinden bile ayrım yapıyorsunuz.Peki, 15,7 Milyonluk İstanbul'da kullanılan kaçak elektrikle, 408 Bin kişilik Muş'ta Kullanılan kaçak elektiriği karşılaştırdınız mı? Ezbere ve de boş konuşmak kolay.Herkesin kaçak elektriğini biz ödüyoruz dersek amenna. Ama doğu bölgeleri diye ayrım yaparsak bu,biraz boş laf olur.
oktaykurus, 1 ay önce
1 5 Şikayet Et
refik7070 15 Ocak 2020 16:55
İran'ın batısı dersek olur mu?
''Doğu bölgeleri''diye ayrım yapanlara ne diyeceğimi bilemedim...Kaçak elektrik üzerinden bile ayrım yapıyorsunuz.Peki, 15,7 Milyonluk İstanbul'da kullanılan kaçak elektrikle, 408 Bin kişilik Muş'ta Kullanılan kaçak elektiriği karşılaştırdınız mı? Ezbere ve de boş konuşmak kolay.Herkesin kaçak elektriğini biz ödüyoruz dersek amenna. Ama doğu bölgeleri diye ayrım yaparsak bu,biraz boş laf olur.
oktaykurus, 1 ay önce
2 6 Şikayet Et
edebiyat60 15 Ocak 2020 16:26
İstanbul ve muşu kıyaslamış da arkadaş istanbuldaki kaçak kullanicilarin da asgarisi doğudan :)
Oktaykarakus sen haberin icerigindeki kaçak gaz ve elektrik kullanımının doğuda olduğu haberini esgectin galiba
durdu06, 1 ay önce
3 9 Şikayet Et
edebiyat60 15 Ocak 2020 16:24
YouTube kanallarinda vardır belki bi bak istersen :)
Normal maaş 3000 TL doğalgaz faturası 500 TL nasıl kaçak yapılıyor özelden mesaj atarsanız sevinirim
dgman, 1 ay önce
1 1 Şikayet Et
edebiyat60 15 Ocak 2020 16:22
İstanbul'da kaçak kullananlarin da çoğu doğulu bir araştır istersen
''Doğu bölgeleri''diye ayrım yapanlara ne diyeceğimi bilemedim...Kaçak elektrik üzerinden bile ayrım yapıyorsunuz.Peki, 15,7 Milyonluk İstanbul'da kullanılan kaçak elektrikle, 408 Bin kişilik Muş'ta Kullanılan kaçak elektiriği karşılaştırdınız mı? Ezbere ve de boş konuşmak kolay.Herkesin kaçak elektriğini biz ödüyoruz dersek amenna. Ama doğu bölgeleri diye ayrım yaparsak bu,biraz boş laf olur.
oktaykurus, 1 ay önce
3 9 Şikayet Et
durdu06 15 Ocak 2020 15:22
Oktaykarakus sen haberin icerigindeki kaçak gaz ve elektrik kullanımının doğuda olduğu haberini esgectin galiba
3 8 Şikayet Et