Yorgun_Kral 16 Ocak 2020 10:47
2. Sınıf insan muamelesi olan sözleşmeli personel sorununu tamamen ortadan kaldırılması lazım devletimize yakışan budur eminim cumhurbaşkanımız bu adaletsizliği giderecektir.
4 35 Şikayet Et
hakankaa82 16 Ocak 2020 10:18
3600 ün herkese verilmesi doğru değil.Yapılması gerekn tüm memurlarlar eşit şekilde 1000 er puan yada 800 er puan ekleyerek kademeli artırmaktır.Meslekler arasındaki handikap korunmalıdır.Bir mühendis doktorla sıradan bir memuru aynı ek gösterge ile maaş verip emekli edemezsin bunda adalet madalet göremiyorum ben.Biri mühendis doktor olacağım diye yırtınacak çalışıp çabalayacak diğeri kendini kasmadan aynı haklara sahip olacak böyle bir adalet yok.Onuda geçtim mesleklerin Devlete kattığı katma değerin bir karşılığı mutlaka olmalı.kominizim ile yönetilmiiyoruz sonuçta.Zaten sen herkesi eşit yaparsan meslekler arasındaki handikapı korumazsan kimsede daha iyisini yapayım diye uğraşmaz enayimi aynı parayı alacak daha fazla kendini kasacak geliştirecek.
5 16 Şikayet Et
startmm 15 Ocak 2020 23:16
Yine taşeron üzerinden aldıkları yandaşlarını devlet kadrolarına adaletsiz liyakatsiz sınavsız torpilli adam almak ve tek kendilerini muhattap aldırtmak istiyorlar. Yine sadece kendileri için birsey istiyorlar memurlar icin bir şey yok. Bunu görüp hala bu sendikaya üye olanlar yüzünden hakkımız yeniyor ve yenen hakkımı bu sendikaya üye olanlara helal etmiyorum...
9 26 Şikayet Et
mertdogru17 15 Ocak 2020 23:00
3600 hayal oldu gerisi laf boş işler..
5 25 Şikayet Et
Eagle-suvari 15 Ocak 2020 22:04
O dedikleriniz kamu şekilsiz-şükülsüz düzeninin belkemiğidir. Onlar düzeltilirse ak partinin yeniden şahlanışa geçmesi kaçınılmaz olur. Tabi bu durum kime yaramaz? elbette en başta memursen'e ve o kisve altındaki fetöcü demeyim hadi, ılıman iklimcilere yaramaz a kardeşim.
Yahu gitmişken asıl sorunları söyleseydiniz ya! Kamudaki torpil ve kayırmacılık, adaletsiz liyakatsiz atamalar, vergi dilimi, 3600 gösterge. Gittiniz 3 tane istek mi sundunuz! Bravo size!
kkemal58, 1 yıl önce
1 14 Şikayet Et
mirc44 15 Ocak 2020 18:57
Koca bir sıfır daha...
5 52 Şikayet Et
23-EBE-23 15 Ocak 2020 18:34
2013 yılından itibaren Tüm kamu kurumlarında görev yapmaya başlayan 4B sözleşmeli memurlar kadro bekliyor.Hak ve adalet için sözleşmeli memurlar kadro geçirilsin.2011 ve 2013 yılların da olduğu gibi sözleşmeli memurlar kadro bekliyor.
8 49 Şikayet Et
Lisans hem 15 Ocak 2020 18:14
Bizler Kamuda 3+1 sistemine geçmeyen 4 b li süresiz sözleşmelileriz. Bizlerede iyileştirme yapılmalı.
8 56 Şikayet Et
gursu.06 15 Ocak 2020 18:09
Sözleşmeli çilesi ne zaman bitecek bıktık artık ayrımcılıktan bizim günahımız ne neden tüm kapılar yüzümüze kapanıyor
4 48 Şikayet Et
DoksanıncıKöyden 15 Ocak 2020 17:43
Başka emriniz. :)
Maaşlara iyileştirme getirilmeli ve Memurlara da faizsiz kredi verilmelidir..Memurların %90'ı bankalara borçlu.
ZAFER03AFYON, 1 yıl önce
36 12 Şikayet Et
12345